بهترین شارژر برای ساعت هوشمند

در دنیای مدرن امروزی که اکثر ما از گجت های مختلفی مثل ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی در کنار گوشی استفاده میکنیم، مسئله شارژ کردن این گجت در کنار گوشی تبدیل به یک دغدغه برای اکثر افراد شده. این مورد در ساعت های هوشمند گرون قیمت تر و با امکانات بیشتر مثل اپل واچ ها، گلکسی واچ ها و یا ساعت های رده بالا شیائومی هم دیده میشه و اکثر این ساعت ها نهایتا دو یا سه روز شارژدهی دارند و برای استفاده راحت تر باید حواستون به شارژ این گجت ها هم باشه. با اینکه کابل شارژر مخصوص اکثر ساعت ها در پک محصولات قرار داره، ولی به همراه داشتن چند کابل و آداپتور مختلف برای شارژ گوشی، ساعت و هندزفری، به خصوص اگر خیلی در حال جابجایی هستید، میتونه اذیت کننده باشه. خرید شارژر بیسیمی که بتونه گجت های مختلف شما رو شارژ کنه و شما رو از به همراه داشتن کابل ها و شارژرهای مختلف بی نیاز کنه، شاید کمی باعث بشه خیلی درگیر شارژ کردن و مقدار باتری باقی مونده گجت های خودتون نشید (اگه دستگاه از شارژ بی سیم پشتیبانی کنه البته). برای آشنایی با نکات مهم در زمان خرید یک شارژر اسمارت واچ و همچنین آشنایی با بهترین گزینه های ممکن، با مقاله بهترین شارژر برای ساعت هوشمند همراه موبونیوز باشید.

 

نکات مهم در زمان خرید شارژر مناسب ساعت هوشمند

برای انتخاب یک شارژر مناسب برای ساعت هوشمند باید در کنار بودجه و مبلغی که قصد دارید هزینه کنید، باید به برخی نکات و موارد توجه کنید، تا در کنار هزینه کردن یک مبلغ معقول، شارژری خریداری کنید که به خوبی بتونه ساعت هوشمند شما رو شارژ کنه و از کابل ها و آداپتورهای شارژ متعدد شما رو بی نیاز کنه.

 

نوع پین و پورت شارژ ساعت هوشمند

شرکت های سازنده از پورت ها و پین های متفاوتی برای شارژ ساعت هوشمند استفاده میکنن و همه کابل های شارژ به تمامی ساعت های هوشمند نمی خورند. البته ساعت های هوشمند گرون قیمت تر مثل اپل واچ ها و گلسی واچ ها به صورت بیسیم با اکثر شارژرهای وایرلس شارژ میشن و نیازی به نگرانی در این مورد نیست. ولی حتما در زمان خرید از پشتیبانی شارژر از پین مخصوص ساعت هوشمند خودتون اطمینان پیدا کنید.

 

مشخصات فنی (ولتاژ و آمپر) شارژر

مورد دیگه ای که باید در زمان انتخاب یک شارژر بیسیم بهش توجه داشته باشید، مقدار ولتاژ و آمپر خروجی شارژر و مطابقت اون با ساعت هوشمند هست. شارژرهای گرون قیمت تر با داشتن چیپ های هوشمند، میتونن تا حد زیادی ولتاژ و آمپر خروجی رو با دستگاه مطابقت بدن. اما در مجموع در هنگام انتخاب شارژر، از مطابقت توان، ولتاژ و آمپر خروجی دستگاه با ساعت هوشمند خودتون حتما اطمینان پیدا کنید.

 

امکان شارژ همزمان چندین دستگاه

اگر گوشی شما از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی میکنه، مثل پرچمدارهای سامسونگ و اپل، خرید یک شارژر بیسیم چند کاره میتونه یک گزینه کاربردی باشه تا بتونید خیلی راحت، گوشی موبایل، ساعت هوشمند و هندزفری بلوتوثی خودتون رو به راحتی شارژ کنید. البته شارژرهای چندکاره نسبتا قیمت بالایی دارند، اما با توجه به راحتی استفاده و ظاهر شیکی که به میز کار یا منزل شما میدن، میتونن انتخاب مناسبی باشن.

 

قابلیت های جانبی

مورد دیگه ای که میتونید در زمان خرید بهش توجه داشته باشید، قابلیت ها و امکانات جانبی به کار رفته برای شارژ هست. برخی از شارژرهای بسیم با برخی امکانات مثل ساعت دیجیتالی با قابلیت تنظیم آلارم، اسپیکر بلوتوثی و یا نورپردازی RGB یا چراغ خواب دارند که با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید، میتونید سراغ این دسته از محصولات هم برید. البته این موارد باعث افزایش قیمت نسبتا زیادی میشه و در اکثر موارد هم خیلی کاربردی و با کیفیت بالایی نیستند.

 

بهترین شارژر برای ساعت هوشمند

طبیعتا بهترین کابل و شارژر برای شارژ کردن ساعت هوشمند، کابل اصلی خود محصول هست که در پک قرار گرفته! اما اگر به هر دلیلی مثل گم شدن، استفاده برای محیط های مختلف مثل خانه، محل کار و …. دنبال شارژر باشید، همونطور که در بالا هم بهش اشاره کردیم، خرید یک شارژر بیسیم میتونه انتخاب معقولی باشه. در ادامه بهترین شارژرهای بیسیم تک کاره و چندکاره موجود در بازار که برای شارژ ساعت هوشمند مناسب هستند رو بهتون معرفی میکنیم.

 

شارژر بی سیم Samsung Duo EP-P5400

اگر از گلکسی واچ سامسونگ در کنار پرچمداران این برند و یک گلکسی بادز استفاده میکنید، شارژرهای بیسیم چندکاره این برند میتونن امکانات مناسبی رو در اختیار شما بزارن. شارژر EP-P5400 این برند یک محصول کوچیک و سبکه که به راحتی میتونید همه جا با خودتون به همراه داشته باشید و میتونه به صورت همزمان یک گوشی و یک گجت دیگه مثل ساعت هوشمند و یا هندزفری رو شارژ کنه. البته بخش سمت راستی فقط برای شارژ ساعت هست ولی شارژ بیسیم سمت چپ هم برای شارژ گوشی و هم هندزفری بلوتوثی استفاده میشه. توان کلی خروجی دستگاه 15 وات هست که در زمان شارژ دوگانه بین دو محصول تقسیم میشه. روی بدنه دو LED به کار رفته که با دو رنگ قرمز و سبز، شارژ شدن کامل و در حال شارژ بودن دستگاه رو به نمایش میزاره. این شارژر یکی از گرونترین گزینه های این لیست هست و حدود 4 میلیون تومان قیمت داره.

شارژر بی سیم Samsung Duo EP-P5400

قیمت شارژر بی سیم Samsung Duo EP-P5400

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر بی سیم Samsung EP-P4300

شارژر EP-P4300 یک محصول چندکاره دیگه از برند سامسونگ با ابعادی کوچیک با امکان حمل راحت برای استفاده در همه جا هست، که با داشتن قیمت حدودی 2.7 میلیون تومان گزینه اقتصادی تر نسبت به محصول قبلی اما با امکانات محدود تر هم هست. یکی از تفاوت ها پنل بیسیم سمت راستی هست که فقط برای شارژ ساعت هوشمند استفاده میشه، اما پنل بیسیم سمت چپ امکان شارژ گوشی و یا هندزفری بلوتوثی رو داره. مورد دیگه توان کلی دستگاه 9 وات هست که در زمان شارژ دو دستگاه این توان بین گجت های مختلف متصل شده تقسیم میشه، یعنی هر دو گجت، برای مثال ساعت هوشمند و گوشی، در مدت زمان طولانی تری، کاملا شارژ میشن.

شارژر بی سیم Samsung EP-P4300

قیمت شارژر بی سیم Samsung EP-P4300

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر بی سیم Baseus Swan

اگر در کنار گوشی آیفون، از گجت های دیگه اپلی  مثل Apple Watch و ایرپادهای این برند استفاده میکنید، به جای مگ سیف و یا Mag Safe Duo اپل که قیمت خیلی بالایی دارند، میتونید سراغ شارژر بیسیم چندکاره بیسوس Swan برید که در حدود 2.3 میلیون تومان قیمت داره و گزینه ای با قیمت مناسب و کاربردی به شمار میره. این شارژر توان کلی 20 واتی داره که 10 وات به صورت اختصاصی به مگ سیف مناسب برای شارژ گوشی در نظر گرفته شده و برای بخش های شارژر اپل واچ و ایرپاد، هر کدام 5 وات در نظر گرفته شده که به صورت هوشمند این توان با چیپست قرار گرفته در دستگاه تقسیم میشه. با این توان شما میتونید به راحتی هر سه دستگاه خودتون رو شارژ کنید و دیگه نگرانی بابت شارژ نداشتن هیچ کدام از دستگاه های خودتون نداشته باشید.

شارژر بی سیم Baseus Swan

قیمت شارژر بی سیم Baseus Swan

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر بی سیم سه کاره Porodo Magsafe Foldable

شارژر سه کاره پرودو مدل Magsafe Foldable امکان شارژ تمامی دستگاه های اپلی شما رو به صورت یکجا با قیمت حدودی 2.4 میلیون تومان به شما میده. در قسمت پایینی امکان شارژ ایرپادهای اپل با توان 5 واتی رو میده. بخش بیسیم مگ سیف امکان شارژ گوشی های آیفونی با توان 15 واتی رو داره. شارژر اپل واچ که قابلیت جمع شدن رو داره، میتونه با توان 3 واتی ساعت هوشمند اپلی شما رو شارژ کنه. بدنه از پلاستیک با کیفیت مناسب ساخته شده و با توجه به قابلیت تاشو که برای این محصول در نظر گرفته شده، میتونید به راحتی در کیف با خودتون حملش کنید.

شارژر بی سیم سه کاره Porodo Magsafe Foldable 

 

شارژر بی سیم 7 کاره Green Lion GN7IN1WC15WBK

همونطور که در بالا هم اشاره کردیم، برخی شارژرهای بیسیم با کاربری های چندکاره ساخته میشن. شارژر بی سیم GN7IN1WC15WBK از برند گرین لاین علاوه بر امکان شارژ گوشی، هندزفری بلوتوثی و همچنین ساعت هوشمند، یک پورت USB برای شارژ دستگاه های دیگه، یک چراغ خواب با روشنایی مناسب، استند هدست و یک ساعت دیجیتالی هم در اختیار شما قرار میده تا از استفاده از محصول دیگه ای روی میز کار و یا در کنار تخت خواب بی نیاز بشید. همه این امکانات رو میتونید با قیمت حدودی 2.3 میلیون تومان داشته باشید. توان شارژر بیسیم گوشی 15 وات، بخش شارژر اپل واچ 2.5 وات، بخش ایرپاد 3 وات و توان خروجی پورت USB هم 5 وات هست. امکان تغییر نور چراغ به حالت های گرم، سرد و نرم هم وجود داره.

شارژر بی سیم 7 کاره Green Lion GN7IN1WC15WBK

قیمت شارژر بی سیم 7 کاره Green Lion Dual Coil Max

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر بی سیم Recci RCW-27

شارژر RCW-27 از برند رسی، کارکردی مشابه مگ سیف DUO برند اپل داره و یک محصول جمع و جور با امکان حمل و نقل راحت رو با قیمت مناسب در اختیار شما میزاره، تا در هر کجایی که هستید، بتونید به راحتی تمام گجت های خودتون رو خیلی راحت شارژ کنید. این شارژر بیسیم قیمتی در حدود 2.4 میلیون تومان داره. این محصول به صورت تاشو ساخته شده و در هر بخش امکان شارژ یکی از گجت ها، مثل ساعت هوشمند، ایرپادز و گوشی هوشمند وجود داره. توان شارژر گوشی 15 وات، شارژر اپل واچ 2.5 وات و شارژر ایرپادز هم 5 وات هست. توان کلی دستگاه به وسیله یک آداپتور که باید جداگانه تهیه بشه و از طریق کابل تایپ سی به شارژر متصل میشه تامین میشه.

شارژر بی سیم Recci RCW-27

قیمت شارژر بی سیم Recci RCW-27

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
تکنولایف
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر بی سیم Green Lion MagHub

شارژر MagHub از برند گرین لاین محصول پیشنهادی دیگه این لیست ماست که قیمت حدودی 1.7 میلیون تومانی داره و بیشتر برای استفاده روی میز کار برای شارژر راحت و بدون دردسر دستگاه های مختلف اپلی شما استفاده میشه. این شارژر توان کلی 15 واتی داره و پد بیسیم گوشی میتونه با توان کلی 15 واتی گوشی رو شارژ کنه. بخش بیسیم برای شارژر هندزفری بلوتوثی توان 3 واتی و بخش مناسب برای شارژ اپل واچ توان 2 واتی داره. برای اینکه میز کار شما خیلی شلوغ نشه، پد شارژ بیسیم ساعت هوشمند امکان جمع شدن به داخل خود داک شارژ رو داره.

شارژر بی سیم Green Lion MagHub

قیمت شارژر بی سیم Green Lion MagHub

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر بی سیم Porodo Slim Charging Station

گزینه پیشنهادی دیگه این لیست شارژر بیسیم سه کاره Slim Charging Station از برند پرودو هست که قیمت حدودی 2.5 میلیون تومانی داره. این شارژر بیسیم امکان شارژ همزمان سه دستگاه اپلی رو به شما میده. توان کلی دستگاه 27 وات هست و بهتره برای تامین توان شارژر از یک آداپتور حداقل 30 واتی استفاده کنید. مدارهای امنیتی از شارژ بیش از حد و افزایش ولتاژ و آمپر جلوگیری میکنن تا آسیب خاصی به محصول در هنگام شارژ وارد نشه. توان پد شارژ بیسیم گوشی 10 وات، پد شارژ هندزفری 5 وات و بخش شارژ ساعت هوشمند 2 واتی است. بخش شارژر ساعت هوشمند، به بالا جمع میشه و امکان استفاده به عنوان یک استند رو هم به شما میده.

شارژر بی سیم Porodo Slim Charging Station

 

شارژر بی سیم Earldom WC32

شارژر ارلدوم WC32 یک محصول جمع و جور برای شارژ اپل واچ شما در مواقعی هست که شارژر شما همراهتون نیست یا میخواید خیلی سریع اپل واچ خودتون رو شارژ کنید. قیمت این شارژر حدود 450 هزار تومان هست و توان کلی 3.5 واتی داره. چیپ هوشمند برای محافظت از ساعت هوشمند در مقابل داغ شدن و ولتاژ بیش از حد مراقبت میکنه.

شارژر بی سیم Earldom WC32

قیمت شارژر بی سیم Earldom WC32

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم یک راهنمای کلی برای خرید شارژر ساعت هوشمند عرضه کنیم تا اگر به دنبال یک شارژر برای ساعت هوشمند خودتون هستید، و یا می خواید تمامی گجت های الکترونیکی خودتون رو به راحتی شارژ کنید، بدونید باید به چه نکاتی توجه کنید و چه مواردی رو در نظر داشته باشید. چند محصول با قیمت مناسب و امکانات کاربردی به شما معرفی کردیم تا اگر قصد خرید یک شارژر مناسب برای ساعت هوشمند خودتون رو دارید بتونید به راحتی گزینه مدنظرتون برای بهترین شارژر برای ساعت هوشمند رو پیدا کنید.

نویسنده : صابر گلشاهی
تاریخ انتشار 3 روز پیش
برچسب ها
تعداد نظرات : 0
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید