معرفی بازی Airport Security

بازی مأمور امنیت فرودگاه یکی از اون بازی‌هاییه که تو تبلیغات زیاد می‌بینین! حتماً براتون پیش اومده که داشتین کندی کراش بازی می‌کردین ولی یهو یه تبلیغ بخش می‌شه و یه بازی بانمک معرفی می‌کنه. البته اکثر این بازی‌ها ارزش دانلود کردن ندارن، اما Airport Security بین‌شون استثناست. تو این بازی شما وظیفه دارین که امنیت فرودگاه رو تأمین کنین و جلوی خلافکارها و دزدها رو بگیرین. قوانین این بازی شبیه قوانین واقعی فرودگاهه و هرکسی از این دستورات سرپیچی کنه سروکارش به شما میوفته. پس این بار هم با معرفی بازی Airport Security همراه موبونیوز بشین تا بازی امنیت فرودگاه رو بهتون معرفی کنیم.

 

معرفی بازی Airport Security؛ امنیت فرودگاه در دست شماست!

بازی Airport Security توسط کمپانی Kwalee ساخته شده و تو دسته بازی‌های تفننی یا Casual قرار می‌گیره. این بازی فضای شبیه‌سازی‌شده‌ای از فرودگاه‌های واقعیه و همه چیز بستگی به استراتژی شما برای دستگیری مسافرای خلافکار داره. توی بازی امنیت فرودگاه شما وظیفه دارین پاسپورت‌های جعلی رو تشخیص بدین و مسافرا رو دستگیر کنین. تازه می‌تونین با کمک اشعه ایکس چک کنین کسی با خودش اسلحه نیاره یا کالای قاچاق به شهرتون منتقل نکنه. شما به عنوان پلیس فرودگاه باید رفت‌و‌آمدهای مسافرا رو کنترل کنین و جلوی آدم بدایی که تو فکر خراب‌کارین رو بگیرین.

معرفی بازی Airport Security؛ امنیت فرودگاه در دست شماست!

از جذاب‌ترین ویژگی‌های این بازی می‌شه به موارد زیر اشاره کرد:

  • ماجراجویی هیجان‌انگیز فرودگاهی در نقش پلیس گشت مرزی
  • شبیه‌ساز فرودگاهی منحصربه‌فرد با قوانین دنیای واقعی
  • مجهز بودن به اسکن اشعه ایکس برای تشخیص کالاهای ممنوعه
  • داشتن چالش‌های واقع‌بینانه با جایزه‌های جذاب

 

بررسی گیم پلی بازی Airport Security

بازی Airport Security شما رو توی فرودگاه و در نقش یه مامور پلیس قرار می‌ده تا امنیت مسافرای پرواز و چمدوناشون رو تأمین کنین. تو این بازی شما پاسپورت‌ها رو چک می‌کنین، مسافرای مشکوک رو بازرسی می‌کنین و با اشعه ایکس داخل چمدونا رو می‌گردین تا کسی با خودش جنس قاچاق نبره! بازی امنیت فرودگاه از نظر گیم‌پلی جالب و سرگرم‌کننده‌ست ولی به خاطر تبلیغات زیادی که داره ممکنه بره رو مخ‌تون.

بررسی گیم پلی بازی Airport Security

رابط کاربری بازی هم در حد خودش خوبه و بهتون اجازه می‌ده به بخش‌های مختلف فرودگاه سر بزنین. چالش‌های بازی رفته رفته پیچیده‌تر می‌شن و نیازه که بتونین سریع عکس‌العمل نشون بدین و بهترین استراتژی رو برای استفاده از قابلیت‌هاتون بچینین. کاراکترها ممکنه بهتون دروغ بگن، برای همین باید اطلاعات‌شون رو چک کنین و تصمیم بگیرین که آیا بازرسی‌شون کنین یا بذارین برن. شما در برابر هر مسافر دو تا گزینه دارین و توی هر دور بازی باید یکی از اون گزینه‌ها رو انتخاب و سرنوشت اون مسافر رو تعیین کنین. در کل بازی Airport Security در حد یه بازی تفننی موبایلی خوب عمل کرده و برای پرکردن وقت گزینه مناسبیه.

 

بررسی گرافیک بازی Airport Security

گرافیک بازی مامور امنیت فرودگاه تعریف خاصی نداره و خیلی معمولیه. این دسته از بازی‌ها حجم زیادی ندارن و نمی‌شه ازشون انتظار جزئیات بالایی داشت و بتونن در حد بازی کالاف دیوتی عمل کنن. بنابراین باید تو کانسپت خودشون بررسی و با بازی‌های هم‌رده خودشو مقایسه بشن. طراحی کاراکترهای بازی Airport Security به سبک خاصی انجام شدن که شاید همه خوش‌شون نیاد ولی در کل منظور رو می‌رسونن!
فضای فرودگاه و گیت‌های امنیتی به خوبی توی بازی نشون داده می‌شن. انیمیشن و حرکت کاراکترها جزئیات زیادی نداره و به همین دلیل خیلی واقعی به نظر نمیاد. بازی به بخش‌های مختلف فرودگاه مثل جایگاه تحویل گرفتن چمدون‌ها و محل انتظار هم پرداخته، ولی انیمیشن این قسمت‌ها رو به ساده‌ترین شکل ممکن نشون میده و جای بهبود داره.

 

دانلود و نصب بازی Airport Security

بازی Airport Security بیشتر از ۵۰ میلیون دانلود تو گوگل پلی داره و ریت ۴.۲ رو از سمت کاربرا گرفته. این بازی برای جفت پلتفرم‌های اندرویدی و iOS عرضه شده و کاربران آیپد هم می‌تونن اونو رو دستگا‌ه‌شون نصب کنن. حداقل سیستم‌عامل اندروید که از بازی امنیت فرودگاه پشتیبانی می‌کنه اندروید ۵.۱ هستش و نیاز به ۲۱۱ مگابایت فضا داره. حجم این بازی برای آی‌آو‌اس ۲۶۷ مگابایته و فقط روی iOS 11 به بالا جواب میده. اپ استور این بازی رو برای رنج سنی ۱۲ سال به بالا دسته‌بندی کرده چون توش کمی خشونت‌های کارتونی و صحنه‌های ترسناک وجود داره که برای بچه‌ها مناسب نیست.
بازی Airport Security کاملاً رایگانه ولی کلی تبلیغ داره که با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای می‌تونین حذفشون کنین. این بازی برای اجرا شدن نیاز به اتصال اینترنت داره و به همین دلیل ممکنه مصرف‌ نت شما رو زیاد کنه.

دانلود بازی Airport Security در Google Play
دانلود بازی Airport Security در App Store

 

نظر نهایی در مورد بازی Airport Security

در کل باید گفت که بازی Airport Security چیز زیادی برای ارائه نداره و جزو اون دسته از بازی‌هاست که بعد از یکی دو روز ازش خسته می‌شین و پاکش می‌کنین. گیم‌پلی بازی با وجود اینکه هیچ داستان و سناریویی نداره اما برای بار اول جذابه و وقتی دزدها رو دستگیر می‌کنین حس خوبی بهتون میده. فقط انتظارات‌تون رو ازش پایین بیارین و در حد یه بازی تفننی که قراره به زودی ازش خسته شین بهش نگاه کنین. این بازی تو سبک خودش می‌تونه یه بعد از ظهر کسل‌کننده یا یه غروب جمعه رو براتون پر کنه تا با دستگیر کردن قاچاقچیا و خلاف‌کارا امنیت رو به فرودگاه برگردونین!

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 3 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 11
5/ 4.2

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Emran.B1388

بده

۱۲ بهمن ۱۴۰۲
shahab-021

بازی دخترونه 😂😂😂

۱۱ بهمن ۱۴۰۲
mohsenalia

خخخخخخخخخخخ

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
Limb0onTop

جالب بود بد نیست

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
Abolfazl Nahidi

ممنون از نویسنده ها که بازی بچه گانه معرفی میکنن🫡

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
ali.sh2004

زیاد جالب نی ولی خب برا اینکه همینموری بیکاری یه گیم جدید دان کنی و بزنی بد نی

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
mms2099

خیلی وقته این سبک زیاد طرفدار ندارع

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
Ahmaddosti

وای بازی های کم گرافیک خیلی توو مخه

۱۰ بهمن ۱۴۰۲
Nurse

عجب

۰۹ بهمن ۱۴۰۲
Mhch8877

چ جالب…

۰۹ بهمن ۱۴۰۲
Mahayd24

گگلی مگولی

۰۹ بهمن ۱۴۰۲