بهترین شارژر پاورولوژی

یکی از شرکت‌های نوآور و فعال در زمینه طراحی و تولید لوازم جانبی و اکسسوری‌های هوشمند،‌ برند پاورولوژیه که تلاش کرده محصولات خودش رو مطابق با فناوری روز دنیا، کیفیت بالا و طراحی جذاب تولید و به بازار عرضه کنه. در واقع اصلی‌ترین هدف برند پاورولوژی اینه که سبک زندگی مدرن رو از طریق تولید محصولات دارای تقاضای زیاد و کیفیت بالا در اختیار همه قرار بده. برخلاف برندهای بی نام و نشونی که محصولات بی کیفیتشون بازار رو پر کرده، Powerology برای کیفیت اهمیت زیادی قائله و محصولاتی رو طراحی میکنه که میتونن استانداردهای بین‌المللی معتبر رو کسب کنن. شاخص‌ترین محصولات این برند لوازم جانبی موبایلن و به همین دلیل قراره در ادامه به معرفی بهترین شارژر پاورولوژی برای کاربردهای متفاوت بپردازیم و ویژگی‌هاشون رو بررسی کنیم.

 

معرفی بهترین شارژر پاورولوژی

لوازم جانبی موبایل و دستگاه‌های هوشمندی که توسط برند پاورولوژی تولید میشن، به کیفیت ساخت بالا، دوام طولانی و کارایی بسیار خوب مشهور هستن. در مورد برند Powerology باید گفت که شرکت اصلی این برند تو کشور کانادا قرار داره و از طریق نماینده‌هاش تو ایران به فروش می‌رسه. اصلی‌ترین هدف برند پاورولوژی اینه که محصولاتی با سبک جدید و مدرن به بازار عرضه کنه تا بتونه نیاز مشتری رو به بهترین شکل برآورده کنه. اصالت و ارزش خرید بالا دو ویژگی مهم محصولات این برنده که باعث شده بیشتر در بین کاربران شناخته بشه.

یکی از لوازم جانبی موبایل که امروزه تقاضای زیادی براش تو بازار وجود داره، شارژر یا آداپتور شارژره. از وقتی که بعضی برندها مثل اپل و سامسونگ به دلایل زیست محیطی تصمیم گرفتن که آداپتور شارژر رو از داخل جعبه گوشی حذف کنن، کاربرا مجبورن پس از خرید گوشی یک آداپتور شارژر مناسب هم براش تهیه کنن. در ادامه با چند مدل آداپتو شارژر باکیفیت و با ارزش خرید بالا آشنا میشم.

 

شارژر 20 وات پاورولوژی مدل PWCUQC015

این شارژر دیواری از پاورولوژی یک آداپتور با طراحی جذاب و شیک و در عین حال جمع و جوره که به صورت دو شاخه طراحی شده و برای استفاده تو ایران نیازی به تبدیل نداره. این شارژر که توان خروجی 20 وات داره سرعت و ایمنی رو ترکیب کرده و میتونه گوشی و سایر گجت‌های هوشمند رو با ویژگی شارژ سریع در مدت زمان 35 دقیقه از صفر به 65 درصد برسونه. این آداپتور به یک درگاه خروجی از نوع Type-C مجهز شده که از فناوری PD یا Power Delivery پشتیبانی میکنه. پاورولوژی در ساخت این محصول ویژگی‌های امنیتی مختلف رو در نظر گرفته تا تجربه شارژ ایمن و بدون آسیب برای دستگاه‌ها رو به همراه داشته باشه.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 1 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: Type-C
  • شدت جریان خروجی: 3 آمپر
  • حداکثر توان خروجی: 20 وات
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PD

خرید شارژر 20 وات پاورولوژی

یکی از ویژگی‌های این آداپتور، اندازه کوچک و جمع و جورشه که باعث میشه کاربر به راحتی بتونه این آداپتور رو حمل کنه و در هر شرایطی همراه داشته باشه. همچنین این شارژر از دستگاه شما در برابر شارژ بیش از حد، گرمای بیش از حد و اتصال کوتاه به خوبی محافظت میکنه.

 

شارژر 32 وات پاورولوژی مدل PWCUQC005-U

تو فهرست بهترین شارژر پاورولوژی، این شارژر 32 وات یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازاره. این آداپتور که با استفاده از فناوری GaN ساخته شده، با ابعاد کوچیکش امکان شارژ سریع و ایمن موبایل رو برای شما فراهم میکنه. یکی از ویژگی‌های جذاب این شارژر، مجهز بودن به دو درگاه خروجیه. در صورت استفاده از درگاه Type-C میشه گوشی رو با توان 20 وات شارژ کرد و درگاه USB هم امکان شارژ با خروجی 12 وات رو فراهم میکنه.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 2 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: Type-C و USB
  • شدت جریان خروجی: 3 آمپر درگاه Type-C و 2.4 آمپر درگاه USB
  • حداکثر توان خروجی: 32 وات (20 وات درگاه تایپ سی، 12 وات درگاه USB
  • مجهز به LED برای اطلاع از وضعیت شارژ

خرید شارژر 32 وات پاورولوژی

این شارژر پاورولوژی استانداردهای حفاظتی مختلفی داره که میتونه از دستگاه متصل در برابر خطراتی مثل گرمای بیش از حد، ولتاژ بیش از حد و شارژ شدن بیش از حد به خوبی محافطت کنه. 

 

شارژر 35 وات پاورولوژی مدل موبوادیشن

این شارژر جمع و جور به یک درگاه تایپ سی مجهز شده که توان خروجی 35 وات داره و یکی از بهترین گزینه‌ها برای شارژ کردن گوشی‌های میان رده به حساب میاد. این شارژر به صورت دوشاخه و متناسب با پریزهای مورد استفاده در ایران طراحی شده تا نیازی به خرید تبدیل وجود نداشته باشه. با توجه به چیپ هوشمندی که تو این آداپتور به کار گرفته شده، به راحتی میشه ازش برای شارژ کردن دستگاه‌هایی که به توان کمتری نیاز دارن استفاده کرد.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 1 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: Type-C
  • شدت جریان خروجی: 3 آمپر
  • حداکثر توان خروجی: 35 وات
  • پشتیبانی از فناوری Power Delivery

خرید شارژر 35 وات پاورولوژی موبوادیشن

درگاه تایپ سی روی این شارژر از استاندارد PD پشتیبانی میکنه که میشه ازش برای شارژ اضطراری لپ تاپ و تبلت با سرعت بالا استفاده کرد. در زمان شارژ کردن، این آداپتور به صورت هوشمند عمل میکنه و میزان توان رو بر حسب نیاز دستگاه به صورت خودکار تعیین میکنه.

 

شارژر 65 وات پاورولوژی مدل P65PDWEUBK

یکی از قدرتمندترین گزینه‌ها در فهرست بهترین شارژر پاورولوژی، شارژر 65W Triple Output از این برنده که توان خروجی 65 وات داره. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شارژر اینه که به صورت همزمان میتونه برای شارژ کردن سه دستگاه مختلف مثل لپ تاپ، تبلت و موبایل مورد استفاده قرار بگیره.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 3 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: Type-C و USB
  • شدت جریان خروجی: 3 آمپر درگاه Type-C و 2 آمپر درگاه USB
  • حداکثر توان خروجی: 65 وات درگاه تایپ سی، 18 وات درگاه USB
  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع

خرید شارژر 65 وات پاورولوژی

درگاه تایپ سی این شارژر از استاندارد PD و درگاه USB از فناوری Quick Charge پشتیبانی میکنه. اگه یه شارژر بزرگ می‌خواین که برای شارژ اضطراری لپ تاپ ازش استفاده کنین و مطمئن باشین گجت‌هاتون آسیب نمی‌بینن، روی این آداپتور حساب کنین.

 

شارژر 65 وات پاورولوژی مدل PWCUQC007-BK

یکی از بهترین آداپتورهای شارژ برند پاورولوژیه که میتونه تو شرایط مختلف برای شارژ کردن گوشی و تبلت مورد استفاده قرار بگیره. این شارژر به دو درگاه مجزا برای اتصال به دستگاه‌های مختلف مجهز شده و می‌تونه دو دستگاه مثل لپ تاپ،‌ تبلت و انواع گوشی‌های هوشمند رو به صورت همزمان شارژ کنه. هر دو پورت شارژر از نوع تایپ سی هستن که از استاندارد PD پشتیبانی میکنن.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 2 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: Type-C
  • شدت جریان خروجی: 3 آمپر
  • حداکثر توان خروجی: 65 وات
  • مجهز به LED به منظور اطلاع از وضعیت شارژ

بهترین شارژر 65 وات پاورولوژی

برای استفاده از این شارژر باید از تبدیل سه به دو استفاده کنین تا با پریزهای ایرانی هماهنگ بشه. آداپتور 65 وات پاورولوژی با دو خروجی تایپ سی، مناسب افرادیه که می‌خوان از هر دو پورت شارژر توان بالا دریافت کنن و حتی در مواقع اضطراری لپ تاپشون رو از خاموش شدن نجات بدن.

 

شارژر 100 وات پاورولوژی مدل PWCUQC006-BK

تصور کنید که توی سفر یا یک جمع دوستانه قرار دارین و چند نفر همزمان به شارژ گوشی و تبلت نیاز داشته باشن. شارژر دیواری پاورولوژی مدل PWCUQC006-BK بهترین گزینه برای این شرایطه و پورت‌های مورد نیازتون رو در اختیارتون قرار میده. پشتیبانی از چند پورت تایپ سی و توان خروجی بالا، امکان شارژ کردن دستگاه‌هایی به غیر از گوشی موبایل رو هم براتون فراهم می‌کنه.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 4 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: Type-C و USB
  • شدت جریان خروجی: 5 آمپر
  • حداکثر توان خروجی: 100 وات

خرید شارژر 100 وات پاورولوژی

درگاه‌های تایپ سی در این شارژر از استاندارد PD و درگاه یو اس بی از فناوری QC 3.0 پشتیبانی میکنن. برخلاف مدل‌های قبلی که تو لیست بهترین شارژر پاورولوژی معرفی کردیم، این مدل با توان خروجی بالایی که داره، نه تنها می‌تونه لپ تاپ شما رو از خاموش شدن نجات بده، بلکه تا درصد خوبی هم شارژش می‌کنه.

 

جمع‌بندی

توی سال‌های اخیر برندهایی مثل اپل و سامسونگ آداپتور شارژر رو به بهانه‌های مختلف از داخل باکس گوشی‌های جدید حذف کردن و به همین دلیل تقاضا برای خرید شارژرهای توان بالا و خوش ساخت افزایش پیدا کرده. با توجه به اینکه باتری گوشی یکی از مهم‌ترین قطعاتش به حساب میاد و استفاده از شارژر غیر استاندارد میتونه باعث آسیب دیدن باتری بشه، باید شارژر با کیفیت از برندهای معتبر و شناخته شده خریداری کنین. یکی از برندهای معتبر در این حوزه برند پاورولوژیه که مدل‌های متنوعی از شارژر رو با قابلیت‌های متفاوت تولید و عرضه میکنه. در این مطلب بهترین شارژر پاورولوژی رو برای استفاده‌های مختلف بهتون معرفی کردیم که با توجه به قابلیت‌هایی مثل شارژ سریع،‌ استانداردهای حفاظتی، تعداد درگاه‌ها و کیفیت ساخت، ارزش خرید بالایی دارن. در نهایت شما هستین که باید بسته به نیاز و بودجه خودتون یکی از این مدل‌ها رو انتخاب و خریداری کنین.

نویسنده : نیکان دیاله آبادی
تاریخ انتشار 2 ماه پیش
تعداد نظرات : 1
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
༒•✞Mr .E✧•༒

ممنون واقعا

۲۴ تیر ۱۴۰۳