معرفی و بررسی محصولات لوازم جانبی Anker

شرکت انکر که الان در زمینه ی لوازم جانبی شناخته شده اس، توسط استیون یانگ که کارمند سابق گوگل بوده تو سال 2011 تاسیس شده. اولین بار توی چین به خاطر امکانات، قیمت و ارزونی که برای تولید محصول وجود داره تو زمینه ی باتری های لپ تاپ کار کرد. وقتی کارش گرفت باتری های دیواری و هوشمند رو به محصولاتش اضافه کرد، بعد از مدتی کابل و پاور بانک تولید کرد. به خاطر کیفیتی که لوازم اون داشت، بازار فروشش بزرگ تر شد و از اون به بعد محصولات مختلفی رو تولید کرد. این شرکت از سال 2011 تا 2022 فعالیت کرده که الان جزو بزرگ ترین و پرفروش ترین کمپانی های لوازم جانبی به حساب میاد که در سایت آمازون یکی از رکورددار هاست. واقعا محصولات Anker کوالیتی خفنی داره. اگر خواستید هر مدل لوازم جانبی مثل آداپتور، کابل، اسپیکر، هدفون بخرید، این مقاله مناسب شماست!

آداپتورهای انکر با گواهی MFI

قبلا در مقاله راهنمای خرید آداپتور در مورد اینکه برای خرید شارژر موبایل به چه نکاتی باید توجه کرد، صحبت کردیم و گفتیم اگر که تونستید آداپتور اورجینال هر برندی رو که دارید، بخرید ولی در نظر بگیرید که چالش خرید آداپتور اورجینال یه ذره سخته. فهمیدن این که آداپتور شارژ فیکه، اورجیناله یا های کپیه خرید رو سخت ترش می کنه. بهترین راه کار بعد از این که مطمئن شدی آداپتور اصلی و اورجینال پیدا نمیشه، اینه که بری سراغ برندهای معتبر. پس تو ادامه این مقاله برای معرفی چند تا از محصولات Anker همراه موبونیوز باشید.

اولین قدم قراره دوتا از آداپتورهای انکر و بررسی کنیم. آداپتور اولی که 45 واتیه دوتا تکنولوژی داره. یدونه Type-c که 3IQ داره و یدونه Type-A که IQ2 داره. دوتا تکنولوژی و فناوری که واقعا میتونه کمک کننده باشه، دوتا پورت خروجی که ماکزیمم می تونه به شما تا 45 وات شارژدهی داشته باشه. پشت جعبه این آداپتور هم یک سری اطلاعات و دیتا نوشته. می تونید ازش 9 ولت 3 آمپر بگیرید. می تونید 15 ولت 3 آمپر یا 20 وات 2.25 آمپر بگیرید. بسته به نوع دستگاهی که باهاش دارید شارژ می کنید با تکنولوژی که داره بهترین خروجی که به درد دستگاه شما می خوره رو ارائه میده.

این آداپتور، یه آداپتوریه که فوق العاده با کیفیته. یکی از دلایل موفقیت انکر، کوالیتی ساخت فوق العاده بالاییه که محصولاتش داره. اکثر محصولاتش هم گواهی MFI داره و شما می توانید توی سایت https://mfi.apple.com مدل رو بزنید و ببینید اون محصولی که دارید خرید می کنید اصالت داره یا نه. در واقع، MFI یه استانداریه که اپل به محصولاتی که لول استانداردهاش رو رعایت میکنه، میده. شما می تونید استفاده کنید برای محصولات اپل. یدونه آداپتور دیگه هست که USB-C داره و 20 وات ماکزیممش هست. نیاز به تبدیل هم نداره. برای آیفون هم می تونید ازش استفاده کنید.

اگه نمیدونید منظور از IQ چیه هم باید بگیم IQ نام گذاری اختصاصی انکر برای قابلیت تشخیص و رساندن بیشترین میزان شارژ با توجه به مختصات دستگاه شماست.(Intelligently identifies your device to deliver the fastest possible charge)

هندزفری انکر مدل Liberty Air 2 و R500

دو مدل هندزفری رو میخوایم معرفی کنیم که یکیش دور گردنیه و یکی بی سیمه. بریم سراغ محصول هندزفری دور گردنیه Liberty Air2. لیبرتی ایر 2، نویز کنسلینگ نداره. سره گوشی هاش سیلیکونیه که توی گوش خیلی خوب قرار میگیره. مدل های مختلف سیلیکون هم داره که می تونید متناسب با اندازه ی گوشتون ازش استفاده کنید. بیس خیلی خوب و آنچنان قوی نداره ولی فوق العاده صدا با کیفیته. بلندی صداش هم خیلی زیاد نیست. به خاطر همین چیپی که توش وجود داره برای این که بتونه صدای باکیفیت و با کوالیتی بهتون تحویل بده. قبلا بررسی کامل هندزفری انکر مدل Liberety Air2 pro رو هم داشتیم که می تونید به طور مفصل بخونید.
هندزفری دور گردنی R500 انکر، معرفی بعدیه که یه جنس باحال و نرم داره، خوش ساخته که دو، سه تا دکمه روی بدنه اش وجود داره که با درگاه Type-c شارژ میشه. فست شارژه و می تونید ازش استفاده کنید. توی رنج قیمتی که این هندزفری هست واقعا کوالیتی خوبی داره. این محصول رو می تونید با 600 هزار تومن بخرید. یه حذف نویز به خاطر سری های سیلیکونیش وجود داره که می تونید ازش استفاده کنید. این مدل از هندزفری انکر، به درد ورزش کردن هم میخوره ولی ممکنه چون مدله گردنیه روی گردنتون بالا پایین بره و اذیتتون کنه. کیفیت مکالمه و کیفیت صداش در رنج قیمتی که هزینه می کنید واقعا خوبه و میتونم بگم که یکی از هندزفری های با ارزش خرید زیاده.

 

 

فندکی انکر مدل PowerDrive 2 Alloy Metal Mini 24W

این فندکی انکر مدل 24 وات که دوتا خروجی داره. خیلی جمع و جوره و زمانی که دسترسی به شارژر یا پاور بانک ندارید، خصوصا تو مسافرت ها به کارتون میاد. در واقع یکی از ابزارهای لازم و ضروریه.

کابل های انکر در مدل های گوناگون

انکر انواع و اقسام کابل های مختلف هم داره که به نظر من خفن ترینش کابل Type-c به Type-c که جنس کنفی داره. فوق العاده با کیفیت سیم محصول. یه وارنیش پلاستیکی ام محل اتصال سیمش به اون سری پلاستیکی جلو که سوکت ها توش هستن داره. وارنیش به تیکه ی پلاستیکی برجسته میگن که باعث میشه توی استفاده های بلند مدت محل اتصال سیم مقاومت بهتری داشته باشه. یک کیف باحالم همراهش هست. کابل های Type-A به لایتنیگ ام داره. انواع و اقسام مختلف اونا هست که مدل این ها 3 آمپر و 5 آمپرن. گستره ی کابل هایی که شما می تونید ازشون استفاده کنید توی کابل های انکر هست. مثلا یدونه Type-c به لایتنیگ پاور بانکی داره. انقدر تنوع داره که حد نداره.

پاور بانک با کیفیت مدل PowerCore انکر

دو تا دسته از محصولاتی که انکر توش همیشه حرف برای گفتن داشته، دسته ی پاور بانک هاش بوده. این شرکت پاور بانک 20000 میلی آمپر ساعتی و پاور بانکه 10000 میلی آمپر ساعتی داره که تو این مدل پاور بانک 10000 آن دو تا خروجی داره که بازم IQ رو پشتیبانی می کنه و ایرادش اینه که فقط پورت شارژ micro USB رو داره که شارژ شدن خود پاوربانک یکم طول میکشه. مثلا پاور بانکه 10000 رو سه ساعت تا سه ساعت و نیم باید با micro USB شارژ کنید ولی از دو پورت با IQ یعنی فست شارژینگ بهتون شارژدهی بده. پاور بانک 20000 فوق العاده با کیفیته که باز هم اون جوری که باید خودش شارژ بشه micro USB که چهار تا پنج ساعت شارژ شدن خودش طول میکشه. ولی بعدش میتونید با همون فناوری IQ ازش استفاده کنید.

اسپیکرهای مدل SoundCore Mini 3 و Soundcore Select 2

دو محصول بعدی اسپیکر هستند که مدل اول Mini 3 که کوچیکه. با خریدن این محصول که قیمت حدودی 1200 تا 1300 داره که 6 وات RMS توان داره و با بلوتوث به دستگاه وصل میشه. یه RGB خوشگل و با نمک داره. یک فناوری 360 داره که Pocket Party باعث میشه صدای 360 درجه ازش بشنوید. برای کوهنوردی و کمپ های کوچیک یه اسپیکر فوق العاده با کیفیت و خوش صداعه که تا 15 ساعت هم شارژدهی داره.

اسپیکر دوم که Soundcore Select 2، فوق العاده جذابه. از نظر کیفیت ساخت مشکل داره و اثر انگشت روی بدنه ی اون میمونه. یه بدنه ی پلاستیکی مات باحال داره ولی فوق العاده خوش صدا و خوش کیفیته. این اسپیکریه که 12 وات RMS بهتون قدرت صدا میده. تا 20 ساعت براتون شارژ نگه میداره. با بلوتوث بهش وصل میشید.

دو تا اسپیکرها IPX7 دارند یعنی تا حد زیادی در برابر آب میتونن مقاوم باشن. اگر میخواید یه اسپیکر جمع و جور داشته باشید، میشه گفت که یکی از محصولاتیه که ارزش خرید خوبی داره. جای بندم داره که می تونید از یه جایی آویزونش کنید و مناسبه کمپ رفتنه.

چرا محصولات انکر را بخریم؟

شعار برند انکر اینه که “با امکاناتی که در اختیار دارید، از سفر لذت ببرید”. تمام محصولات انکر، کوالیتی فوق العاده بالا، استانداردهای قابل قبول برای انواع و اقسام کمپانی هارو داره که سخت گیرانه اش میشه MFI. فروش فوق العاده در آمازون و تعداد نظرات بالایی که مردم توی ریویوهای آمازون می ذارن نشون میده که یه برند با ارزش خرید بالاست.
شاید هزینه ای که برای محصول کنید از نظر شما یه مقداری منطقی نباشه ولی با توجه به کیفیت، کوالیتی و گارانتی، باعث میشه که بتونید از جدیدترین تکنولوژی ها با خیال راحت استفاده کنید.

در نهایت می خوام بگم انکر یکی از برندهایی که همیشه با خیال راحت می تونید محصولات خودتون رو ازش خریداری کنید. گستره ی وسیعی از محصولات هم داره که می تونید از سایت فارس بازار با خیال راحت و 18 ماه گارانتی، محصولات انکر رو خریداری کنید. امیدوارم که این مقاله بهتون کمک کنه. حتما بنویسید که کدوم لوازم جانبی رو از چه برندی داشتید و واقعا ازش راضی بودید

سوالات متداول
(2 سوال)
چرا محصولات انکر ارزش خرید بالایی دارند؟

انکر یکی از برندهای شناخته شده و معتبر لوازم جانبی در سراسر دنیاس که رکوددار فروش و رضایت در سایت های معتبری مثل آمازون هم هست. تنوع محصولی بالا و تولید کالای با کیفیت باعث شده تا کاربران از برند Anker رضایت بالایی داشته باشند. هر چند که این محصولات قیمت بالایی دارند!

آیا محصولات Anker در ایران دارای گارانتی هستند؟

بله، شما محصولات انکر را با گارانتی 18 ماهه از سایت فارس بازار به عنوان نماینده رسمی محصولات انکر در ایران میتوانید خریداری کنید.

نویسنده : zohreh
تاریخ انتشار ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۱

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 85
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
Saeid valizadeh

[email protected]
09113880277
اینم جیمیل و شماره تلفن واسه کامنت قبلی.
در مورد اسپیکرو هندزفری و پاوربانک اطلاعات زیادی دارم مخصوصا اسپیکرو هدفون پس سوالی داشتین خوشحال میشم به هموطنای گلم کمکی کرده باشم.البته با اجازه ی اقا مهدی گل که واقعا دوسش دارم.
بهتره اینم بگم کسایی که قصد خرید اسپیکر دارن بخونن خوبه.من از این برند اسپیکر select 2 و soundcore3 که از لحاظ طراحی شبیه به هم هستند رو دارم که توری جلوی اسپیکر یذره متفاوته و درایور ها دیده میشه. از نظر قیمت تفاوت زیادی دارند ولی از نظر کارایی ۲تا فرق کوچیک دارن که اگه دقت نکنی واقعا احساس نمیشه.اولیش باتریشه که یک ساعت توی کار کردن فرقشه(vol90٪) و دومی اینکه چون درایوراش تیتانیومیه خیلی کوچولو توی پخش کردن صداهای ریز بهتره ولی از نظر بلندی صدا و کیفیت و بیس و تفکیک صدا و همه چیزهای دیگه مثل میکروفون و کیفیت ساخت و غیره هیچ فرقی ندارند پس واقعاً ارزشش رو نداره هفتصد هشتصد هزار تومان پول بیشتر پرداخت کنی چون تا وقتی این دوتا اسپیکر رو کنار هم نبینی و با دقت به صداش گوش نکنی و برای استفاده هم کرنومتر نندازی متوجه تفاوت این دو مدل نمیشی. امیدوارم کامنتام به دردتون بخوره و تو خریدتون کمکتون کنه.

۱۱ آذر ۱۴۰۲