معرفی بهترین برنامه های 2023 اپ استور اپل

روز چهارشنبه هفته گذشته، اپل برترین های خودش رو که توسط تیم سردبیران اپ استور در سال 2023 برگزیده شده، اعلام کرد! برترین برنامه‌ها و بازی های انتخاب شده سال 2023 اپل از میان 40 فینالیست برگزیده انتخاب شدن و به گفته تیم کوک (مدیرعامل اپل) این برنامه‌ها بازتابی از خلاقیت، سرگرمی، تجربه‌ای خوشایند در کنار ایجاد تغییرات فرهنگی هستن و توسط برنامه‌نویس های برجسته و گاهاً گمنام از نقاط مختلف جهان ساخته شدن. همچنین تیم کوک اضافه کرد “دیدن روش های فوق‌العاده و جدید برنامه‌نویس‌ها و توسعه‌دهنده‌ها برای ساخت برنامه های کاربردی و بازی هایی که جلوه‌گر خصوصیات جهان اطراف ما هستن، باورنکردنی است. توسعه‌دهنده‌ها در برنامه‌ها و بازی های منتخب امسال به خوبی تونستن ایده های خودشون رو اجرایی کنن و اپلیکیشن هایی رو بسازن که از نبوغ استثنایی، کیفیت ایده‌آل و تسک های هدفمند برخوردارن.” با بررسی بهترین برنامه های App Store اپل در سال 2023  همراه موبونیوز باشید تا ببینیم بهترین برنامه های سال 2023 اپ استور برای دستگاه های آیفون، آیپد، مک، اپل TV و اپل واچ چیا هستند.

 

معرفی بهترین برنامه های سال 2023 اپ استور Apple

برترین برنامه های سال 2023 اپ استور نمادی از خلاقیت، نوآوری فنی و طراحی پویا در اکوسیستم اپ استور و کمپانی اپل بودن. در قسمت بهترین برنامه سال 2023 برای آیفون، برنامه AllTrails انتخاب شده. این برنامه‌ی اجتماعی محور یکی از بهترین راهنما های طبیعت‌گردی و فعالیت های ورزشی بیرون از شهر برای تمامی بازه های سنی به حساب میاد. اپلیکیشن Prêt-à-Makeup برنده بهترین برنامه برای دیوایس های آیپد شد. شما می‌تونید در این برنامه با اعمال سلیقه و تجربه شخصی‌تون از طرح های مختلف آرایش کردن صورت استفاده کنید. آرایشگران خبره در کنار کاربران معمولی می‌تونن از این برنامه بر روی آیپدشون استفاده کنن.
برای کاربران مک، برنامه Photomator به عنوان بهترین برنامه سال 2023 انتخاب شد. کاربران می‌تونن در این برنامه سطح جدیدی از ادیت و ویرایش تصاویر رو تجربه کنن. فرآیند ویرایش تصاویر در این برنامه به خاطر وجود ابزار های مجهز به هوش‌مصنوعی، در عین سادگی، کاربردی و یک‌پارچه شده. بهترین برنامه برای پلتفرم اپل TV برنامه MUBI هست و کاربران می‌تونن دسترسی اختصاصی به فیلم مستقل های گلچین شده داشته باشن و در آخر، برنامه SmartGym برای اپل واچ به عنوان بهترین برنامه سال انتخاب شده است. این برنامه فوق‌العاده می‌تونه آرشیو تموم‌نشدنی از فعالیت‌ها و تمرین های ورزشی، برنامه های ورزشی و گزارش عملکرد فیتنس و فعالیت بدنی کاربردی و دقیق رو روی اپل واچ در اختیارتون بزاره. بریم ببینیم هر کدوم از این برنامه ها چه قابلیت ها و امکاناتی دارند که تونسته بین صدها برنامه مختلف در اپ استور به عنوان برنامه های برتر انتخاب بشن.

 

بهترین برنامه iPhone

بهترین برنامه انتخاب شده برای آیفون های اپل در سال 2023 برنامه AllTrails: Hike, Bike & Run ساخته شرکت AllTrails هست. در حال حاضر این برنامه رتبه 20 رو در اپ استور داره و در دسته‌بندی سلامت و فیتنس قرار گرفته. دیگر نامزد های این قسمت برنامه های Duolingo و Flighty بودن. برای نصب این برنامه حداقل به iOS 15 و 189.5 مگابایت حافظه نیاز دارید. این برنامه رایگان شما رو با بقیه افراد در مسیر های ورزشی آشنا می‌کنه و می‌تونید با هم به فعالیت ورزشی دسته‌ جمعی بپردازید. در این برنامه می‌تونید مسیر های اختصاصی فعالیت های ورزشی مختلف اعم از: دویدن، کوه‌نوردی، دوچرخه‌سواری و پیاده‌روی رو مشخص کنید. این برنامه نظرات کاربران و تجربه های اونا رو درباره مسیر های ورزشی نشون میده و می‌تونید این مسیر ها رو برای افراد معلول و کودکان نیز شخصی سازی کنید. این برنامه مبتنی بر فناوری GPS می‌باشد و در طول مسیر شما رو از تغییرات آب و هوایی نیز مطلع می‌کنه.

بهترین برنامه iPhone

دانلود برنامه AllTrails: Hike, Bike & Run در App Store

 

بهترین برنامه iPad

برنامه منتخب سال 2023 برای دیوایس های آپید برنامه Prêt-à-Makeup ساخته کمپانی Prêt-à-Template می‌باشد. این برنامه رتبه 30 اپ استور رو به خودش اختصاص داده و در دسته‌بندی گرافیک و طراحی قرار گرفته. از دیگر نامزد های این بخش می‌تونیم به برنامه های Concepts و DaVinci Resolve اشاره کنیم. برای نصب این برنامه به iOS 15 به بالا نیاز دارید و حجم اون حدود 900MB می‌باشد. کاربران با استفاده از برنامه رایگان Prêt-à-Makeup می‌تونن چهره های دیجیتالی با استایل آرایشی شخصی‌سازی خودشون رو بکشن و طراحی کنن. در این برنامه می‌تونید از 700 محصول آرایشی، 40 قالب چهره و لوازم آرایشی مختلف دیگه استفاده کنید. این برنامه دارای نصب رایگان می‌باشد اما هزینه اشتراک ماهانه اون 8.99 دلار هست و می‌تونید این هزینه رو به صورت سالانه با 63.99 دلار پرداخت کنید.

بهترین برنامه iPad

دانلود برنامه Prêt-à-Makeup در App Store

 

بهترین برنامه MacBook

بهترین برنامه انتخاب شده برای دستگاه های مک‌بوک اپل در سال 2023، برنامه Photomator – Photo Editor ساخته شرکت UAB Pixelmator Team می‌باشد. این برنامه در حال حاضر در رتبه 182 اپ استور و در دسته‌بندی تصاویر و ویدئو هست. از دیگر نامزد های این قسمت میشه به برنامه های Linearity Curve و Portal اشاره کرد. برای نصب این برنامه به سیستم‌عامل macOS 13.0 به بالا نیاز دارید. همچنین حجم این برنامه 782.2 مگابایت هست. این برنامه ویرایش تصاویر از 650 فرمت مختلف تصاویر پشتیبانی می‌کنه. شما می‌تونید تصاویر در هر فرمتی رو با یک کلیک به کیفیت HDR تبدیل و استفاده کنید. همچنین این برنامه دارای هوش مصنوعی همانند Firefly استفاده شده در فوتوشاپ هست و می‌تونید در ویرایش تصاویر یا حتی ساخت اونا، ازش کمک بگیرید. در حالت رایگان شما می‌تونید سه ویرایش با این برنامه انجام بدید اما بعد از اون باید اشتراک ماهانه به قیمت 4.99 دلار رو خریداری کنید. اشتراک سالیانه این برنامه هم 29.99 دلار هست.

بهترین برنامه MacBook

دانلود برنامه Photomator در App Store

 

بهترین برنامه Apple TV

برترین برنامه پلتفرم اپل TV برای امسال، برنامه MUBI: Stream Great Cinema ساخته کمپانی MUBI, Inc می‌باشد. این برنامه نیازمند iOS 15.1 هست و حجم اون حدوداً به 70MB میرسه و در دسته‌بندی سرگرمی قرار داره. MUBI برنامه استریم محور هست که تجربه سینمای خانگی رو برای کاربران به ارمغان میاره. در این برنامه می‌تونید آثار برجسته فیلم‌سازها و آرتیست های بین‌المللی رو تماشا کنید. از دیگر نامزد های این قسمت می‌تونیم به اپلیکیشن های Bugsnax و FitOn اشاره کنیم. بر خلاف پلتفرم های دیگه، آثار موجود در این برنامه توسط تیم توسعه‌دهندگان اون دست‌چین میشه و فقط آثاری که ارزش دیدن و وقت مخاطب رو دارن به نمایش درمیاد. اشتراک ماهیانه این برنامه 12.99 دلار هست و یک هفته مهلت تست رایگان در اختیار کاربر قرار می‌گیره.

بهترین برنامه Apple TV

دانلود برنامه MUBI در App Store

 

بهترین برنامه Apple Watch

برنامه SmartGym: Gym & Home Workouts عنوان بهترین برنامه اپل واچ در سال 2023 رو به نام خودش کرد. این برنامه که ساخته کمپانی Mateus Abras هست در رتبه 139 اپ استور جا داره و در دسته‌بندی سلامت و فیتنس قرار گرفته. رقبای این برنامه، اپلیکیشن های Planny و Tide Guide بودن که نتونستن برنده بشن. به دلیل هوش مصنوعی به کار گرفته شده در این برنامه، میشه ازش به عنوان یک مربی هوشمند یاد کرد. این برنامه عملکرد ورزشی شما رو بررسی می‌کنه و تمرینات رو در جهت تغییرات فیزیک بدنی کاربر اعمال می‌کنه. برای استفاده از این برنامه نیازی به همراهی آیفون نیست و بودن اپل واچ به تنهایی کافیه. همچنین می‌تونید آمار و ارقام عملکرد ورزشی خودتون رو با بقیه کاربران این برنامه در جهت “انگیزه‌سازی” به اشتراک بزارید. نصب این برنامه رایگان می‌باشد و در این حالت فقط به دو برنامه ورزشی دسترسی دارید. اشتراک ماهیانه این برنامه 6.99 دلار هست اما این رقم متناسب با برنامه انتخابی شما و برنامه های ورزشی مختلف قابل افزایش و تغییر هست.

بهترین برنامه Apple Watch

دانلود برنامه SmartGym: Gym & Home Workouts در App Store

 

سخن پایانی و بررسی ترند سال 2023 در قسمت برنامه‌ها

یکی دیگر از مراسم امسال اپل معرفی قسمت ترند سال بود. رویه‌ای که در بیشتر برنامه‌ها به کار گرفته شده و در سال 2023 بیشترین استفاده رو داشته و به نوعی نقل مجالس بوده، “هوش مصنوعی مولد” یا همون Generative AI هست. پس از معرفی ChatGPT در سال گذشته کاملا مشخص بود که دوست‌داران فناوری و کاربران به اون سمت حرکت خواهند کرد و تاثیر اون در برنامه های امسال کاملا مشهود هست. اپ استور هم سوار بر این قطار شده و قسمت مخصوصی رو برای برنامه هایی که داخلش از Generative AI استفاده شده در نظر گرفته و به صورت مجزا هایلایت و مشخص کرده. در میان برنامه های منتخب، به نظرتون بهترین و کاربردی‌ترین برنامه کدوم می‌تونه باشه؟ برترین برنامه کاربردی اپ استور از نظر شما چیه؟ به نظرتون حضور هوش‌مصنوعی در برنامه های مختلف می‌تونه تاثیر پر رنگ و حائز اهمیتی در آینده برنامه ها و کلا دنیای تکنولوژی داشته باشه؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 8 ماه پیش
تعداد نظرات : 13
5/ 4.4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
tahamousavi

خوبه ولی ما که هیچ کدومشو نداریم چیکار کنیم؟!

۲۳ دی ۱۴۰۲
Arash_naimi

زیاد بدرد بخور نیست برنامه هاش

۰۳ دی ۱۴۰۲
godrati

خیلی عالیی

۲۶ آذر ۱۴۰۲
shahab-021

اپل استور واقعا کارش درسته
خداقوت

۲۶ آذر ۱۴۰۲
ara2000

Good

۲۳ آذر ۱۴۰۲
Nurse

عجب

۲۳ آذر ۱۴۰۲
mms2099

فوتوگراید هنوز زندس ؟😂

۲۳ آذر ۱۴۰۲
SinaRe8596

آفرین خوبه

۲۲ آذر ۱۴۰۲
Limb0onTop

خسته نباشید بابت مقاله

۲۲ آذر ۱۴۰۲
alirza.amiry

mammnooon

۲۲ آذر ۱۴۰۲
Mahayd24

ولش کو

۲۲ آذر ۱۴۰۲
EminEm 19

فقط کامنت پایینی😂😂👇

۲۲ آذر ۱۴۰۲
aliabdoli6

بهترین برنامه برای ایرانیا وی‌پی‌ان بود..

۲۲ آذر ۱۴۰۲