بهترین هدفون های نویز کنسلینگ موجود در بازار

تجربه شنیدن موسیقی بدون هیچ مزاحمتی برای بعضی افراد باعث رفع خستگی و برای بعضی افراد هم میتونه باعث افزایش تمرکز و راندمان بشه. کیفیت صدای پخش شده و همچنین تفکیک مناسب صدای سازها، خواننده و بیس هم میتونه به بهبود این تجربه خاص کمک کنه. البته با همه گیر شدن هندفری های بلوتوثی و ایرپادها و راحتی استفاده از این محصولات خیلی از افراد سراغ خرید این محصولات کوچیک و جمع جور میرن، اما اگه کیفیت صدا برای شما اهمیت بیشتری داره و میخواید یه تجربه کاملا ایزوله داشته باشید و یا استفاده از هندزفری های بلوتوثی گوشتون رو اذیت کرده، خرید هدست و هدفون های دارای نویز کنسلینگ فعال یا ANC میتونه راه چاره شما باشه. در این مقاله بهترین هدفون های نویز کنسلینگ موجود در بازار رو بررسی و معرفی میکنیم؛ اگه شما هم دنبال خرید یه هدفون داری ANC هستید، همراه موبونیوز باشید.

 

مقایسه هندزفری بلوتوثی با هدفون؛ کدوم گزینه مناسب تریه؟

به خاطر چند تا دلیل میتونیم به جای هندزفری های بلوتوثی کوچیک و جمع و جور سراغ هدفون های نسبتا سنگین و بزرگ بریم. یکی از دلایل کیفیت صدای بهتریه که هدفون ها به خاطر اندازه بزرگتر میتونن به شما بدن، چون سازنده ها فضای بیشتری در اختیار دارند و میتونن از درایورهای بزرگتر و با کیفیت تری استفاده کنن و امکانات بیشتری رو هم توی سری هدفون ها قرار بدن.

دلیل دیگه هم مربوط به این اندازه بزرگتر میشه و سازنده ها میتونن از باتری با ظرفیت های بیشتری روی هدفون ها استفاده کنن و عمر باتری به نسبت هندزفری های بلوتوثی به مراتب بهتر و طولانی تره، مثلا بعضی از نمونه ها میتونن تا 50 و 60 ساعت هم به صورت مداوم به شما شارژ بدن.

هدفون ها به خاطر ساختار رو گوشی که دارند برای خیلی از افراد مناسب‌تر هستند، چون داخل گوش شما چیزی قرار نمیگیره و باعث نمیشه که در طولانی مدت به گوشتون آسیب وارد بشه و یا حساسیتی ایجاد بشه. البته اگه وزن هدفون خیلی زیاد باشه، باعث ایجاد خستگی در بالای سر میشه.

نکته دیگه که میشه بهش اشاره کرد، پیغامیه که استفاده از هدفون به اطرافیان شما میرسونه. وقتی شما توی محل کار و یا کافه ای هستید و هدفون روی گوشتون باشه، بقیه شاید سمت شما نیان و مزاحم کارتون نشن!

البته به طور کلی، انتخاب بین هدفون و هندزفری بلوتوثی تا حد زیادی بستگی به نیاز و سلیقه شما داره و اینکه با چه استایلی بیشتر حال می کنید، اما کلا هدفون‌ها از قدیم نمادی برای گوش دادن به موسیقی بودند و حالا حالاها هم این مقام و جایگاه رو از دست نخواهند داد!

 

موقع خرید هدفون دارای نویز کنسلینگ به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

موقع خرید هدفون نویز کنسلینگ، مثل خرید هر محصول دیگه ای باید به یه سری نکات توجه کنید و اولویت بندی خودتون رو مشخص کنید تا بتونید بهترین و مناسب ترین محصول رو برای استفاده و نیاز خودتون تهیه کنید. به خاطر شرایط اقتصادی و قیمت دلار، تقریبا برای اکثر افراد اولویت اول قیمت محصوله و شما باید بودجه ای که میخواید هزینه کنید رو مد نظر داشته باشید، البته برای خرید یه هدفون دارای نویز کنسلینگ فعال باید حداقل 2 تا 3 میلیون تومان هزینه کنید که در مدل های با کیفیت و از برندهای مطرح مثل سونی و بوز و سن هایزر، این عدد نزدیک به 15 تا 20 میلیون تومان میرسه.

نوع نویز کنسلینگ

نوع نویز کنسلینگ رو هم باید در نظر داشته باشید، میخواید ANC داشته باشه یا به صورت پسیو و غیر فعال این  عمل رو انجام بده. اندازه درایور، محدود فرکانس قابل پوشش و کدک های صوتی مثل AptX یا LDAC هم در کیفیت و تفکیک صدای نهایی تاثیر گذار هستند و میتونن باعث بهبود صدای خروجی و لذت شما هنگام استفاده از هدفون بشند.

باتری

مقدار باتری استفاده شده و میزان شارژدهی هم جزو نکاتی هست که باید مدنظر داشته باشید تا بتونید در طول سفر یا محیط کار به راحتی از هدفون استفاده کنید. داشتن فست شارژ هم جزو نکات مهم در زمان خرید یه هدفون مناسبه تا بتونید با یه شارژ کوتاه 10 تا 20 دقیقه ای به راحتی چندین ساعت از هدفون استفاده کنید و در صورت تموم شدن شارژ هدفون به راحتی و سریع مجدد ازش استفاده کنید.

کیفیت ساخت

مقاومت در برابر نفوذ آب و استفاده از گواهی های مختلف باعث میشه با خیال راحت بتونید در محیط های مختلف و یا هنگام انجام فعالیت های ورزشی، بدون نگرانی از آسیب رسیدن به هدفون ازش استفاده کنید. کیفیت ساخت و متریال استفاده شده هم در طول عمر محصول تاثیر گذاره و اگه هدفون از مواد اولیه مناسب و با کیفیتی استفاده کرده باشه، میتونه براتون بیشتر کار کنه.

طراحی

نوع طراحی گوشی ها، وزن هدفون و محل قرارگیری روی سر رو هم باید در نظر داشته باشید و با توجه به اندازه و سایز گوش و سرتون سراغ خرید هدفون مناسب برید، تا در استفاده طولانی مدت فشار خیلی زیادی به سر شما وارد نشه.

سایر امکانات

امکانات و قابلیت های اضافی هم میتونه جزو اولویت ها در هنگام خرید باشه، مثلا کنترل لمسی روی هدفون قرار گرفته باشه، امکان اتصال همزمان به چند دستگاه مختلف رو داشته باشه و یا دکمه مجزایی برای خاموش و یا روشن کردن قابلیت ANC در نظر گرفته شده باشه. قرار گرفتن کیف حمل، کابل صدا و تبدیل جک 3.5 میلیمتری به سوکت های مختلف هم میتونه جزو مزایا و نکات مثبت یه هدفون بالارده و با ارزش خرید بالا باشه.

برند هدفون

انتخاب برند هم میتونه به شما کمک کنه که گزینه های مناسب تری رو بتونید انتخاب کنید. برندهای معروفی مثل سونی، بوز، سن هایزر و یا JBL گزینه های گران قیمت بازار هستند و نسبتا بخشی از قیمت تمام شده به خاطر برند این هدفون هاست، البته کیفیت ساخت بالاتری دارند ولی شاید در نهایت بتونید با صرف هزینه کمتر گزینه های کاربردی هم پیدا کنید. برخی برندها مثل انکر، به خاطر داشتن نماینده رسمی در ایران، گارانتی 12 تا 24 ماهه هم دارند، که تا حدودی میتونه خیالتون رو بابت خرابی و مشکلات مختلف در آینده برطرف کنه. در پایان مطالعه نقد و بررسی های مختلف و دیدن نظرات کاربران میتونه به یه انتخاب مطمئن‌تر به شما کمک کنه.

 

معرفی بهترین هدفون های نویز کنسلینگ بازار

با توجه به نکات گفته شده، در این مقاله سعی کردیم بهترین هدفون های دارای نویز کنسلینگ در بازار که ارزش خرید بالایی دارند، رو به شما معرفی کنیم، تا با توجه به اولویت هایی که دارید و بر حسب نیازتون بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدید. با ما همراه باشید تا 9 عدد از بهترین هدست و هدفون های نویز کنسلینگ بازار رو به شما معرفی کنیم.

 

هدفون Sony WH-1000XM4

هدفون Sony WH-1000XM4 یه چیزی تو مایه های پادشاه هدفون‌ها هست و میتونید با این هدفون، به دنیای موزیک و صدا فرار کنید! کیفیت صدای فوق‌العاده خوب و تمیزی داره و صداهای اضافه محیطی اطراف رو به خوبی مسدود می‌کنه و کاملا شما رو از هر چیزی که دورتون اتفاق می‌افته، محافظت می‌کنه! و می‌تونید تمرکز بیشتری به آهنگ‌ها و پادکست‌ها داشته باشید. باتری و شارژدهی خوبی هم داره و میتونه ساعت ها شما رو همراهی کنه. البته برای خرید این پادشاه، باید حدود 15 میلیون تومان هزینه کنید.

طراحی و نوع گوشی های این هدفون زیبا و راحت ساخته شده و طراحی نسبتا بزرگی داره و میتونه برای اکثر سایز گوش ها تجربه راحتی رو ایجاد کنه. وزن حدودی 254 گرمی داره که به شما اجازه میده بدون احساس ناراحتی برای مدت طولانی از این هدفون استفاده کنید. کیفیت ساخت بدنه عالیه و کاملا برازنده نام و برند سونی هستش. البته به خاطر ابعاد بزرگ خیلی جابجایی راحتی نداره، اما میتونید با استفاده از کیف قرار گرفته در باکس محصول، هدفون رو با خیال راحت تری با خودتون جابجا کنید. ممکنه در استفاده طولانی مدت، یعنی بیشتر از یک الی دو ساعت مقداری گوش شما عرق کنه و احساس گرما بکنید و بهتره در استفاده طولانی مدت یه استراحتی هر یک ساعت یک بار به گوشتون بدید.

هدفون Sony WH-1000XM4

هدفون WH-1000XM4 کیفیت صدای بسیار خوب و واضحی رو به لطف استفاده از تکنولوژی های DSEE Extreme و LDAC و AptX HD به شما میده. محدوده فرکانس پاسخگویی 40-4000 هرتزی داره و میتونه طیف وسیعی از کدک های صوتی رو پوشش بده. اسپیکرها از آهنربای Neodymium استفاده میکنن و حساسیت صدایی تا حدود 105 دسی بل دارند. 5 میکروفون روی این هدفون کار شده که به مکالمه بهتر شما کمک میکنه، البته کیفیت مکالمه به خوبی بخش های دیگه نیست و کیفیت مکالمه خیلی خوبی رو نمی تونید داشته باشید. یه نرم افزاری اختصاصی هم داره که به وسیله اون میتونید صدای پخش شده رو به دلخواه خودتون و با ریزترین جزئیات شخصی سازی کنید. حذف نویز فعال استفاده شده به شما این امکان رو میده که صداهای اضافه محیط اطراف را کاملا کاهش بدید و تمرکز بیشتری موقع گوش دادن به موسیقی یا مکالمات داشته باشید و تقریبا بهترین نویز کنسلینگ رو بین هدفون های این لیست داره. چندین حالت مختلف نویز کنسلینگ داره و اگه در محل کار هستید و میخواید صدای همکاران رو یه مقداری بشنوید این امکان رو به شما میده. WH-1000XM4 سونی شارژدهی بسیار خوبی هم داره و میتونید با یک بار شارژ تا 30 ساعت به موسیقی گوش بدید. از طریق یه پورت تایپ سی  شارژ میشه که شارژ کاملش حدود 3 ساعت زمان میبره. با 10 دقیقه شارژ هم حدود 5 ساعت به شما شارژدهی میکنه. از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به صورت همزمان به دو دستگاه مختلف متصل میشه و خیلی سریع و راحت بین این دستگاه ها سوییچ میکنه. از قابلیت NFC هم پشتیبانی میکنه و اگه گوشی شما از این قابلیت بهره ببره میتونید با نزدیک کردن گوشی به هدفون، به راحتی به هم متصلشون کنید. روی گوشی های این هدفون یه پنل لمسی قرار گرفته که به شما این امکان رو میده که صدا رو کم و زیاد کنید، موسیقی رو متوقف و پخش کنید و مکالمات تلفنی رو مدیریت کنید. با برداشتن هدفون از روی سر به صورت خودکار صدا قطع میشه و دیگه نیازی به قطع کردن دستی ندارید. در داخل باکس محصول یه کابل AUX صدا یک سر خم، یک کابل تایپ سی کوتاه برای شارژ و یه تبدیل جک 3.5 میلیمتری به جک هواپیما قرار گرفته.

 

هدفون Bose 700

یکی از رقبای اصلی برای بهترین هدفون دارای نویز کنسلینگ برای گزینه قبلی، همین هدفون Bose 700 که با یه بدنه خوش ساخت و با طراحی جذاب، شارژدهی مناسب و حذف صدای بسیار خوب میتونه رقیب اصلی هدفون سونی WH-1000XM4 باشه، البته قابلیت های نرم افزاری خفن نمونه سونی رو نداره و عملکرد حذف نویز هم به خوبی این هدست عمل نمیکنه و شارژدهی هم خیلی جذاب نیست ولی اگه دنبال یه هدست خاص و خفن از برند بوز می گردید، هدفون Bose 700 با قیمت حدودی 18 میلیون تومان میتونه یه گزینه مناسب برای شما باشه.

طراحی خاص یکی از نقاط قوت این هدفونه و طراحی ظریف و جذابی که داره میتونه برای افراد خاص پسند مناسب تر باشه. نوع تغییر سایز هدبند و گوشی ها به صورت متفاوت و جذابی از باقی هدست ها انجام میگیره. گوشی های نسبتا بزرگی داره و کاملا روی گوش شما قرار میگیره. کیفیت ساخت و متریال استفاده شده هم عالیه و جای هیچ بحثی نمیزاره. وزن حدود 254 گرمی داره که شاید در استفاده طولانی مدت کمی اذیت کننده باشه و یه مقداری در جابجایی هم اذیتتون میکنه. البته داخل پک محصول یه کیف قرار داره که به شما اجازه حم و نقل راحت تری رو میده. باتری حدود 20 ساعت شارژدهی میکنه که خیلی جذاب نیست اما قابل قبوله و توی حدود 2.5 ساعت کاملا شارژ میشه. از طریق پورت تایپ سی شارژ میشه و قابلیت فست شارژ هم داره که با 15 دقیقه شارژ حدود 3.5 ساعت میتونه شما رو همراهی کنه. از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی و یا دستگاه های دیگه متصل میشه و میتونه همزمان به دو دستگاه متصل باشه.

 

 

 

هدفون Bose 700

قابلیت ANC به کار رفته به خوبی صداهای محیطی اطراف رو حذف میکنه و میتونید خیلی راحت به موسیقی مورد علاقه تون گوش بدید. حدود 11 حالت مختلف هم داره و میتونید با توجه به محیطی که هستید، از حالت ANC کامل و یا ترانسپرنسی استفاده کنید تا مقداری صدای صحبت اطرافیان رو داشته باشید. برنامه اختصاصی هم داره که میتونید این حالت ها رو در اون شخصی سازی کنید ولی به امکانات و جذابیت برنامه هدفون های سونی نمیرسه. البته فقط سه حالت روی خود هدست از طریق دکمه اختصاصی در دسترس هست که باید در برنامه این سه حالت رو خودتون انتخاب کنید و بینشون سوییچ کنید. هدفون ها در حذف صداهای محیطی در هنگام مکالمه خیلی خوب عمل نمیکنن، اما هدفون بوز 700 با استفاده از 8 میکروفون در زمان مکالمه هم میتونه کیفیت بسیار خوبی با نویز بسیار کم به شما بده. کیفیت صدای بسیار خوبی هم داره و یه صدای بالانس و زنده با بیس مناسب به گوش شما میرسونه. البته پخش بیس فقط کافی نیست و کیفیت و تفکیک صدا اهمیت بیشتری داره که این هدفون به خوبی از عهده این کار برمیاد.

 

هدفون Anker Soundcore Space Q45

هدفون Anker Soundcore Space Q45 از برند انکر که به عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب شناخته شده هست، با قیمت حدودی 6 میلیون تومان میتونه یکی از گزینه های اقتصادی تر برای خرید یه هدفون دارای نویز کنسلینگ فعال، باتری با شارژدهی بالا و کیفیت صدای خوب باشه. طراحی نسبتا کوچیک و خوبی داره و در زمان حمل و نقل خیلی اذیت نمیکنه. البته یه کیف حمل در داخل باکس قرار گرفته تا بتونید راحت تر این هدست رو با خودتون جابجا کنید. بدنه کیفیت ساخت خوبی داره و حس مناسبی هم موقع استفاده روی گوش داره و خیلی فشار زیادی به گوش ها وارد نمیکنه. طراحی ارتجاعی داره و خیلی شکننده و خشک نیست. طراحی گرد بالشت ها شاید برای همه سایز گوش ها مناسب نباشه اما به خوبی یه محیط ایزوله رو ایجاد میکنه. وزن حدود 283 گرمی داره و شاید در استفاده طولانی مدت یه مقداری به سر شما فشار وارد بشه. کیفیت صدای خوب و مناسبی داره و بلندگو دوگانه 40 میلیمتری به خوبی صداهای بیس دار رو پخش میکنه. البته در پخش صداهای میدرنج یه مقداری ضعف داره. از تکنولوژی Hi-Res Audio و LDAC پشتیبانی میکنه، محدوده فرکانس پاسخگویی 20 هرتز تا 40 کیلو هرتز داره و حساسیت 96 دسی بلی برای این هدست استفاده شده.

هدفون Anker Soundcore Space Q45 

برای کنترل صدا و پخش موسیقی یه پنل لمسی روی گوشی هدفون قرار گرفته تا بتونید به راحتی موسیقی و پخش صدا رو مدیریت کنید. ANC فعال سه مرحله ای داره که در حالت های مختلف مثل حذف کامل صدا یا ترانسپرنت میتونه صداهای محیطی رو حذف کنه. حالت هوشمند هم داره و با توجه به محیطی که در اون قرار دارید میتونه بهترین عملکرد رو به شما بده. باتری با شارژدهی 50 ساعتی داره و میتونید به راحتی مدت ها از این هدست استفاده کنید. البته اگه ANC رو خاموش کنید، میتونه 65 ساعت به شما شارژدهی کنه و اگه دنبال یه هدفون با شارژدهی بالا هستید، هدفون انکر Q45 میتونه گزینه مناسبی باشه. از طریق پورت تایپ سی قرار گرفته روی بدنه هم شارژ میشه. از فست شارژ هم پشتیبانی میکنه و میتونید با 5 دقیقه شارژ حدود 4 ساعت از این هدفون استفاده کنید. از طریق نسخه بلوتوث به روز 5.3 به دستگاه های مختلف متصل میشه. البته میتونید از طریق یک کابل AUX هم این هدفون رو به گوشی یا لپ تاپ متصل کنید.

 

هدست JBL TUNE 760NC

برند JBL برای طرفداران دنیای موسیقی و صدا نام شناخته شده ای هست و اکثرا محصولات با کیفیت بالای این برند رو میشناسن. هدست JBL TUNE 760NC یکی از هدفون های خوش ساخت و با کیفیت و دارای قابلیت نویز کنسلینگ برند جی بی ال هست که جزو محصولات اقتصادی این برند به حساب میاد و حدود 5 میلیون تومان قیمت داره. طراحی خیلی ساده و آشنایی داره و از کاپ های ساخته شده از چرم مصنوعی نسبتا بزرگ گردی استفاده میکنه که به خوبی رو گوش قرار میگیره. وزن 220 گرمی و هدبند نسبتا نرم چرم مصنوعی این هدفون فشار خیلی زیادی در استفاده طولانی مدت به سر شما وارد نمیکنه. به صورت دو مرحله ای جمع میشه و به راحتی میتونید با خودتون حملش کنید. مدیریت پخش صدا از طریق دکمه های فیزیکی قرار گرفته روی بدنه انجام میشه.

هدست JBL TUNE 760NC 

هدست JBL TUNE 760NC  کیفیت صدای خوبی داره و میتونید صدای واضح و شفافی و با بیس مناسبی رو داشته باشید. قابلیت حذف نویز این هدفون نیز عملکرد بسیار خوبی داره و میتونه تا حد زیادی صدای محیط اطراف را کاهش بده. البته انتظار حذف کامل صداهای محیطی رو نداشته باشید، بیشتر صداهای سفید و بلند حذف میشه و یه مقداری صداهای اطراف به گوشتون میرسه. از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های مختلف متصل میشه و مثل هدفون های دیگه این لیست امکان اتصال همزمان به دو دستگاه رو داره. قابلیت اتصال از طریق جک 3.5 میلیمتری و کابل AUX رو هم داره. باتری در حالت پخش موسیقی حدود 50 ساعت به شما شارژ میده و میتونید با خیال راحت این هدفون رو در سفرهای طولانی همراه خودتون داشته باشید.

 

هدفون Anker Soundcore Life Q30

هدفون Anker Soundcore Life Q30 یکی دیگه از گزینه های با ارزش خرید بالا از برنده انکره که به نسبت Anker Q45 یه مقداری کیفیت ساخت و بدنه ضعیف تری داره و خیلی مقاوم و مستحکم نیست اما تجربه حذف نویز نسبتا نزدیک به Q45 رو به شما میده و قیمت بسیار خوب و اقتصادی در حدود 3.8 میلیون تومانی داره که این هدفون رو به یکی از بهترین گزینه های اقتصادی در بازار تبدیل میکنه.

طراحی خوب و جمع و جوری داره و خیلی هدست بزرگی نیست. گوشی های به صورت گرد ساخته شدن و بالشت های نرم و نسبتا راحتی هم داره. بدنه از پلاستیک ABS ساخته شده که کیفیت ساخت مناسبی داره اما یه مقداری حس چیپ بودن و ضعیف بودن به شما میده و از این لحاظ به نسبت هدفون های دیگه در این راهنما عملکرد ضعیف تری داره. البته حالت ارتجاعی داره و میتونه یه مقداری منعطف بشه. مدیریت پخش موسیقی روی بدنه از طریق دکمه های فیزیکی روی گوشی ها انجام میشه. یه کیف حمل هم داخل باکس محصول قرار گرفته.

سیستم حذف نویز به خوبی صداهای محیطی شهری مثل صدای ترافیک و ماشین ها رو حذف میکنه و در حالت های مختلف میتونه عملکرد جذابی رو از خودش نشون بده. البته اگه به هدست سیم AUX متصل کنید و ازش استفاده کنید، حالت ANC کار نمیکنه و این مورد میتونه یکی از نقاط ضعف این محصول باشه. درایورهای 40 میلی متری صدای پخش شده بلندی، بیس و کوبش بسیار خوبی داره و اگه بیس و بلندی نسبت به تفکیک براتون اهمیت بیشتری داره، هدفون Anker Q30 شما رو ناامید نمیکنه. البته صدای خواننده و سازها هم کیفیت مناسبی داره و این مورد فدای بیس نمیشه. با استفاده از برنامه اختصاصی انکر هم میتونید نوع پخش صدا رو شخصی سازی کنید.

هدفون Anker Soundcore Life Q30 

باتری استفاده شده میتونه در حالت ANC روشن حدود 40 ساعت به شما شارژدهی کنه که نکته مثبتی برای این محصول به حساب میاد و میتونید بدون نگرانی به صورت روزمره ازش استفاده کنید. با خاموش کردن ANC این عدد به حدود 60 ساعت هم میرسه. از طریق پورت تایپ سی شارژ میشه و قابلیت فست شارژ استفاده شده میتونه با 5 دقیقه شارژ، 4 ساعت شما رو همراهی کنه. از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به دستگاه های مختلف وصل میشه و میتونه به صورت همزمان به دو دستگاه متصل شه و به راحتی هم میتونید بین این دستگاه ها سوییچ کنید. از NFC هم پشتیبانی میکنه و از این طریق هم میتونه به گوشی شما متصل بشه.

 

هدست Edifier W860NB

برند ادیفایر برای افرادی که سر رشته ای در دنیای موسیقی و صدا دارند تا حدودی آشنا است و محصولات صوتی این برند مثل هدست ها و اسپیکر ها کیفیت خوبی دارند، البته در حد و اندازه برندهای سونی و بوز و یا سن هایزر عمل نمیکنه اما میتونه امکانات و کیفیت صدای خوبی رو با یه قیمت اقتصادی در اختیار شما بزاره. هدست Edifier W860NB با قیمت حدودی 3 میلیون تومان یکی از انتخاب های اقتصادی ماست که میتونه قابلیت های نویز کنسلینگ خوبی رو با کیفیت صدا مناسب در اختیار شما بزاره.

طراحی ساده ای داره و از گوشی هایی با طراحی بیضی شکل استفاده میکنه که کاپ های ساخته شده ار چرم مصنوعی با طراحی ارتجاعی مناسب و نسبتا محکمی برای این هدست استفاده شده. کیفیت ساخت بد نیست و نسبت به هدست های بالارده خیلی جذاب نیست اما قابل قبوله. بخش هدبند از چرم مصنوعی ساخته شده که خیلی شکننده نیست و مقداری انعطاف پذیر ساخته شده. قابل خم شدنه و امکان حمل و نقل نسبتا راحتی داره. یه کیف حمل مقاوم هم در داخل باکس محصول برای جابجایی در نظر گرفته شده.

هدست Edifier W860NB

کیفیت صدای پخش شده مناسب و میتونید انتظار تفکیک خوبی رو ازش داشته باشید. بیس و کوبش صدا بد نیست و بیشتر روی تفکیک صدا کار شده و نباید انتظار صدای خیلی خفنی رو از این هدفون داشته باشید. ANC فعال داره و میتونید در محیط های شلوغ از دست صداهای سفید محیطی خلاص بشید، البته ANC به خوبی نمونه های سونی نیست و مقداری نویزهای ریز اطراف رو دریافت میکنید. از طریق بلوتوث نسخه 4.1 به دستگاه های مختلف متصل میشه و امکان کنترل قابلیت پخش موسیقی و صدا و قابلیت ANC از طریق دکمه های فیزیکی قرار گرفته روی بدنه انجام میشه. NFC هم داره و اگه گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی کنه میتونید از این طریق هم به این هدفون متصل بشید. حدود 35 ساعت به شما شارژ میده و در حدود 3 ساعت کاملا شارژ میشه.

 

هدفون Anker Soundcore Life Q20 Plus

برند انکر به دلیل داشتن کیفیت خوب و قیمت مناسب و واردات نسبتا زیاد در بازار ایران محبوبیت زیادی داره و به خاطر این موضوع گزینه های زیادی هم از این برند در این لیست مشاهده می کنید. هدفون Anker Soundcore Life Q20 Plus یکی دیگه از هدفون های نویز کنسلینگ دار خوب و با کیفیت بازاره که حدود 3.4 میلیون تومان قیمت داره و میتونه یه کیفیت صدای خوب، نویز کنسلینگ مناسب و همچنین شارژدهی خوبی رو به شما بده.

طراحی ساده و با گوشی های گردی داره که نسبتا روی گوش خوب قرار میگیره اما خیلی چفت و محکم نمیشه. کاپ ها و بخش هدبند از چرم مصنوعی ساخته شدن و در استفاده طولانی مدت خیلی فشار زیادی به گوش و سر شما وارد نمیکنن. حدود 280 گرم وزن داره و جزو دسته هدفون های نسبتا سنگین به حساب میاد. برای کنترل پخش موسیقی و نویز کنسلینگ میتونید از دکمه های فیزیکی قرار گرفته روی بدنه هدفون استفاده کنید. درایور 40 میلی متری استفاده شده کیفیت صدای خوب و مناسبی داره و میتونه صدا رو با بلندی خوب و تفکیک مناسبی برای شما پخش کنه. از محتوای Hi-Res هم پشتیبانی میکنه. به وسیله میکروفون های داخلی و خارجی قرار گرفته نویزهای محیطی رو حذف میکنه و دارای دو حالت NC و ترانسپرنسی برای حذف نویزهای محیطی هست که عملکرد نسبتا خوبی داره اما عالی نیست و ممکنه بعضی صداهای بیرون رو حتی در حالت روشن بودن نویز کنسلینگ بشنوید.

هدفون Anker Soundcore Life Q20 Plus

باتری حدود 40 ساعت در حالت روشن بودن حالت ANC و در حدود 60 ساعت در حالت خاموش بودن حالت ANC به شما شارژ میده و میتونه در سفرهای طولانی همراه مناسبی برای شما باشه. به وسیله پورت تایپ سی قرار گرفته در حدود 3 کاملا شارژ میشه. از طریق بلوتوث نسخه 5.0 به گوشی و یا دستگاه های دیگه متصل میشه. امکان اتصال همزمان به دو دستگاه رو هم داره و میتونید در کنار گوشی به لپ تاپ و یا PC خودتون هم متصلش کنید. امکان اتصال کابل AUX و استفاده به صورت با سیم هم به شما میده. برنامه Soundcore اختصاصی انکر میتونه امکان انتخاب از بین 22 حالت اکولایزر رو در اختیار شما بزاره تا بتونید صدای پخش شده رو برای خودتون شخصی سازی کنید. یه کیف پارچه ای برای حمل هدفون داخل باکس قرار گرفته که مثل نمونه های قبلی، محافظت خیلی خوبی در مقابل ضربه نداره و موقع حمل و نقل باید بیشتر حواستون به این هدفون باشه.

 

هدفون Haylou S35 ANC

برند هایلو که یکی از زیر مجموعه های شیائومی به حساب میاد توی چند سال اخیر به خوبی تونسته سهم بازار زیادی رو از فروش هندزفری های بلوتوثی به دست بیاره و اگه دنبال خرید یه هندزفری بلوتوثی با قیمت مناسب و با کیفیت بودید، حتما اسم این برند به گوشتون خورده. یکی از محصولات جدید این برند هدفون Haylou S35 ANC که با قیمت حدودی 2 میلیون تومانی یکی از ارزونترین هدفون های پیشنهادی ماست و با توجه به قیمت میتونه قابلیت ها و امکانات مناسبی رو با کیفیت ساخت قابل قبول در اختیار شما بزاره.

از لحاظ طراحی تا حدودی به هدفون Sony WH-1000XM4 شباهت داره و همون استایل جذاب و کاربردی رو استفاده میکنه که با داشتن سری های بزرگ میتونه به خوبی روی اکثر گوش ها قرار بگیره و یه محیط نسبتا ایزوله رو ایجاد کنه. فوم های استفاده شده برای بخش هدبند و کاپ ها از جنس پلاستیک نرم هستد و تقریبا ساختار نرمی داره ولی ممکنه در استفاده طولانی مدت یه مقداری به سرتون فشار وارد کنه و سر و گوشتون مقداری عرق کنه. دکمه های فیزیکی برای کنترل صدا و نویز کنسلینگ روی بدنه محصول قرار گرفتن. خود بدنه محصول از جنس پلاستیک ساخته شده و کیفیت ساخت بدی نداره اما باید مقداری مراقب باشید تا فشار بیش از حد به بدنه وارد نشه. وزن محصول هم نسبتا زیاده و ممکنه در استفاده طولانی مدت اذیت کننده باشه.

هدفون Haylou S35 ANC

درایورهای 40 میلی متری استفاده شده میتونن صدای با کیفیت و تفکیک مناسبی رو پخش کنن اما نباید انتظار کیفیت صدای هدفون سونی و بوز رو داشته باشید. از لحاظ بیس و حجم صدا خیلی خفن نیست و مقداری در این بخش کمبود داره. حساسیت صدای 42 دسی بلی داره. نشت صدای نسبتا کمی هم در صداهای بالا داره. نویز کنسلینگ استفاده شده میتونه در حالت های مختلفی مثل حالت بازی و حالت شفافیت صدا (Transparency) صداهای محیطی رو حذف کنه و یه تجربه با مزاحمت کمی رو به شما بده. البته بیشتر صداهای نویز سفید حذف میشن و ممکنه یه سری صداهای مزاحم رو هنوز متوجه بشید. حالت گیمینگ مود با نگه داشتن دست روی پنل لمسی گوشی راست فعال میشه و به صورت موقت حجم صدا رو کاهش میده تا اگر کسی شما رو صدا کرد متوجه بشید.

از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به دستگاه های مختلف وصل میشه و اتصال پایدار و با مصرف انرژی کمی هم داره. امکان اتصال همزمان به دو دستگاه و از طریق کابل AUX و جک 3.5 میلی متری رو هم داره. میتونید از طریق برنامه اختصاصی هایلو تنظیمات صدا رو انجام بدید و از اکولایزرهای مختلف استفاده کنید و یا صدای پخش شده رو تا حدودی شخصی سازی کنید. باتری 600 میلی آمپر ساعتی توی حدود 2.5 ساعت شارژ میشه و حداکثر میتونه حدود 60 ساعت با ANC خاموش و 40 ساعت با ANC روشن به شما شارژ بده که عملکرد بسیار مناسبی برای یه هدست در این بازه به حساب میاد.

 

هدفون Bose QuietComfort 45

یکی دیگه از هدفون های خوش ساخت و با کیفیت که تجربه استفاده خیلی خوب و راحتی هم داره، هدفون Bose QuietComfort 45 از برند بوز هست که بین طرفداران دنیای موسیقی کاملا شناخته شده است و جزو بهترین هدفون های نویز کنسلینگ بازار با قیمت حدودی 16 میلیون تومان به حساب میاد و میتونه یه تجربه خیلی خوب از صدای با کیفیت و بدون مزاحمت خاصی رو به همراه راحتی در استفاده طولانی مدت به شما بده. طراحی بیضی شکل گوشی های هدست باعث میشه به راحتی روی گوش شما قرار بگیره و با داشتن یه بدنه با کیفیت و نسبتا سبک ساخته شده از پلاستیک در استفاده طولانی مدت فشار خیلی زیادی به سر و گوش شما وارد نمیشه. بدنه انعطاف پذیری داره و به راحتی بر اثر فشار و خم شدن براش مشکلی پیش نمیاد. البته بخش هدبند محصول یه مقداری خشکه، ولی نه بیش از حد معمول و شاید برای بعضی افراد خیلی راحت نباشه اما باعث میشه هدفون به راحتی از روی سر حرکت و تکون نخوره. بر خلاف هدفون بوز 700 به راحتی به صورت دو محوره جمع میشه و امکان حمل و نقل راحت تری هم داره. البته یه کیف هم برای حمل و نقل راحت تر داخل باکس قرار داره. کنترل صدا و پخش موسیقی هم از طریق دکمه های فیزیکی قرار گرفته روی هدفون انجام میشه.

هدفون Bose QuietComfort 45

صدای پخش شده تفکیک و کیفیت خوبی داره و میتونید تجربه مناسبی رو موقع گوش دادن به موسیقی داشته باشید. صداهای پایین رو هم به خوبی پخش میکنه. البته بیس خیلی زیاد و خفنی نداره و اگه بیس و کوبش صدا براتون مهمه شاید این هدست خیلی برای شما جذاب نباشه. البته نوع پخش صداهای مختلف رو میتونید از طریق نرم افزاری اختصاصی و با تغییر اکولایزر میتونید تغییر بدید. در صدای بیشینه مقداری نشت صدا به بیرون داره که یه نقطه ضعف برای این هدست به حساب میاد. کاپ ها از جنس چرم مصنوعی با کیفیت و نرمی ساخته شدن که امکان حذف نویز غیر فعال و پسیوی رو به خاطر سفت قرار گرفتن روی گوش به شما میدن. این مورد باعث میشه حتی در ورزش و فعالیت های نسبتا سنگین هدفون به راحتی از روی گوش تکون نخوره.

قابلیت نویز کنسلینگ استفاده شده به خوبی میتونه صداهای سفید اضافه محیطی مثل صدای ماشین و یا کولر رو حذف کنه تا شما تجربه بهتری موقع پخش موسیقی داشته باشید، ولی عملکرد به خوبی هدفون سونی نیست و ممکنه بعضی صداهای اضافی محیط رو داشته باشید. حالت های مختلفی مثل حالت Aware داره که به شما امکان شنیدن صداهای اطراف رو میده و برای مواقعی که محل کار هستید و میخواد از محیط اطرافتون مطلع باشید، مناسبه. 4 میکروفون روی هدست قرار گرفته که میتونه هنگام مکالمه صدای شما رو به مخاطب برسونه، اما کیفیت نهایی خیلی تعریف آنچنانی نداره. باتری میتونه در حالت ANC روشن حدود 24 ساعت شارژدهی داشته باشه و با پورت تایپ سی قرار گرفته توی حدود 2.5 ساعت شارژ میشه. فست شارژ هم داره و با حدود 15 دقیقه شارژ میتونه حدود 3 ساعت به شما شارژ بده. از طریق بلوتوث نسخه 5.1 به دستگاه های مختلف متصل میشه که اتصال پایدار و سریعی داره و میتونه به صورت همزمان به دو دستگاه متصل بشه.

 

سخن پایانی

سعی کردیم بهترین هدفون های دارای نویز کنسلینگ بازار رو با قیمت های مختلف برای سلیقه و کاربری های مختلف به شما معرفی کنیم تا بتونید با توجه به بودجه و امکاناتی که مد نظر دارید بهترین هدفون و هدست مورد نظرتون رو خریداری کنید و یه تجربه بی نقص و جذاب از گوش دادن به موسیقی داشته باشید. ممنون که تا این آخر همراه موبونیوز بودید. اگه تجربه کار با هر کدوم از هدفون های معرفی شده رو دارید توی کامنت ها با موبوبکس به اشتراک بزارید و به نظرتون جای کدوم هدفون در این لیست خالیه؟ مرسی از همراهیتون!

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 7 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 22
5/ 4.2

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

ALLIENGER

هم قیمت یه میان رده

۲۵ بهمن ۱۴۰۲
godrati

عالیه

۳۰ مهر ۱۴۰۲
thisabasi

حیف که بدون دونستن همچین اطلاعاتی دو ماه پیش هدفون خریدم

۲۸ مهر ۱۴۰۲
mehdi gheysari

ناموسا چرا باید 15 بدم هدیت گوشیم 13 ملیونه

۲۷ مهر ۱۴۰۲
Mohammadreza138

هدفن خوبی هست

۲۷ مهر ۱۴۰۲
Ashkan arouni

وقتی صحبت از بهترین‌ها میشه و نام سنهایزر تو اون لیست نباشه به نظرم اون لیست کلا درست نیست

۲۶ مهر ۱۴۰۲
shahab-021

چیز خوبیه

۲۶ مهر ۱۴۰۲
Soheil1386

چه هدفونایییی

۲۵ مهر ۱۴۰۲
Hossein713

جالب بود

۲۵ مهر ۱۴۰۲
Pooriya86

من با هندزفری بیشتر حال میکنم تا هدفون

۲۵ مهر ۱۴۰۲
Mohammad_d

فقط jbl

۲۵ مهر ۱۴۰۲
majid_kh

عالی

۲۵ مهر ۱۴۰۲
alirezanikkhah

عالی برو درسته ❤️

۲۵ مهر ۱۴۰۲
parsa_er

پس xm5 و سنهایزر چی

۲۴ مهر ۱۴۰۲
hamidcipher

فقط انکر

۲۴ مهر ۱۴۰۲
Mahayd24

15 تومن برا هدفون؟ جای A54🥲

۲۴ مهر ۱۴۰۲
    parsa_er

    منم دلم نمیاد از طرفی هدفون دوست دارم خدااااا🥹

    ۲۴ مهر ۱۴۰۲
Hwman

عالیییی ومفید

۲۴ مهر ۱۴۰۲
alirza.amiry

awlyyyyyyyyyyyyy

۲۴ مهر ۱۴۰۲
Nurse

ببخشید شجری درسته یا شجاری ؟!

۲۴ مهر ۱۴۰۲
    Queen 2007

    شجاری

    ۲۵ مهر ۱۴۰۲
Limb0onTop

قیمت ها عالیه واقعا هیچی نمیشه خرید…..

۲۴ مهر ۱۴۰۲