معرفی 5 ساعت هوشمند تا دو میلیون تومان

سال‌هاست که ساعت‌های هوشمند به یکی از پرطرفدارترین اکسسوری‌های الکترونیکی تبدیل شدن و قابلیت‌های شگفت‌انگیزی نسبت به ساعت‌های مچی معمولی ارائه می‌دن. این ساعت‌ها ابزار قدرتمندی هستن که به شما اجازه می‌دن در قالب یک ساعت مچی زمانتون رو مدیریت کنید، حساب داده‌های سلامتی و ورزشتون رو داشته باشید و اعلان‌های گوشی رو از دست ندید. به خاطر تنوع ساعت‌های هوشمند در بازار، می‌تونید با هر بودجه‌ای که دارید ساعت موردعلاقه‌تون رو تهیه کنید. با وجود این، تنوع زیاد خیلی وقت‌ها باعث می‌شه سردرگم بشید. به این منظور، قراره توی این مقاله از موبونیوز گلچین بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون رو بهتون معرفی کنیم تا اگه بودجه‌تون با این میزان هم‌خونی داره، دیگه برای انتخاب کلافه نشید.


5 مدل بهترین اسمارت واچ تا 2 میلیون تومان

برای خرید بهترین ساعت هوشمند زیر 2 میلیون بهتره عوامل مختلفی رو در نظر بگیرید. اول مهمه بدونید کدوم کارایی ساعت هوشمند براتون اهمیت بیشتری داره. از شمارش تعداد گام و پایش ضربان قلب تا چک کردن نوتیفیکشن‌ها و تماس گرفتن، جزو کاربردهای مختلف ساعت‌های هوشمنده و در بعضی از ساعت‌ها بیشتر روی یک سری از این کاربردها مانور داده شده. توجه داشته باشید که عملکرد سنسورها در این رنج قیمت عملکرد شگفت‌انگیزی نداره؛ پس نباید انتظار زیادی از نتایج پایش‌ها داشته باشید.

در این بخش قراره بهترین ساعت‌های موجود تا سقف 2 میلیون رو به طور خلاصه معرفی کنیم. با دونستن انتظارات‌تون از ساعت هوشمند، می‌تونید از بین ساعت‌های معرفی‌شده انتخاب درستی داشته باشید. 

 

1. ساعت هوشمند گلوریمی مدل GR1

برند گلوریمی با شعار ارائه محصولات به‌روز و باکیفیت در سطح جهانی با قیمت معقول، شروع به کار کرد و در عرض چند سال تونست چندین ساعت هوشمند خوب رو روانه بازار بکنه. ساعت هوشمند Glorimi GR1 یکی از مدل‌های باکیفیت این برنده که به نوبه خودش می‌تونه به‌ عنوان بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون شناخته بشه. این ساعت ظاهری کلاسیک و طراحی گرد داره و بدنه‌ و فریمش از آلیاژ آلومینیوم براق ساخته شده. روی فریم ساعت، دو تا دکمه به چشم می‌خوره که برای اسکرول کردن منو و اجرای یک سری اکشن‌ها به کار می‌رن. ساعت هوشمند گلوریمی جی آر 1 صفحه نمایش 1.43 اینچی امولد با رزولوشن 466 در 466 و فریم ریت 60 هرتزی داره و به خاطر روشنایی 600 نیتی این نمایشگر، می‌تونید به راحتی زیر آفتاب کار کنید. همچنین به خاطر گواهی IP67، این ساعت می‌تونه تا نیم‌ساعت در عمق نیم‌متری آب دوام بیاره.

ساعت هوشمند گلوریمی مدل GR1

باتری 220 میلی‌آمپری ساعت گلوریمی در حدود 2.5 ساعت کامل شارژ می‌شه و در صورت استفاده سنگین 3 تا 5 روز و در صورت استفاده سبک تا 10 روز شارژدهی داره. در جعبه ساعت دو بند سیلیکونی 22 میلی‌متری با رنگ‌های مختلف قرار داده شده که البته می‌تونید از بندهای 22 میلی‌متری استاندارد دیگه هم استفاده کنید. این ساعت در کنار قابلیت‌های پایش سلامتی مختلف مثل پایش خواب، فشار خون، سطح اکسیژن، تنفس و استرس، بیش از 123 حالت ورزشی رو ارائه می‌ده که می‌تونید از طریق نرم‌افزار Da Fit موجود در اپ استور و پلی استور، بهشون دسترسی داشته باشید. در نهایت پشتیبانی از زبان فارسی و قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث نسخه 5.1 از ویژگی‌های مهمی هستن که ممکنه روی تصمیم نهایی‌تون اثر بذارن.

 

2. ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GT2

برند کیو سی وای که بیشتر در زمینه هندزفری شناخته می‌شد، مدتیه که ساعت‌های باکیفیت و خوش‌قیمتی عرضه می‌کنه. ساعت کیو سی وای جی تی 2 یکی دیگه از ساعت‌های هوشمند با طراحی گرده که ظاهر شیکی داره، اما به خاطر ابعادش بیشتر برای آقایون مناسبه. روی فریم این ساعت که از جنس آلیاژ روی ساخته شده، یک دکمه معمولی و یک دکمه چرخشی به چشم می‌خوره. همون‌طور که از بهترین ساعت هوشمند در محدوده قیمتی 2 میلیون انتظار می‌ره، ساعت کیو سی وای به نمایشگر امولد 1.43 اینچی با رزولوشن 466 در 466 و فریم ریت 60 هرتز مجهز شده که کیفیت خوبی رو ارائه می‌ده. کیفیت نمایشگر در کنار رابط کاربری ساده، باعث شده کار با ساعت کیو سی وای خیلی راحت و روان باشه. 

ساعت هوشمند کیو سی وای مدل GT2

سنسورهای به کار رفته در ساعت QCY GT2، قابلیت‌هایی مثل پایش خواب، سطح اکسیژن و ضربان قلب رو فراهم کردن و همچنین از طریق اپلیکیشن QCY می‌تونید به بیش از 100 حالت ورزشی دسترسی داشته باشید. این ساعت گواهی IPX7 رو کسب کرده که یعنی تا نیم‌ ساعت در عمق یک متر می‌تونه دوام بیاره و آسیب نبینه. روی ساعت کیو سی وای باتری 220 میلی‌ آمپری تعبیه شده که با یک بار شارژ می‌تونید تا 15 روز استفاده سبک ازش داشته باشید. این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کنه و همین‌طور مکالمه از طریق بلوتوث (نسخه 5.0) با این ساعت، امکان‌پذیره.

 

3. ساعت هوشمند میبرو مدل T1

اگر ظاهر اپل واچ‌ها رو می‌پسندید، ساعت میبرو تی 1 می‌تونه بهترین ساعت هوشمند زیر 2 میلیون برای شما باشه. این ساعت در رده ساعت‌هایی مناسب استفاده روزمره قرار داره و وزن 51 گرمیش باعث می‌شه در استفاده طولانی مدت اذیت نشید. جنس بدنه ترکیبی از پلاستیک و فلزه و عرض بندهاش 20 میلی‌متره. به خاطر ابعاد 43 در 35 میلی متری ساعت، برای خانم‌ها هم گزینه مناسبی به حساب میاد. ساعت میبرو تی 1 نمایشگر امولد 1.6 اینچی با رزولوشن 320 در 360 داره که کیفیت قابل توجهی رو ارائه می‌ده.

ساعت هوشمند میبرو مدل T1

این ساعت با اپلیکیشن Mibro Fit سینک می‌شه و 20 حالت ورزشی رو در اختیارتون می‌‌ذاره. پشتیبانی از زبان فارسی، سنسورهای ضربان قلب و سطح اکسیژن و مکالمه از طریق بلوتوث هم از ویژگی‌های دیگه این ساعت هستن. از نقاط قوت ساعت Mibro T1، می‌تونیم به باتری 350 میلی آمپری اشاره کنیم. ساعت میبرو تی 1 با استفاده متوسط حدود 7 روز و در حالت استند بای تا 45 روز شارژدهی داره. این ساعت گواهی 2ATM کسب کرده که یعنی فقط در برابر پاشش آب می‌تونه مقاومت کنه و نمی‌تونید ورزش‌های آبی مثل شنا رو باهاش انجام بدید یا زیر دوش برید.

 

4. ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi 3 Active

محصولات شیائومی همیشه در فهرست محصولات اقتصادی حضور دارن و حالا در لیست بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون هم اسم این برند رو می‌بینیم. در ظاهر ساعت هوشمند رد می 3 اکتیو از طراحی ساده‌ و براقی استفاده شده و جنس بدنه از پلاستیکه. البته پلاستیک به‌کاررفته باعث نمی‌شه حس بدی روی مچ داشته باشه. نمایشگر IPS 1.83 اینچی این مدل، ساعت Xiaomi Redmi 3 Active رو تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای افرادی می‌کنه که سایز نمایشگر براشون مهمه. البته حاشیه نمایشگر کمی زیاده که اگر از واچ فیس با پس‌زمینه مشکی استفاده کنید زیاد توجهتون رو جلب نمی‌کنه.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi 3 Active

این ساعت گواهی 5ATM رو کسب کرده که یعنی می‌تونید باهاش زیر دوش برید یا در عمق کم شنا کنید. ساعت هوشمند ردمی 3 اکتیو از بلوتوث نسخه 5.3 برای برقراری ارتباط با گوشی و اپلیکیشن Mi Fitness و البته مکالمه استفاده می‌کنه. با اپلیکیشن می‌تونید به بیش از 100 حالت پایش و تمرینات ورزشی دسترسی داشته باشید. باتری 289 میلی آمپری این ساعت بهتون اجازه می‌ده تا با یک بار شارژ تا 12 روز از این ساعت استفاده کنید. نکته منفی این ساعت، عدم پشتیبانی کامل از زبان فارسی هست که اگر این مورد براتون مهمه بهتره سراغ باقی ساعت‌های معرفی‌شده برید.

 

5. ساعت هوشمند هایلو مدل Solar Pro

ساعت هوشمند Haylou Solar Pro طراحی اسپرتی داره و بیشتر مورد پسند آقایونه. بدنه گرد این ساعت از جنس آلومینیومه و بند سیلیکونی 22 میلی‌‌متری داره که بعدا می‌تونید با بندهای استاندارد موجود در بازار جایگزین کنید. روی فریم 2 تا دکمه به همراه یک دکمه چرخشی تعبیه شده تا بتونید اکشن‌های مختلف مثل خاموش و روشن کردن، جا به جایی بین منو و اسکرول کردن رو انجام بدید. باتری 300 میلی آمپری این ساعت، حتی اگر استفاده سنگین داشته باشید تا حدود 1 هفته شارژدهی داره. با اپلیکیشن Haylou Fun می‌تونید بیش از 100 حالت ورزشی رو در کنار قابلیت‌های رایج مثل پایش سطح استرس، پایش خواب یا ضربان قلب داشته باشید. 

ساعت هوشمند هایلو مدل Solar Pro

ساعت هایلو گواهی 2ATM داره و در برابر عرق و پاشش قطرات آب مقاومه و به هیچ عنوان نباید تو استخر و حمام استفاده بشه. نمایشگر 1.43 اینچی امولد ساعت Haylou Solar Pro کیفیت قابل قبولی رو ارائه می‌ده. مثل باقی ساعت‌های موجود در این رنج قیمتی، مکالمه به صورت بلوتوثی با این ساعت امکان‌پذیره.

اسمارت واچ زیر 2 تومان برای کودکان

وقتی صحبت از ساعت هوشمند برای کودکان می‌شه، باید در نظر داشته باشید که قراره با ویژگی‌ها و کاربری کاملا متفاوت روبه‌رو بشید. بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون، ویژگی‌های کاملا متفاوتی با ساعت‌های هوشمند کودکان در همین رنج قیمت داره. گرین لاین یکی از برندهای خوب ساعت هوشمنده که اسمارت واچ‌های خوش‌قیمتی برای کودکان و نوجوانان عرضه کرده. یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند این برند برای کودکان، مدل Kids Series 2 هست که در دو رنگ صورتی و قرمز/آبی عرضه می‌شه. این ساعت نمایشگر 1.69 اینچی لمسی داره و یک سری ویژگی‌های به‌خصوص برای حفظ امنیت و البته سرگرم کردن کودک ارائه می‌ده. 

اسمارت واچ زیر 2 تومان برای کودکان

می‌تونید روی ساعت Green Lion Kids Series 2 سیم‌کارت بذارید و از اینترنت 4G استفاده کنید. مکالمه و تماس تصویری با این ساعت امکان پذیره و همچنین داشتن GPS باعث می‌شه همیشه از موقعیت مکانی فرزندتون باخبر باشید. ساعت گرین لاین به باتری 700 میلی آمپری مجهز شده و در صورت استفاده سنگین تا 2 روز و در حالت استند بای تا 7 روز شارژدهی داره. 

 

ساعت هوشمند در محدوده قیمتی دو میلیون تومان به پیشنهاد موبونیوز

برند شیائومی هیچ‌وقت ما رو در زمینه محصولات اقتصادی ناامید نکرده. این بار هم قراره لقب بهترین ساعت هوشمند در رنج قیمتی 2 میلیون رو به ساعت هوشمند Xiaomi Mibro Lite 2 بدیم که پیشرفت قابل توجهی به نسل قبلی خودش داشته و در قالب قیمت مناسب، کیفیت خیلی خوبی داره. این ساعت با دو بند چرمی و سیلیکونی به دست‌تون می‌رسه و بند چرمیش باعث می‌شه شبیه ساعت‌های کلاسیک به نظر برسه. ترکیب این بند چرمی با بدنه گرد و فلزی ساعت، حس خوبی رو القا می‌کنه و ما رو یاد ساعت‌های سطح بالاتر میندازه. نمایشگر امولد 1.3 اینچی ساعت میبرو لایت 2، رزولوشن 360 در 360 پیکسل رو ارائه می‌ده که هم کیفیت خوبی داره و هم کار کردن باهاش روانه. شاید در نگاه اول ابعاد این ساعت کمی بزرگ به نظر بیاد، اما گزینه خوبی هم برای خانم‌ها و هم برای آقایون محسوب می‌شه.

ساعت هوشمند در محدوده قیمتی دو میلیون تومان به پیشنهاد موبونیوز

ساعت Mibro Lite 2 دارای گواهی 2ATM هست و همون‌طور که بالاتر گفتیم باعث می‌شه در برابر پاشش آب مقاومت داشته باشه و مناسب شنا و دوش گرفتن نیست. سنسورهایی در این ساعت به کار رفتن که اطلاعات مختلفی رو از جمله وضعیت خواب، ضربان قلب و میزان فعالیت ورزشی رو پایش می‌کنن. ساعت میبرو لایت 2 حدود 60 حالت مختلف ورزشی داره که با استفاده از اپلیکیشن Mibro Fit می‌تونید دسترسی بهتری به این حالات داشته باشید. با ساعت میبرو لایت 2 شیائومی می‌تونید از طریق بلوتوث مکالمه داشته باشید و همچنین به خاطر پشتیبانی از زبان فارسی، همه نوتیفیکشن‌هاتون رو بدون مشکل از روی ساعت بخونید. این ساعت به باتری 350 میلی آمپری مجهز شده که در صورت استفاده سبک حدود 12 روز شارژدهی داره. لازم به ذکره که در چند ماه اخیر ساعت شیائومی میبرو لایت 2 هم مثل بیشتر محصولات دیگه دچار افزایش قیمت شده و کمی از بازه 2 میلیون تومان فاصله گرفته. با وجود این پیشنهاد می‌کنیم که با کمی هزینه بیشتر، این ساعت رو تهیه کنید و از کیفیت و کارایی عالیش بهره‌مند بشید.

 

جمع‌بندی

توی هر بازه قیمتی که بگردید، باز هم تنوع قابل توجهی از ساعت‌های هوشمند رو پیدا می‌کنید که انتخاب رو سخت می‌کنن. انتخاب بهترین ساعت هوشمند تا 2 میلیون هم به خاطر شباهت زیاد ویژگی‌های ساعت‌های این رنج قیمتی، می‌تونه کار سختی باشه. اگر می‌تونید کمی بیشتر هزینه کنید پیشنهاد ما Xiaomi Mibro Lite 2 هست. در غیر این صورت می‌تونید با صرف نظر از بعضی قابلیت‌ها به سراغ بقیه ساعت‌های معرفی‌شده برید. بیشتر ساعت‌های مذکور ویژگی‌های مشترکی مثل نمایشگر امولد، قابلیت مکالمه از طریق بلوتوث، پشتیبانی از زبان فارسی و دنیایی از حالات ورزشی و پایش سلامت رو دارن. بنابراین، مهمه که اول بدونید چه انتظاری از ساعت هوشمند مدنظرتون دارید و چه ظاهری رو بیشتر می‌پسندید. با دونستن این موارد خیلی راحت می‌تونید تصمیم نهایی‌تون رو برای خرید ساعت هوشمند بگیرید.

از نظر شما جای کدوم ساعت‌های هوشمند در این فهرست خالیه؟ آیا تجربه کار با ساعت‌های معرفی‌شده رو دارید؟

 

نویسنده : سارا رمضانی
تاریخ انتشار 2 هفته پیش
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 8
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

alirezanikkhah

من mibro Lite 2 رو دارم ساعت خوبی بوده تا الان

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
arsalansh

واقعا هیچ جوره زیر بار ساعت هوشمند نمیرم تا وقتی ساعت کلاسیک هست !

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
shahab-021

وقتی میدونی خریدش ارزش نداره
چرا وقت خودتو میگیری و انقد مطلب می‌نویسی؟

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
mms2099

درمورد ساعت های دوربین دار هم مقاله بذارید

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
mms2099

درمورد ساعت های شیک کارت خور هم مقاله بذارید

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ali.sh2004

اون هایلو سولاره قشنگه

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
Nurse

اون مورد گلوریمی GR1 برای همه مناسبه؟! وزنش چقدره؟؟

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
amiralaee

خفن❤️

۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳