بهترین شارژر برای اپل واچ

با عرضه ساعت های هوشمند اپل بازار ساعت های هوشمند داغ تر شد و محبوبیت زیادی پیدا کرده و حتی در حال حاضر هم که بازار پر از ساعت های هوشمند از برندهای مختلف و با ویژگی های مختلف شده، هنوز بهترین و مناسب ترین گزینه برای خرید ساعت هوشمند برای آیفون باز ها، اپل واچ به شمار میره. با اینکه شارژر قرار گرفته در جعبه اپل واچ ها کیفیت بسیار بالایی داره ولی اگر اپل واچی دارید که شارژر نداره و یا اینکه با توجه به شارژدهی نسبتا کم اپل واچ ها نخواید همیشه یک شارژر با کابل همراه خودتون داشته باشید و بتونید در خونه، محل کار یا سفر به راحتی ساعت هوشمند خودتون رو شارژ کنید، تهیه یک شارژر مناسب و با کیفیت برای اپل واچ چاره و راه حل مشکل شماست. در این مقاله نکات مهم برای خرید یک شارژر مناسب برای اپل واچ رو بررسی میکنیم و بهترین گزینه های ممکن رو در بازار ایران به شما معرفی خواهیم کرد، پس حتما تا انتهای مقاله بهترین شارژر برای اپل واچ همراه موبونیوز باشید.

در ابتدا بهترین مدل ها برای خرید بهترین شارژر اپل واچ رو معرفی کردیم و در انتهای مقاله در مورد مواردی که باید در زمان خرید شاژر برای اپل واچ باید در نظر بگیرید، صحبت شده.

 

بهترین شارژر برای اپل واچ

با توجه به مدل ها متنوع موجود در بازار از برندهای معتبر و ناشناخته و همچنین شارژرهایی با امکانات و قابلیت های مختلف ممکنه خرید و تهیه یک شارژر مناسب برای اپل واچ مقداری دشوار و سخت بشه به همین دلیل در ادامه چندین مدل شارژر که در کنار امکانات مناسب قیمت و کیفیت ساخت مناسبی دارند رو به شما معرفی میکنیم تا بتونید با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشید.

 

شارژر مگنتی اپل واچ Green Lion iWatch Mini

یکی از اقتصادی ترین شارژرهای اپل واچ در این لیست، شارژر iWatch Mini برند گرین لاین هست که با داشتن قیمت حدود 600 هزار تومانی یک شارژر جمع و جور و اضافه برای شارژر اپل واچ برای مواقع ضروری در اختیار شما میزاره. این شارژر از هر دو نوع کابل لایتنینگ و تایپ سی پشتیبانی میکنه و با پشتیبانی بالایی که از انواع مدل اپل واچ ها داره، میتونید به راحتی ساعت هوشمند اپلی خودتون رو شارژ کنید. با داشتن توان 3 واتی اپل واچ شما در مدت زمان کوتاهی شارژ میشه.

شارژر مگنتی اپل واچ Green Lion iWatch Mini

قیمت شارژر بیسیم Green Lion iWatch Mini

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر مگنتی اپل واچ Mcdodo CH-4991

شارژر CH-4991 از برند مکدود با قیمت حدودی 700 هزار تومان یکی از جایگزین های مناسب و بسیار جمع و جور هست که به شما اجازه میده در مواقعی که نیاز به یک شارژ سریع برای اپل واچتون دارید خیلی راحت و بدون دردسر خاصی ساعت هوشمند اپلی خودتون رو شارژ کنید و ازش استفاده کنید. این شارژر از تمامی اپل واچ ها تا آخرین مدل پشتیبانی میکنه و بخش مگنتی به صورتی ساخته شده که اجسام خارجی و فلزی به اون متصل نشن. بدنه کیفیت ساخت مناسبی داره و با داشتن یک بند نگرانی بابت گم شدن این شارژر کوچیک نخواهید داشت. با اتصال یک کابل تایپ سی معمولی گوشی میتونید ساعت خودتون رو با توان 2.5 واتی و در حدود 2 ساعت شارژ کنید.

شارژر مگنتی اپل واچ Mcdodo CH-4991

قیمت شارژر بیسیم مگنتی Mcdodo CH-4991

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر مغناطیسی Energea WatchPod 3

شارژر WatchPod 3 از برند انرجیا با داشتن تایید اپل، اندازه کوچک و جمع و جور، امکان شارژ ساعت در حالت های مختلف یه گزینه مناسب و البته نسبتا گران با قیمت حدودی 2.4 میلیون تومان برای شارژ انواع مدل های اپل واچ به شمار میره. این شارژر با داشتن خروجی تایپ سی امکان شارژ با انواع دستگاه ها و پاوربانک ها رو بدون نیاز به کابل به شما میده و دیگه نیازی به حمل کابل مجزا برای شارژ ندارید. با داشتن توان 5 واتی در مدت زمان کوتاهی ساعت شما شارژ میشه. در صورتی که بخواید با یک کلگی شارژ ساعتتون رو شارژ کنید با به همراه داشتن یک کابل افزایش دهنده تایپ سی میتونید از این روش نیز از محصول استفاده کنید.

شارژر مغناطیسی Energea WatchPod 3

قیمت شارژر بیسیم Energea WatchPod 3

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاوربانک بیسیم Green Lion iWatch ظرفیت 1200 میلی‌آمپر ساعت

برای اینکه بتونید به راحتی و بدون نیاز به کابل شارژ و یا پریز برق اپل واچ خودتون رو شارژ کنید و در زمان کوتاهی مجددا ازش استفاده کنید، پاوربانک بیسیم Green Lion iWatch با قیمت حدودی 1.1 میلیون تومان یک گزینه جمع و جور و کاربردی به شمار میره. این پاوربانک با داشتن وزن 50 گرمی و طول 7 سانتی متری به راحتی در جیب شما قرار میگیره و میتونید در مواقع ضروری ازش استفاده کنید. توان خروجی پاوربانک 2.5 وات هست و میتونه در زمان مناسبی ساعت هوشمند شما رو شارژ کنه.

پاوربانک بیسیم Green Lion iWatch ظرفیت 1200 میلی‌آمپر ساعت

قیمت پاوربانک بیسیم 1200 گرین لاین iWatch 2.5w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر بی سیم سه کاره Porodo Magsafe Foldable

شارژر سه کاره پرودو مدل Magsafe Foldable امکان شارژ تمامی دستگاه های اپلی شما رو به صورت یکجا با قیمت حدودی 2.4 میلیون تومان به شما میده. در قسمت پایینی امکان شارژ ایرپادهای اپل با توان 5 واتی رو خواهید داشت. بخش بیسیم مگ سیف امکان شارژ گوشی های آیفونی با توان 15 واتی رو داره. شارژر اپل واچ که قابلیت جمع شدن برای استفاده در مواقع ضروری رو داره، میتونه با توان 3 واتی اپل واچ شما رو شارژ کنه. با توجه به قابلیت تاشو بودن این شارژر، میتونید به راحتی در کیف با خودتون حملش کنید.

شارژر بی سیم سه کاره Porodo Magsafe Foldable 

 

شارژر بی سیم Green Lion MagHub

شارژر MagHub از برند گرین با قیمت حدودی 1.7 میلیون تومانی بیشتر برای استفاده روی میز کار برای شارژر راحت و بدون دردسر دستگاه های مختلف اپلی شما استفاده میشه. این شارژر توان کلی 15 واتی داره که برای پد بیسیم گوشی توان کلی 15 وات در نظر گرفته شده. بخش بیسیم هندزفری بلوتوثی توان 3 واتی و پد بیسیم شارژر اپل واچ توان 2 واتی داره. برای اینکه میز کار شما خیلی شلوغ نشه، پد شارژ بیسیم ساعت هوشمند امکان جمع شدن به داخل خود داک شارژ رو داره و در زمانی که نیاز به شارژ ساعت هوشمند ندارید، میتونید این بخش رو به سمت داخل جمع کنید.

شارژر بی سیم Green Lion MagHub

قیمت شارژر بی سیم Green Lion MagHub

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

شارژر بی سیم Porodo Slim Charging Station

شارژر بیسیم سه کاره Slim Charging Station از برند پرودو با قیمت حدودی 2.5 میلیون تومانی یک شارژر سه کاره تقریبا تمام و کمال هست که امکان شارژ دستگاه های مختلف شما رو به صورت یکجا میده. توان کلی دستگاه 27 وات هست و بهتره برای تامین توان شارژر از یک آداپتور حداقل 30 واتی به بالا استفاده کنید. توان پد شارژ بیسیم گوشی 10 وات، پد شارژ هندزفری 5 وات و بخش شارژ ساعت هوشمند 2 وات است. بخش شارژر ساعت هوشمند، به بالا جمع میشه و امکان استفاده به عنوان یک استند رو هم به شما میده. مدارهای امنیتی از شارژ بیش از حد و افزایش ولتاژ و آمپر جلوگیری میکنن تا آسیب خاصی به محصول در هنگام شارژ وارد نشه.

شارژر بی سیم Porodo Slim Charging Station

 

نکات مهم هنگام خرید شارژر اپل واچ

برای خرید بهترین شارژر برای اپل واچ، باید به چند نکته مهم توجه کنید تا نه تنها آسیبی به باتری دستگاه شما وارد نشه بلکه بتونید راحت و بدون مشکل و دردسر خاصی ساعت هوشمند خودتون و حتی دستگاه های اپلی دیگه خودتون رو شارژ کنید. توجه به این موارد باعث میشه تا شارژری که تهیه میکنید مطابق با نیازها، انتظارات و بودجه شما باشه. در ادامه به بررسی این نکات می‌پردازیم.

 

نوع شارژر

اپل واچ ها تقریبا در تمامی نسل ها به یک روش یکسان شارژ میشن و میتونید از دستگاه های مختلفی برای شارژ این ساعت های هوشمند قدرتمند و با کیفیت بالا استفاده کنید. در حال حاضر، انواع مختلفی از شارژرهای اپل واچ در بازار موجوده که هرکدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در ادامه برخی از معروف‌ترین شارژرهای اپل واچ رو معرفی میکنیم.

شارژر مغناطیسی: این مدل رایج‌ترین نوع شارژر اپل واچ است که به راحتی ساعت را روی سطح مغناطیسی قرار داده و به سرعت شارژ می‌کند. کابل شارژ قرار گرفته در جعبه اپل واچ از نوع شارژ استفاده میکنه. بهینه ترین روش شارژ اپل واچ این روشه اما مشکل به همراه داشتن همیشگی یک کابل بلند جزو معایب بزرگ این روش به شمار میره.
شارژر بی‌سیم: این نوع شارژرها قابلیت شارژ بدون نیاز به سیم مستقیم را فراهم می‌کنند که باعث استفاده راحت‌تر و بی دردسرشون میشه. البته این روش مقداری سرعت شارژ کمتری به نسبت روش قبلی داره و مقداری گرمای بیشتری هم در زمان شارژ تولید میشه.
شارژرهای چندمنظوره: این نوع شارژ تقریبا تفاوت خاصی با روش قبلی نداره فقط به شما امکان شارژ همزمان چندین دستگاه مثل اپل واچ، آیفون و ایرپاد را فراهم می‌کنه.

 

سازگاری با مدل های مختلف

نکته بعدی که در تمامی شارژرها باید در نظر داشته باشید سازگاری با نوع اپل واچ و مقدار ولت و آمپر دستگاه هست. البته اکثر مدل های موجود از اپل واچ های قدیمی و جدید پشتیبانی میکنن ولی برای اطمینان از هماهنگ بودن با ساعت شما، پشتیبانی از مدل مورد نظرتون رو چک کنید.

 

سرعت شارژ

توان خروجی شارژر روی مدت زمان شارژ کامل اپل واچ تاثیر گذار هست و اگه سراغ محصولاتی با توان حدود 5 واتی برید علاوه بر کاهش زمان شارژ میتونید از قابلیت شارژ سریع که در اپل واچ های نسخه 7 به بعد اضافه شده استفاده کنید.

 

جمع بندی

با توجه به تنوع محصولات موجود در بازار، انتخاب بهترین شارژر اپل واچ ممکن است چالش‌برانگیز باشد. اما با در نظر گرفتن نکات و مواردی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، می‌توانید شارژر مناسب و باکیفیتی را برای اپل واچ خود انتخاب کنید تا عمر باتری دستگاه شما را افزایش دهد و از مشکلات احتمالی جلوگیری کند. بهترین گزینه های موجود در بازار رو با توجه به امکانات و قیمت معرفی کردیم تا اگر به دنبال یک محصول مناسب باشید بتونید به راحتی شارژر مناسب با نیاز و بودجه خودتون رو تهیه کنید.

نویسنده : صابر گلشاهی
تاریخ انتشار 3 روز پیش
برچسب ها
تعداد نظرات : 0
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید