معرفی و بررسی محصولات بلوتوثی AUKEY

بررسی و معرفی هندزفری ها و هدفون های بلوتوثی آکی

برند AUKEY یه برند چینیه که توی زمینه تولید لوازم جانبی و وسایل الکترونیک سابقه داره. این برند به تازگی وارد دنیای هندزفری های بلوتوثی شده. هندزفری های این برند وارد بازار ایران شده. محصولات AUKEY مثل بیشتر برند های چینی قیمت مناسبی توی بازار دارن. البته ویژگی محصولات این برند فقط قیمت پایین نیست! کیفیت ساخت و همچنین قابلیت های محصولات این برند باعث میشه محصولاتی تولید کنه که توی بازار ایران ارزش خرید به شدت بالایی داشته باشن و بتونن جز گزینه های بهترین هندزفری بلوتوث بازه های قیمتی مختلف قرار بگیرن. توی این مطلب قصد داریم 5 تا از هندزفری های بلوتوثی AUKEY رو به شما موبوکس دوست داشتنی معرفی کنیم. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی  دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

هندزفری بلوتوث M1

اولین محصولی که از برند AUKEY معرفی میکنیم. هندزفری True Wireless با اسم تجاری AUKEY هستش! این هندزفری به سبک ایرپاد ها و اکثر هندزفری های بلوتوثی طراحی شده. کیفیت ساخت و اندازه کیس این هندزفری با توجه به قیمتی که داره واقعا خوبه! کیس از جنس پلاستیک مات ساخته شده و باعث میشه موقع استفاده از دست شما سر نخوره و کار کردن با این هندزفری خیلی راحته! ایرفون ها هم به سبک ایرپاد ها طراحی شده و طراحی ارگونومیک و سری های سیلیکونی باعث میشه موقع قرار گرفتن توی گوشی کاربر رو اذیت نکنه. ایرفون ها هم از جنس پلاستیک مات طراحی شده و ترکیب این بدنه مات با سری های سیلیکونی باعث میشه به هیچ عنوان از داخل گوشی خارج نشه و توی استفاده های طولانی مدت شما رو اذیت نکنه.کیفیت صدای این هندزفری توی این بازه قیمتی میتونه شما رو به وجد بیاره. بلندی و کیفیت صدا کاملا قابل قبوله و اگر اهل موزیک گوشدادن باشید این هندزفری میتونه حس به شدت خوبی رو موقع گوش دادن موزیک به شما منتقل کنه. علاوه بر بلندی و کیفیت شما تفکیک صدای و بیس به شدت مناسبی رو میتونید با این هندزفری تجربه کنید. در مورد کیفیت مکالمه هم باید بگیم که عملکرد خوبی داره و کار شما رو راه میندازه. البته اگر زیاد اهل مکالمه هستید باید بدونید که بلندی صدا خروجی و ورودی مناسبه اما به درد مکالمه توی جاهای شلوغ نمیخوره! در ضمن به دلیل استفاده از سری های سیلیکونی این هندزفری بلوتوثی نویز کنسلینگ پسیو داره و تا حد زیادی میتونه نویز ها و صداهای محیط رو کم کنه!اگر کیس و ایرفون ها به صورت کامل شارژ شده باشه، هندزفری بلوتوث M1 در مجموع میتونه به شما 30 ساعت شارژ دهی داشته باشه. توی استفاده های نسبتا زیاد میتونید تا 3 روز روی شارژدهی این هندزفری حساب کنید. تقریبا یه چیزی نزدیک به 2 ساعت هم زمان میبره تا کیس و ایرفون ها به صورت کامل شارژ بشه!این هندزفری نرم افزار اختصاصی نداره و شما به راحتی میتونید با فعال کردن بلوتوث و سرچ این دستگاه به هندزفری وصل بشید. کنترلر ها روی دسته نسبتا کوتاه این هندزفری قرار گرفتن و امکانات کاملی رو در اختیار کاربر قرار میدن. با توجه به اینکه خبری از نرم افزار اختصاصی نیست شما نمیتونید این کنترلر ها رو شخصی سازی کنید. نکته جذابی که در مورد کنترل های این هندزفر ی وجود داره اینه که شما میتونید با استفاده از کنترلر ها حجم صدا رو کم و زیاد کنید. درسته که قابلیت خیلی ویژه ای نیست اما به شدت کاربردیه!در مجموع باید بگیم AUKEY تونسته با تولید M1 نشون بده ارزش خرید بالا یعنی چی! کیفیت ساخت و طراحی کاملا مناسب و قابل قبوله به همراه کیفیت صدا و مکالمه به شدت خوب و همچنین قیمت مناسب این هندزفری رو به یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی زیر 1 میلیون تومن تبدیل میکنه!

هندزفری بلوتوث T25

T25 دومین هندزفری بلوتوث برند AUKEY هست که توی این مطلب بررسی میکنیم. این محصول هم توی دسته بندی هندزفری های True Wireless قرار میگیره. کیفیت ساخت و طراحی سبک و کاربردی مهم ترین ویژگی این هندزفری هست که توی نگاه اول به چشمتون میاد. این مدل از هندزفری های برند AUKEY ، کیسی شبیه به گلکسی بادز های سامسونگ داره. کیفیت ساخت و متریال به کار رفته توی کیس این هندزفری واقعا با کیفیته اما در کیس به دلیل طراحی که داره مقاومت بالایی نداره و احتمال شکستنش وجود داره. ایرفون ها تقریبا شبیه به مدل M1 طراحی شده که طراحی ارگونومیک تری نسبت به نسخه قبلی داره و این مدل به شدت توی گوش به خوبی قرار میگیره! توی استفاده های طولانی مدت اصلا شما رو اذیت نمیکنه و به راحتی میتونید برای ساعت ها از این هندزفری استفاده کنید. سری های سیلیکونی باعث میشه این مدل هم نویز کنسلینگ پسیو داشته باشه! گواهی IPX5 هم یکی دیگه از مزیت های بخش طراحی این هندزفری به حساب میاد.در مورد کیفیت صدا باید بگیم همون کیفیت صدای فوق العاده M1 رو توی این هندزفری هم شاهد هستیم. کیفیت و بلندی صدا کاملا قابل قبوله و تفکیک و صدای بیس به خوبی به گوشی کاربر میرسه! در مورد کیفیت مکالمه باید بگیم که بلندی و کیفیت صدای خروجی و ورودی خیلی خوبه اما چون این هندزفری به تکنولوژِ نویز کنسلینگ مجهز نشده موقع مکالمه صدای محیط میتونه طرف مقابل رو اذیت کنه. در نتیجه موقع مکالمه توی محیط های شلوغ این هندزفری میتونه شما رو به دردسر بندازه.این محصول هم از نرم افزار اختصاصی استفاده نمیکنه! البته به راحتی میتونید این هندزفری رو به گوشی های اندرویدی و IOS وصل کنید. همچنین اگر لپ تاپ یا هر گجتی دارید که قابلیت اتصال با بلوتوث رو پشتیبانی کنه میتونید این هندزفری رو به راحتی بهش وصل کنید. در مورد کنترلر ها باید بگم دقیقا همون کنترلر های M1 برای این هندزفری هم در نظر گرفته شده که میتونه حس کاربری این گجت رو برای کاربر جذاب تر کنه.اگر کیس و ایرفون ها به صورت کامل شارژ باشه میتونه 25 ساعت به شما شارژ دهی داشته باشه و همین باعث میشه توی استفاده های نسبتا زیاد بتونه دو روز و نیم شما رو همراهی کنه. با توجه به درگاه شارژ Type-C که توی این هندزفری دیده میشه، قابلیت شارژ سریع همراه این هندزفری هست. تقریبا یک ساعت و نیم تا دو ساعت زمان میبره تا کیس به همراه ایرفون ها به صورت کامل شارژ بشه!T25 تقریبا 100 هزار تومان نسبت به مدل قبلی گرون تره اما هنوز جز هندزفری های بلوتوثی زیر یک میلیون تومن قرار داره. کیفیت ساخت و متریال به کار رفته توی کیس و ایرفون ها، کیفیت فوق العاده صدا نسبت به قیمتی که داره، دلایل خوبی هست که اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی توی این بازه قیمتی رو دارید حتما یه نگاهی به این هندزفری و هندزفری های بلوتوثی برند AUKEY داشته باشید

هندزفری دورگردنی B40s

سومین محصولی که قراره از برند AUKEY توی این مطلب معرفی بررسی کنیم، هندزفری دور گردنی B40s هستش. یه هندزفری دور گردنی به شدت سبک و جذاب! هندزفری های دور گردنی کاربر ها و مشتری های خاص خودشون رو توی بازار دارن. بیشتر ورزشکار ها طرفدار این سبک از طراحی هستن. AUKEY سعی کرده یه هندزفری دور گردنی به شدت سبک رو طراحی کنه که تو استفاده های ورزشی اصلا کاربر رو اذیت نکنه. خبری از نگهدارنده دور گردنی توی این هندزفری نیست و متریالی که برای ساخت این هندزفری به کار رفته به شدت مطلوبه!داخل جعبه این هندزفری یه کیف مخصوص پارچه ای قرار داره که شما میتونید هندزفری رو داخل این کیف قرار بدید. نکته جذاب این کیف داشتن مگنت برای بسته نگه داشتن در کیسه هستش که باعث میشه عمر مفید هندزفری بیشتر بشه. ایرفون ها با سری سیلیکونی و نگهدارنده ارگونومیک داخل گوشی طراحی شدن که همینطراحی خاص باعث میشه به هیچ وجه ایرفون ها از داخل گوشی خارج نشه و به شدت مناسب ورزش کردن باشه.کیفیت صدای این هندزفری توی بازه قیمتی واقعا بی نظیره! بلندی و تفکیک صدایی بی نظیر این هندزفری موقع ورزش کردن میتونه شما رو به وجد بیاره. در مورد بیس این هندزفری هم باید بگیم که بیس مناسبی رو در اختیار شما قرار میده و احساس واقعی از موزیک گوش دادن رو به شما منتقل میکنه! علاوه بر کیفیت صدا موقع موزیک گوش دادن این هندزفری موقع مکالمه هم میتونه شما رو شگفت زده کنه. بلندی و کیفیت صدای ورود و خریوجی عالیه و صدای محیط تا حد امکان موقع مکالمه گرفته میشه. همین کیفیت بالای صدا موقع مکالمه این هندزفری رو به یکی از بهترین انتخاب توی این بازه قیمتی تبدیل میکنه!شما با استفاده از دکمه های فیزیکی روی بدنه این هندزفری میتونید به راحتی این هندزفری رو کنترل کنید. این دکمه های فیزیکی به شما اجازه میده تا بتونید موزیک رو کنترل کنید و همچنین قابلیت کم و زیاد کردن صدا رو هم در اختیار شما قرار میده! اثین هندزفری میتونه تا 8 ساعت به شما شارژدهی داشته باشه که توی استفاده های زیاد به راحتی میتونید یک روز کامل رو روی شارژدهی این هندزفری حساب باز کنید. B40s به تکنولوژی شارژ سریع مجهز شده و همین قابلیت باعث میشه تقریبا 1 ساعت برای شارژ شدن به صورت کامل زمان شما رو بگیره.اگر طرفدار هندزفری های دور گردنی هستید این هندزفری با طراحی سبک و کاربردی و کیفیت صدای فوق العاده برای موزیک و مکالمه میتونه بهترین انتخاب شما توی این بازه قیمتی باشه. در ضمن باید به این نکته اشاره کنیم که AUKEY تونسته برای این هندزفری بلوتوثی گواهی IPX4 رو بگیره که همین گواهی باعث میشه این هندزفری در برابر تعریق و پاشش آب مقاوم باشه و خیال شما رو از بابت خراب شدن موقع ورزش راحت کنه!

هندزفری دورگردنی N33

هندزفری N33 یکی دیگه از هندزفری های دور گردنی AUKEY هستش که نسبت به هندزفری قبلی ارتقا داشته! این هندزفری طراحی متفاوتی نسبت نسخه قبلی داره. توی این نسخه از بدنه پلاستیکی به شدت با کیفیتی استفاده شده. نگهدارنده دور گردنی این هندزفری وزن مناسبی داره و همچنین از پلاستیکی ساخته شده که توی استفاده های طولانی مدت کاربر رو اذیت نکنه. همونطور که اشاره کردیم این هندزفری نگهدارنده دور گردنی داره و همین موضوع باعث میشه موقع ورزش کردن احتمالا شما رو اذیت کنه! ایرفون هم به صورت ارگونومیک طراحی شده و شما به هیچ وجه مشکل خارج شدن از گوش ایرفون ها رو ندارید! کیفیت صدا توی این هندزفری بی نظیره! بلندی و تفکیک صدایی توی این هندزفری فوق العادست توی این بازه قیمتی! همچنین این هندزفری به تکنولوژِ نویز کنسلینگ اکتیو مجهز شده. همین نویز کنسلینگ اکتیو تاثیر خوبی توی کیفیت موزیک داره و اگر طرفدار حرفه ای موزیک باشید این هندزفری به راحتی شما رو راضی میکنه! کیفیت مکالمه به لطف تکنولوژی اکتیو نویز کنسلینگ فوق العادس. توی محیط های شلوغ هم به راحتی و با کیفیت به شدت خوب میتونید مکالمه کنید. کیفیت و بلندی صدای ورودی و خروجی موقع مکالمه عالیه!اگر نویز کنسلینگ فعال باشه این هندزفری میتونه 8 ساعت به شما شارژدهی کنه و اگر نویز کنسلینگ رو غیرفعال کنید به راحتی تا 12 ساعت به شما شارژدهی میکنه. با توجه به این توضیحات اگر استفاده های معمولی داشته باشید و نویز کنسلینگ غیرفعال باشه میتونه تا 2 روز شما رو همراهی کنه. این هندزفری از شارژ سریع هم پشتیبانی میکنه که همین موضوع باعث میشه تقریبا یک ساعت زمان ببره تا به صورت کامل شارژ بشه. توی بخش باتری عملکرد به شدت خوبی رو توی این بازه قیمتی از خودش نشون میده!همونطور که میدونید هندزفری های دور گردنی برای کنترلر ها از دکمه های فیزیکی رو بدنه هندزفری استفاده میکنن. این هندزفری هم سه تا دکمه فیزیکی برای کنترل موزیک و جواب دادن تماس داره. همچنین یه دکمه فیزیکی جداگونه برای فعال و غیرفعال کردن قابلیت نویز کنسلینگ هم روی بدنه این هندزفری تعبیه شده.اگر ورزشکار هستید و به هندزفری های دور گردنی علاقه دارید این هندزفری با توجه به قیمت تقریبا 1 میلیون و 200 هزار تومانی میتونه بهترین انتخاب شما باشه. طراحی و متریال با کیفیت به همراه کیفیت صدا، نویز کنسلینگ اکتیو و شارژدهی مناسب نقاط قوت این هندزفری نسبت به رقبای هم قیمت خودش محسوب میشه!

هدفون بلوتوثی B52 v2

آخرین محصولی که توی این مطلب از برند AUKEY توی این مطلب معرفی میکنیم با تمام محصولات فرق داره! B52 v2 یه هدفون بلوتوثی هستش که کلا طراحی و سیستم مربوط به خودش رو داره. کیفیت ساخت و متریال به کار رفته توی این هندزفری نسبت به رقبای هم قیمت  واقعا خیلی خوبه! البته جنس چرم داخلی گوشی یه مقدار نسبت به کل کار ضعیف هست اما توی این بازه قیمتی خیلی خوبه. گوشی ها بزرگی خوبی ندارن و احتمالا توی استفاده های طولانی مدت شما رو اذیت میکنن!در مورد کیفیت صدا میتونیم بگیم یکی از بهترین بلندی ها و تفکیک های صدای بین تمام هدفون های توی این بازی قیمت رو توی این هدفون بلوتوثی شاهد هستیم. علاوه بر بلوتوث شما میتونید با استفاده از کابل و جک هندزفری هم از این هدفون استفاده کنید. این هدفون نویز کنسلینگ پسیو هم داره و همین موضوع باعث میشه نویز ها و صداهای اطراف رو تا حد زیادی کاهش بده. در مورد کیفیت مکالمه هم باید بگیم با یه هدفون کاملا معمولی توی این بخش رو به رو هستیم که با توجه به طراحی و هدفی که این هدفون داره نباید زیاد توقع مکالمه فوق العاده رو ازش داشته باشید.در نهایت اگر شما بخواید همچین امکاناتی رو از برند های دیگه خریداری کنید تقریبا باید دو برابر قیمت این هدفون بلوتوث هزینه کنید. در حال حاضر این هدفون بلوتوثی توی بازار ایران 1 میلیون و 500 هزار تومن قیمت داره که با توجه به امکانات و کیفیت صدایی که در اختیار شما قرار میده یکی از هدفون های بلوتوثی با ارزش خرید به شدت بالای بازار به حساب میاد!

جمع بندی

توی این مطلب در مورد 5 تا از محصولات برند AUKEY رو با هم بررسی کردیم. 4 تا هندزفری بلوتوثی و یک هدفون بلوتوثی که در مورد امکانات و قابلیت هر کدوم به طور مفصل صحبت کردیم. برند AUKEY به تازگی وارد بازار ایران شده که 3 ویژگی به شدت مهم داره! کیفیت ساخت به شدت قابل قبول، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش توی بازار ایران که باعث میشه تمام محصولات این برند ارزش خرید بالایی توی بازار ایران داشته باشه. حالا اگر شما قصد خرید هندزفری بلوتوث یا هدفون بلوتوثی داشته باشید سراغ این برند میرید یا نه؟! نظرات خودتون رو توی بخش کامنت با ما به اشتراک بذارید! امیدواریم موقع خرید هندزفری و هدفون بلوتوثی این مطلب به کارتون بیاد. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۱۵ دی, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 845
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Puyan1500

به نظرم انکر بهتره

۰۸ خرداد ۱۴۰۲
anti.gen

از هدفونش خوشم اومد🖒

۰۱ خرداد ۱۴۰۲
Arash87

هندزفری زیاد بزار

۱۵ آبان ۱۴۰۱
mohammad756

عالیی

۲۳ شهریور ۱۴۰۱
afsheen

طراحی هندزفریها جمع و جور و جذابه. هدفون رو دوس داشتم 🤩

۱۴ اسفند ۱۴۰۰
mjasghari80

حاجی سیستم جدید که فقط یه کامنت موبوکوین میگیره عالیه حال کردم واقعا خیلی خوبه این ایده 😍❤️

۰۳ اسفند ۱۴۰۰
    mjasghari44

    اره واقعا طرح خوبیه 🤩

    ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
_IRShadow80_

خوب بود کیف کردیم 🤩

۰۳ اسفند ۱۴۰۰