بهترین لوازم جانبی گوشی Redmi Note 13 Pro Plus

شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس رو در شهریور ماه سال 1402 روانه بازار کرد. وجود نسخه 512/16 گیگ، صفحه نمایش امولد باکیفیت، آداپتور 120 واتی و چیپست 4 نانومتری مدیاتک، مواردی هستن که ارزش خرید این گوشی رو به عنوان یکی از میان‌رده‌های امسال بالا بردن. قیمت این گوشی به نرخ امروز چیزی حدود 20 میلیون تومانه که به نسبت امکاناتی که بهتون میده و همینطور در مقایسه با هم‎رده هاش قیمت مناسبیه. در کل ولی 20 میلیون تو ایران پول کمی نیست؛ پس بهتره احتیاط کنیم و با تهیه لوازم جانبی باکیفیت و بادوام از این گوشی در برابر ضربه و خط و خش محافظت کنیم. در ادامه با ما در موبونیوز همراه باشید تا بهترین لوازم جانبی گوشی Redmi Note 13 Pro Plus که هم تو بازار موجودن و هم کیفیت خوبی دارن رو بهتون معرفی کنیم.

 

مشخصات فنی گوشی Redmi Note 13 Pro Plus

اول از همه با هم نگاهی مختصر به مشخصات ردمی نوت 13 پرو پلاس بکنیم تا بیشتر باهاش آشنا بشیم. قاب پشتی ردمی نوت 13 پرو پلاس در دو نوع مجزا طراحی شده؛ یک نوع از جنس شیشه است و دیگری از جنس چرمه (سیلیکون پلیمر) که فوق‎ العاده جذابه. صفحه نمایش امولد با رزولوشن عالی همراه با فناوری رفرش ریت 120 هرتزی در ردمی نوت 13 پرو پلاس گنجانده شده. همچنین این گوشی چیپست 4 نانومتری از نوع مدیاتک رو در خودش داره و شما رو در روان اجرا کردن کارهای روزمره و بازی های نیمه سنگین کاملا یاری میکنه. در ضمن دوربین های سه گانه واید، ماکرو و اولتراواید در ردمی نوت 13 پرو پلاس در نظر گرفته شده که برای یه میان رده این چیدمان از لنزها، معمول و مناسب هستش. در آخر اینکه باتری 5000 میلی آمپری همراه با آداپتور 120 واتی از دیگر بخش های جذاب این میان‎رده‌ست که موقع خرید لوازم جانبی باید ازش مطلع باشین.

مشخصات فنی گوشی Redmi Note 13 Pro Plus

در ادامه مشخصات فنی ردمی نوت 13 پرو پلاس رو مرور میکنیم:

  • بدنه در دو نوع شیشه ‎ای و چرمی با فریم پلاستیکی
  • نمایشگر امولد 120 هرتزی با رزولوشن 1220 در 2712 و بیشینه روشنایی 1800 نیت
  • پردازنده 8 هسته‎ ای 4 نانومتری از نوع Mediatek Dimensity 7200 Ultra
  • دارای پنج نسخه 256/8، 256/12، 512/8، 512/12 و 512/16 گیگ
  • دارای 4 دوربین واید، ماکرو، اولترا واید و سلفی به ترتیب با وضوح 200، 2، 8 و 16 مگاپیکسل
  • دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از آداپتور 120 وات
  • امکان فول شارژ شدن گوشی در کمتر از 20 دقیقه با آداپتور داخل جعبه
  • دارای اسپیکر استریو با قابلیت Dolby Atmos
  • اندروید 13 قابل ارتقا به نسخه 14 همراه با رابط کاربری HyperOS 

قبلا بررسی کامل این گوشی رو تو موبونیوز انجام دادیم و ارزش خریدش رو مشخص کردیم. بنابراین اگه به اطلاعات بیشتری نیاز دارین، حتما این مقاله رو بخونین.

بهترین لوازم جانبی گوشی Redmi Note 13 Pro Plus

لوازم جانبی گوشی چیزیه که موقع استفاده از این میانرده شیائومی نیازمندشون خواهیم بود. با اینکه این موبایل با آداپتور شارژر سر جعبه به فروش میرسه، اما اینکه بدونیم چه شارژر یا پاوربانکی برای گوشی‌مون مناسب‌تره، تو خریدهای آینده کمک‌مون می کنه. همینطور کاور و گلس دو مورد از لوازم جانبی ضروری گوشی‌های هوشمندن که محافظت بیشتر از گوشی شما رو بر عهده میگیرن. به همین دلیل تو این بخش چند مدل از بهترین لوازم جانبی ردمی نوت 13 پرو پلاس رو بهتون معرفی می‌کنیم تا با گزینه های خوب بازار آشنا بشین.

 

سه مدل از بهترین آداپتورها برای Redmi Note 13 Pro Plus

البته که شیائومی شارژر فوق العاده 120 واتی خودش رو در جعبه‎ ردمی نوت 13 پرو پلاس قرار داده و میتونین از سرعت بالای شارژ شدن گوشیتون باهاش لذت ببرین. اما خب بنا به هر دلیلی (مثل گم شدن یا خراب شدن شارژر اورجینال) ممکنه بخوایین یه شارژر با کیفیت و خوب رو با قیمت مناسب برای گوشیتون تهیه کنین. از اونجایی که ردمی نوت 13 پرو پلاس از شارژ فوق سریع 120 واتی پشتیبانی میکنه و در کمتر از بیست دقیقه گوشیتون رو شارژ میکنه، پیشنهاد ما هم به شما، استفاده از همون شارژر 120 واتی خودش هست و اگه اورجینالش گیرتون بیاد که بهترین گزینه هستش. هرچند قیمت شارژرهای 120 وات خیلی گرونه و استفاده از شارژرهای برندهای دیگه که توان مناسبی داشته باشن هم می‌تونه جایگزین خوبی برای این گوشی باشه. با بررسی هایی که انجام دادیم این سه مدل آداپتور میتونن بهترین شارژرها برای ردمی نوت 13 پرو پلاس باشند:

  • شارژر دیواری 100 وات پاورولوجی مدل PWCUQC006-BK
  • شارژر دیواری 45 واتی انکر مدل PowerPort Atom III
  • شارژر دیواری 35 واتی Powerology موبوادیشن

در ادامه به بررسی این سه مدل آداپتور میپردازیم:

 

1. شارژر دیواری 100 وات پاورولوجی مدل PWCUQC006-BK

با استفاده از آداپتور PWCUQC006-BK شرکت پاورولوژی میتونین با قدرت خروجی 100 وات و به صورت فست شارژ، گوشیتون رو شارژ کنین. سه خروجی از نوع تایپ سی و یک خروجی از نوع USB A برای استفاده همزمان چند دستگاه روی این آداپتور تعبیه شده که البته برای سرعت بیشتر و استفاده از حداکثر توان آداپتور، باید به صورت تکی از درگاه ‎ها استفاده کنین. حداکثر جریان خروجی با توان 100 وات تنها با استفاده از اولین درگاه‎ تایپ سی و فقط در حالت تکی ممکنه. همچنین در این شارژر، تکنولوژی GaN باعث شده که آداپتوری سریع‌تر، کوچک‌تر و از نظر انرژی کارآمدتر از مدل‎ های سیلیکونی داشته باشیم. در مورد کم و زیاد شدن ولتاژ برق هم نگران نباشید؛ چون این شارژر قابلیت‌‎های محافظتی از جمله کنترل اضافه ولتاژ، جریان بیش از حد، شارژ بیش از حد، کاهش ولتاژ و … رو داره و از گوشی‌تون محافظت می‌کنه. در آخر اینکه وزن و اندازه مناسب به همراه جنس باکیفیت بدنه، از دیگر مزیت‎ های این شارژر هستن. در ضمن کابل شارژ در این مدل وجود نداره.

بهترین آداپتور برای Redmi Note 13 Pro Plus

از دیگر ویژگی های این شارژر عبارتند از:

  • توان خروجی 100 وات PD مناسب شارژ مک بوک
  • دارای سه خروجی Type C و یک خروجی USB
  • فناوری فست شارژ PD و QC3.0
  • تراشه GaN قدرتمند
  • تنظیم دمای هوشمند BCT

خروجی پورت‌های تایپ سی اول و دوم 100W با ولتاژ 5V/3A هستش. پورت سوم تایپ سی هم از 20W و درگاه یو اس بی از توان 18W پشتیبانی می‌کنه.

2. شارژر دیواری انکر مدل PowerPort Atom III 60W

آداپتور بعدی از شرکت انکر هست؛ انکر در زمینه تولید لوازم جانبی باکیفیت اعتبار خوبی داره و با خیال راحت میتونین از محصولات با دوام و مرغوب این شرکت استفاده کنین. این مدل شارژر انکر، با مجموع توان خروجی 60 وات به صورت فست شارژ گوشی شما رو شارژ میکنه. آداپتور PowerPort Atom III دارای یک پورت خروجی USB-A و یک پورت تایپ سی هست که در استفاده تکی از پورت تایپ سی میتونین از حداکثر توان خروجیش یعنی 45 وات بهره ببرین. همینطور پورت یو اس بی توان خروجی 15 وات داره که میتونین گجت‎ های خودتون رو باهاش شارژ کنین. متاسفانه در این مدل هم خبری از کابل نیست و باید به صورت جداگانه تهیه بشه. در کل این آداپتور عالی کار میکنه و خبری هم از داغ شدن هنگام شارژ شدن نیست.

بهترین شارژ‌ر برای Redmi Note 13 Pro Plus

 از ویژگی های این آداپتور عبارتند از:

  • حداکثر توان خروجی 45 وات تایپ سی و 15 وات USB
  • دارای یک خروجی تایپ سی و یک USB-A
  • ساخته شده با تکنولوژی بروز GaN
  • دارای فناوری PowerIQ 3.0 در پورت Type-C
  • دارای فناوری PowerIQ 2.0 در پورت USB

این آداپتور می‌تونه با ولتاژ 5 ولت و شدت جریان 1.2 تا 3 آمپر رو براتون فراهم کنه. برای اطلاع از مشخصات بیشتر این شارژر می‌تونین به لینک خریدش سر بزنین.

3. شارژر دیواری 35 واتی Powerology موبوادیشن

در ادامه میرسیم به آداپتور 35 واتی از برند معتبر پاورولوژی که با امضای موبوادیشن، خیالتون از بابت کیفیتش راحت میشه. اگر به دنبال شارژری باکیفیت با توان خروجی متوسط هستین، این آداپتور با یک درگاه تایپ سی و فناوری GaN بهترین گزینه برای شماست. شارژر Powerology Single Port GaN موبو ادیشن همچنین از استانداردهای محافظتی متنوعی استفاده میکنه تا جلوی وارد شدن آسیب‌‎هایی مثل اتصال کوتاه و یا داغ شدن شارژرتون رو بگیره. در این مورد هم خبری از کابل همراه شارژر نیست و باید جداگانه خریداریش کنید. 

بهترین شارژر Redmi Note 13 Pro Plus

از جمله ویژگی‌‎های این آداپتور عبارتند از:

  • حداکثر توان خروجی 35 وات
  • ولتاژ خروجی 5 تا 20 ولت
  • خروجی جریان 2.33 تا حداکثر 3 آمپر
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع
  • اندازه جمع و جور و کوچیک
  • ساخته شده با تکنولوژی بروز GaN
  • دارای یک خروجی تایپ سی 
  • استاندارد Power Delivery

دو مدل از بهترین قاب ها برای Redmi Note 13 Pro Plus

همونطور که در بخش مشخصات ردمی نوت 13 پرو پلاس بهش اشاره کردیم، این گوشی از لحاظ جنس قاب پشتی در دو نوع ارائه شده؛ قاب پشتی رنگ بنفش یاسی از جنس چرمه و در دیگر رنگ‎ها جنس پنل پشتی از شیشه است. همچنین صفحه نمایش این گوشی با لایه Gorilla Glass Victus که مقاومت بالایی داره محافظت میشه. اگرچه شیشه و چرم بکار گرفته شده در ردمی نوت 13 پلاس تا حدی ازش محافظت میکنن، اما برای جلوگیری از ضربه خوردن سنگین در مواقع افتادن گوشی روی زمین، استفاده از کاور لازمه. سه قاب مقرون به صرفه و در عین حال مرغوب زیر خیلی میتونن به شما در محافظت از گوشیتون کمک کنن:

  • کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro
  • کاور نیلکین مدل CamShield Pro

در ادامه به مشخصات و ویژگی های این 2 کاور میپردازیم.

 

1. کاور نیلکین مدل Super Frosted Shield Pro

نیلکین یکی از معتبرترین و با کیفیت‎ ترین برندهای تولیدکننده کاور و محافظ برای گوشی هستش. مدل Super Frosted Shield Pro این شرکت طراحی خیلی خاصی داره و با ابعاد جمع و جور و بدنه زبرش در دست گرفتن گوشی رو براتون خیلی راحت میکنه. خصوصا برای کسانی که دستشون زود به زود عرق میکنه، زبر بودن این کاور جلوی لیز خوردن گوشی رو می‌گیره. کاور ردمی نوت 13 پرو پلاس مدل Super Frosted Shield Pro از جنس پلی‌‎کربنات ساخته شده و مقاوم هستش. همینطور این کاور تمام سطح پشت و فریم گوشیتون رو در بر میگیره و در عین حال حاشیه ه‎ای صفحه نمایش گوشیتون رو نمیپوشونه و مزاحم نمیشه.

بهترین قاب نیلیکن برای Redmi Note 13 Pro Plus

فراستد شیلد پرو قابی خوش دست و سبکه که دیگر ویژگی های اون عبارتند از:

  • وزن بسیار سبک
  • جنس پلی کربنات و TPU (نوعی پلیمر انعطاف پذیر)
  • برشکاری دقیق در قسمت اطراف لنز
  • محافظت از قاب پشتی، لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ، لبه راست و دکمه‌‎ها

2. کاور نیلکین مدل CamShield Pro

اگر به دنبال یک کاور ضد ضربه هستین که از دوربین‎ های گوشیتون هم محافظت کنه، مدل CamShield Pro رو بهتون پیشنهاد میکنیم. این مدل از کاور نیلکین از جنس پلی کربنات ساخته شده و ظاهر خاصی داره. در این کاور یک پوشش کشویی روی محل دوربین ‎های ردمی نوت 13 پرو پلاس به صورت اسلایدی طراحی شده تا ازشون به طور کامل محفاظت کنه؛ کاوری کاملا ضد خراش که در برخورد با اجسام نوک‌ تیز هم قوی عمل میکنه. در ضمن خبری از باقی موندن اثر انگشت و ذرات چربی و یا لکه توی این قاب نیست. همچنین طراحی منحصر به فردش طوریه که از دستتون نمی‌لغزه و نگران افتادن یا لیز خوردنش نخواهید بود.

بهترین کاور برای Redmi Note 13 Pro Plus

 از جمله ویژگی‌‎های این قاب عبارتند از:

  • جنس پلی کربنات و TPU 
  • دارای محافظ کشویی برای دوربین ‎ها
  • برش ظریف و دقیق اطراف پورت ها و دوربین
  • محافظت از قاب پشتی، لبه بالایی، لبه پایینی، لبه چپ، لبه راست، دکمه‌‎ها و دوربین

بهترین گلس برای گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس

صفحه نمایش خمیده ردمی نوت 13 پرو پلاس با لایه‎ ای از نوع Gorilla Glass Victus پوشانده شده تا ازش محافظت کنه. این پوشش حفاظتی در حد خودش بسیار مقاوم و ضد ضربه‎ است و تا حد بالایی در برابر خط و خش از صفحه نمایش گوشیتون محافظت میکنه. از طرفی با توجه به قیمت بالای تعمیر یا تعویض پنل تاچ و نمایشگر گوشی‌ها، بهتره که حتما از گلس محافظ استفاده کنین.

گلس‎ ها در انواع و اقسام مختلفی از نوع شیشه، پلاستیک فشرده، سرامیکی و نانو در بازار وجود دارن؛ اما این وسط مهمه که طمع نکنیم و به دنبال گلس ارزون نباشیم. چرا که گلس‎ های ارزون قیمت و بی اصالت نه تنها هیچ کمک خاصی برای محافظت از گوشیتون انجام نمیدن، بلکه ممکنه به دلیل کیفیت جنس نامرغوبشون، قدرت تاچ و رزولوشن صفحه نمایشتون رو هم پایین بیارن. در ضمن پیشنهاد میکنیم از خرید گلس ‎های نانو مایع هم خودداری کنین؛ چرا که هم جنس اصلیشون پیدا نمیشه و هم نحوه چسبوندن و جدا کردنشون پردردسره. در ادامه سه مورد از بهترین گلس ‎ها برای Redmi Note 13 Pro Plus رو بهتون معرفی میکنیم:

  • انواع گلس‌های تمام صفحه و حرارت دیده بوف
  • انواع گلس‌های مات و سرامیکی برندهای بیسوس و نیلیکن
  • گلس های خمیده حرارت دیده و بادوام نیلکین

از بین موارد گفته شده محافظ نیلکین هم قیمت مناسبی داره و هم برند معتبر و قابل اعتمادی هست.

 

سه مدل از بهترین پاوربانک ها برای گوشی Redmi Note 13 Pro Plus

شیائومی یک باتری 5000 میلی آمپری در ردمی نوت 13 پرو پلاس کار گذاشته که با استفاده معمولی از گوشی، تقریبا شما رو به مدت یک روز از شارژ کردن بی نیاز میکنه؛ همزمان آداپتور 120 واتی هم همراه گوشی وجود داره که زیر بیست دقیقه گوشیتون رو فول شارژ میکنه. با این وجود ممکنه به دلیل شرایط کاری به پریز دسترسی نداشته باشین، یا جایی باشین که پریز برق ازتون دوره و نتونین از گوشیتون دور بمونین. در حال حاضر انواع مختلفی از برندهای پاوربانک، در ظرفیت های گوناگون و با قیمت های متفاوت در بازار وجود داره که این حجم از تنوع، شما رو برای خرید یه پاور بانک مناسب سردرگم میکنه. با توجه به ظرفیت 5000 میلی آمپری باتری ردمی نوت 13 پرو پلاس، طبیعیه که پاور بانکی با ظرفیت اسمی حداقل 10000 میلی آمپر بخرین که حداقل در حد یک بار و نیم گوشیتون رو شارژ کنه. در بازار کنونی، پاوربانک های زیر رو برای گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس بهتون پیشنهاد میکنیم:

  • پاوربانک 20000 شیائومی مدل Redmi PB200LZM
  • پاوربانک 20000 موبوادیشن Powerology Onyx 20000 65W
  • پاوربانک 10000 انکر مدل PowerCore Select A1223

از بین این سه مورد، پاوربانک انکر اقتصادی ترین پاوربانکه. بعد از اون پاوربانک شیائومی قیمتی بسیار مناسب همراه با محبوبیت بالا داره. پاوربانک پاورولوژی هم امکان شارژ سریع 65 وات رو بهتون میده و با اسم و لوگوی موبوادیشن در اختیارتون قرار می‌گیره. در ادامه به صورت تکی به بررسیشون میپردازیم.

 

1. پاوربانک 20000 شیائومی مدل Redmi PB200LZM

شارژر همراه Redmi PB200LZM، یکی از محبوب‌ترین پاوربانک ‎های شیائومی با قیمت مناسب و امکانات عالیه. ظرفیت اسمی 20000 میلی آمپری این پاوربانک گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس شما رو 2 بار فول شارژ میکنه و یک بار هم تقریبا نصف باتری گوشیتون رو پر میکنه. این محصول دارای دو درگاه خروجی USB هست که امکان شارژ دو دستگاه رو به طور همزمان بهتون میدن. همچنین دارای یک درگاه تایپ سی ورودی هست که کمک می کنه پاوربانکتون خیلی سریع شارژ بشه. یک پورت MicroUSB نیز بر روی این پاوربانک تعبیه شده که به عنوان ورودی دوم به کار میره. تکنولوژی شارژ ایمن (MultiProtect) در Redmi PB200LZM وجود داره تا مدارهای داخلیش در برابر انواع اختلال در نوسانات، افزایش دما، اتصال کوتاه، تخلیه شارژ و شارژ بیش از حد، ایمن باشه. همچنین تکنولوژی شارژ هوشمند (Fit Charge) در این پاور بانک گنجانده شده تا سرعت و شدت شارژ مناسب برای هر دستگاهی رو تشخیص بده و به باتری اون دستگاه آسیبی وارد نکنه. لازم به ذکره که کابل شارژ هم در جعبه Redmi PB200LZM عرضه میشه.

بهترین پاوربانک برای گوشی Redmi Note 13 Pro Plus

از جمله قابلیت های این پاوربانک میشه به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن 470 گرم
  • جنس بدنه پلاستیک ABS
  • دارای نشانگر LED
  • مجهز به دو درگاه خروجی USB-A
  • دارای دو درگاه ورودی تایپ سی و میکرو یو اس بی
  • دارای حداکثر توان خروجی 18 وات
  • ولتاژ خروجی 5.1 ولت
  • دارای تکنولوژی MultiProtect و Fit Charge

2. پاوربانک 20000 پاورولوژی Powerology Onyx موبوادیشن

پاوربانک پاورولوژی موبوادیشن مدل Onyx از توان خروجی 65 وات برخورداره که خیلی سریعه و به صورت فست شارژ ردمی نوت 13 پرو پلاس رو در کمترین زمان ممکن شارژ میکنه. این پاوربانک دارای دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A هستش؛ پورت تایپ سی 1 هم ورودیه و برای شارژ کردن پاور بانک استفاده میشه و هم خروجی و میتونید ازش برای شارژ کردن دستگا‎ه ‎هاتون استفاده کنین. همچنین این درگاه تایپ سی حداکثر توان خروجی 65 وات رو در استفاده تکی بهتون میده. ظرفیت اسمی این پاوربانک 20000 میلی آمپره و میتونه تا دو بار ردمی نوت 13 پرو پلاس رو فول شارژ کنه. درگاه تایپ سی در این پاوربانک دارای قابلیت فست شارژ Power Delivery هست که میشه باهاش لپ تاپ‌های دارای این پورت رو از تا حدی شارژ کرد. پورت USB-A هم تکنولوژی شارژ سریع QC3.0 شرکت کوالکام رو داره و توان تکی 22.5 وات در اختیارتون میذاره. در کل Onyx 20000 پاوربانکی با سرعت شارژدهی بالا و کیفیت عالی از برندی معتبره که میتونین گوشیتون رو در سریع‎ترین زمان ممکن باهاش شارژ کنید. 

بهترین پاوربانک گوشی Redmi Note 13 Pro Plus

دیگر ویژگی‌‎های این پاوربانک عبارتند از:

  • دارای 2 پورت تایپ سی و یک پورت یو اس بی
  • حداکثر توان خروجی تکی 65 وات در پورت‌‎ تایپ C اول
  • پورت تایپ سی اول هم ورودی و هم خروجی
  • خروجی تکی پورت‌‎های Type C دوم و USB به ترتیب 20 وات و 22.5 وات
  • تکنولوژی Super Charge Protocol
  • فناوری Power Delivery یا PD
  • تکنولوژی شارژ سریع QC3.0 
  • دارای نشانگر LED

3. پاوربانک 10000 انکر مدل PowerCore Select A1223

اگر که به دنبال پاوربانکی اقتصادی با ظرفیت 10000 میلی آمپری و کیفیت مرغوب میگردین، مدل PowerCore Select A1223 انکر یکی از بهترین گزینه‎ هاست. این پاوربانک از برند معتبر انکر هست که فروش خوبی هم داشته و رضایت کاربرانش رو جلب کرده. دو درگاه خروجی USB تایپ A در پاوربانک PowerCore Select A1223 وجود داره تا همزمان دو دستگاه رو بتونه شارژ کنه. همچنین خود پاوربانک رو از طریق پورت ورودی Micro-USB میتونین شارژ کنین. با توجه به ظرفیت اسمی این پاوربانک، نهایتا فقط یک بار میتونین گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس رو باهاش فول شارژ کنین. در کل این مدل یه پاوربانکی اقتصادیه که نیاز شما رو به طور قابل قبولی رفع میکنه، البته سرعت شارژدهی بالایی نداره و برای شارژ شدن گوشیتون باهاش باید صبور باشین.

بهترین پاوربانک Redmi Note 13 Pro Plus

دیگر ویژگی های این پاوربانک عبارتند از:

  • وزن 175 گرم
  • جنس بدنه از پلاستیک
  • دارای دو درگاه خروجی از نوع USB تایپ A
  • دارای حداکثر توان خروجی 12 وات
  • دارای پورت ورودی نوع Micro-USB
  • دارای نشانگر LED
  • ولتاژ خروجی 5 ولت

سایر لوازم جانبی برای گوشی شیائومی Redmi Note 13 Pro Plus

دیگر لوازم جانبی گوشی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس، مثل ساعت هوشمند، هندزفری، مچ بند سلامتی، بامپر، کیف، اکسسوری‌های بازی و … که بیشتر برای راحتی کاربر در انجام امور روزمره ساخته شدن هم در بازار موجود هستن. با این حال پیشنهاد میکنیم که اگر قصد تهیه هر کدوم از این محصولات رو دارین، بهتره سراغ خود برند شیائومی برین؛ چرا که در کل لوازم جانبی شیائومی هم جنس و کیفیت عالی ای دارن و هم چون از برند گوشیتونن، راحت‎تر باهاش جفت میشن. مثلا در مورد ساعت‌های شیائومی این مسئله کاملا صادقه، اما به این معنی نیست که نمی‌تونین از اسمارت واچ های برندهای دیگه هم استفاده کنین. هندزفری و هدفون هم یک انتخاب شخصی محسوب میشن و محدودیتی از نظر برند براتون وجود نداره. فقط یادتون باشه که این گوشی از جک 3.5 میلی متری صدا پشتیبانی نمی‌کنه و اگه دنبال هندزفری هستین، مدل‌های بیسیم بیشتر به کارتون میان.

 

جمع‌‎بندی

در این مقاله سعی کردیم با توجه به قیمت گوشی ردمی نوت 13 پرو پلاس، بهترین لوازم جانبی حال حاضر رو در انواع رده قیمتی بهتون معرفی کنیم. خیلی از ما اکسسوری‌های موبایل رو صرفا برای زیبایی و جذابیتشون انتخاب می‌کنیم، تا حال و هوای تازه‌ای به گوشی‌مون بدن. اما بعضی لوازم مثل پاوربانک‌ها و شارژرها باید طوری انتخاب بشن که با توان و ولتاژ گوشی هماهنگ باشن و آسیبی به باتری نزنن. به همین دلیل رفتن سراغ برندهای معروف این حوزه بهترین کاریه که می‌تونین در حق خودتون و گوشی‌تون بکنین.

البته تو این مقاله تمرکز اصلی ما بیشتر روی لوازم جانبی حفاظتی و ضروری، از جمله شارژر مناسب، کاور ضد ضربه، گلس مقاوم و پاوربانک باکیفیت بود؛ چرا که همونطور که گفتیم قیمت گوشی تو ایران خیلی کم نیست و بهتره با همه لوازمی که در دسترسمونه از بدنه و بخش‌های حساس موبایل محافظت کنیم.

نویسنده : ابراهیم ابراهیم پور
تاریخ انتشار 4 ماه پیش
تعداد نظرات : 0
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید