10 محصول فانتزی گرین لاین

با اینکه در چند سال اخیر به علت افزایش قیمت دلار و به طبعش افزایش قیمت محصولات و گجت های الکترونیک، برای خرید یک پاوربانک، هندزفری و یا ساعت هوشمند جدید فکر و بررسی بیشتری میکنیم و کمی با تفکر و حوصله بیشتر دنبال خرید محصولات مختلف میریم، اما بعضی اوقات برخی محصولات اونقدر طراحی جذاب و خاصی دارند که باعث میشن شما بدون تفکر و تحقیق خاصی مجاب به خریدشون بشید. برند گرین لاین یکی از برندهای شناخته شده ای هست که در چند سال اخیر، تونسته با تولید محصولاتی با طراحی خاص و فانتزی اما با کیفیت مناسب و قابلیت ها و امکانات کاربردی حرفی برای گفتن در بین برندهای مختلف تولید کننده لوازم جانبی در بازار داشته باشه. اگه شما هم بعضی وقت ها با دیدن محصولات فانتزی و خاص دست و پاتون شل میشه و دنبال پیدا کردن محصولات جذاب و فانتزی جدید هستید، حتما تا انتهای مقاله 10 محصول فانتزی گرین لاین همراه موبونیوز باشید.

 

10 محصول فانتزی گرین لاین

برند گرین لاین با توجه به سابقه طولانی در تولید لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، به خصوص قاب و گلس های با کیفیت گوشی همراه، تونسته در چند سال اخیر علاوه بر بازار جهانی در بازار ایران هم جای پای خودش رو پیدا کنه و اگه دنبال محصولاتی با کیفیت مناسب و قیمتی معقول و به صرفه باشید، محصولات برند گرین لاین گزینه های خوب و متنوعی در اختیار شما قرار میده. علاوه بر این موارد طراحی خلاقانه و جذاب و خاص محصولات این برند باعث شده اگر دنبال محصولات خاص و فانتزی هستید، گزینه های متنوعی برای انتخاب داشته باشید که در کنار ظاهر فانتزی و جذاب، به عنوان یک گجت و محصول بتونید به صورت روزمره هم ازشون استفاده کنید. در ادامه 10 تا از بهترین و کاربردی ترین محصولات با طراحی فانتزی گرین لاین رو به شما معرفی میکنیم.

 

شارژر بیسیم Green Lion Forklift Wireless Charger

شارژرهای بیسیم معمولا از طراحی های ساده و مینیمال استفاده میکنن و بیشتر به سادگی و شیک بودن در طراحی شون اهمیت داده میشه. اما گرین لاین در طراحی شارژر بیسیم Green Lion Forklift نه تنها به کاربردی بودن و داشتن قابلیت های مختلف فکر کرده بلکه از یک طراحی جذاب فورک لیفت یا ماشین های حمل بار استفاده کرده که به خوبی گوشی شما رو با خودش حمل میکنه و یک نمای زیبا و جذابی به میز کار شما میبخشه. این شارژر بیسیم با قیمت حدودی 2 میلیون تومانی در بازار ایران به فروش میرسه و علاوه بر امکان شارژ گوشی به صورت بیسیم با توان 15 واتی، امکان شارژر هندزفری بلوتوثی با توان 5 وات و اپل واچ با توان 2.5 واتی رو داره. در کنار این موارد میتونید از این محصول به عنوان چراغ خواب و ساعت رومیزی هم استفاده کنید و علاوه بر فانتزی و خاص بودن طراحی یک شارژر بیسیم کاربردی هم داشته باشید.

شارژر بیسیم Green Lion Forklift Wireless Charger

قیمت شارژر بیسیم Green Lion Forklift Wireless Charger

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

ناخن گیر برقی Green Lion Smart Electric Nail Clipper

هوشمند و الکترونیکی شدن به حوزه ابزار نظافت شخصی هم راه پیدا کرده و در چند سال اخیر انواع و اقسام ابزار برای راحت تر شدن کار با این ابزار وارد بازار شده. ناخن گیر هوشمند گرین لاین علاوه بر اینکه یک محصول برای راحت شدن گرفتن ناخنه از یک طراحی خاص و فانتزی شبیه به ربات استفاده میکنه تا حس هوشمند و به روز بودن رو بیشتر منتقل کنه. با توجه به سیستم برش 360 درجه به کار رفته، به راحتی میتونید ناخن تمامی انگشت های دستتون رو در هر زاویه و با هر ضخامتی که هست بگیرید. از طریق یک کابل تایپ سی میتونید این محصول رو شارژ کنید و نیاز به استفاده از شارژر مجزا برای این دستگاه ندارید.

ناخن گیر برقی Green Lion Smart Electric Nail Clipper

قیمت ناخن گیر برقی Green Lion Smart Electric Nail Clipper

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

تفنگ آبپاش Green Lion GN60 Water Gun

اگه به دنبال تهیه یه گجت خاص و جذاب با طراحی مناسب برای فرزند خودتون هستید، یا اینکه هنوز کودک درون شما فعاله! تفنگ آبپاش GN60 گرین لاین با طراحی خاص و فانتزی خودش و همچنین داشتن قابلیت های مختلف به عنوان یک تفنگ آبپاش میتونه گزینه مناسبی برای خرید باشه. این تفنگ آبپاش 850 میلی لیتر گنجایش داره و برای یک جنگ چند ساعته کافیه. این تفنگ حدود 10 تا 15 متر رنج داره و میتونید با دو حالت تک شات و اتوماتیک یک جنگ تمام عیار تو روزهای تابستانی با خانواده یا دوستان خودتون داشته باشید. البته قیمت این محصول به نسبت نمونه های بدون برند بازار مقداری بیشتره اما با توجه به کیفیت ساخت و متریال استفاده شده اگر به دنبال یک محصولی هستید که به راحتی خراب نشه، این تفنگ آبپاش میتونه گزینه مناسبی برای شما باشه.

تفنگ آبپاش Green Lion GN60 Water Gun

قیمت تفنگ آبپاش Green Lion GN60

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید

 

پاپ کورن ساز برقی Green Lion Vintage Pop Corn Maker

با عرضه تکنولوژی هواپزهای برقی و راحتی کار با این محصولات، محبوبیت این محصولات بین افرادی که دنبال غذاهای سالم هستند، افزایش پیدا کرد. حالا اگه فیلم باز باشید و دنبال یه حله و حوله سالم موقع فیلم دیدن میگردید، پاپ کورن یکی از بهترین و راحت ترین گزینه هاست. گرین لاین با تولید پاپ کورن ساز برقی طرح Vintage با یک طراحی فانتزی و نوستالژی محصولی کاربردی و جذاب به شمار میره. این پاپ کورن ساز با استفاده از سیستم گرمای هوا و بدون نیاز به هیچ روغنی ذرت رو تبدیل به پاپ کورن میکنه. شما فقط کافیه با استفاده از درب بالایی محصول ذرت رو داخل دستگاه بریزید و دکمه روشن کردن دستگاه رو بزنید تا بعد از چند دقیقه به راحتی به پاپ کورن آماده خودتون دسترسی داشته باشید.

پاپ کورن ساز برقی Green Lion Vintage Pop Corn Maker

قیمت پاپ کورن ساز برقی Green Lion Vintage Pop Corn Maker

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

موس بیسیم Green Lion Moosh Wireless Mouse

اگه دنبال یک موس بیسیم برای اتصال راحت به کامپیوتر، لپ تاپ یا تبلت فرزندتون یا خودتون هستید، موس بیسیم گرین لاین مدل Moosh با قیمت حدودی 750 هزار تومان و یک طراحی فانتزی و جذاب در طرح ها و رنگ های مختلف یک گزینه مناسب به شمار میره. این موس علاوه بر طراحی جذاب و خاصش، از امکانات و قابلیت های کاربردی مختلفی بهره میبره. برای مثال امکان اتصال از طریق دانگل وای فای و بلوتوث رو به دستگاه های مختلف دارید. با داشتن دقت 1200dpi برای انواع کارهای روزمره مناسبه و عملکرد مناسبی در اکثر برنامه ها داره.

موس بیسیم Green Lion Moosh Wireless Mouse

قیمت موس بیسیم Green Lion Moosh

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

هندزفری بلوتوثی Green Lion Kidz Klips Earbuds

هندزفری های بلوتوثی معمولا از طراحی های ساده و شبیه به محصولات برندهای معروف مثل اپل و سامسونگ ساخته میشن. اما اگه به دنبال یک هندزفری بلوتوثی دوتایی برای فرزند خودتون باشید، خیلی تنوع بالایی از محصولات در بازار پیدا نمیشه اما برند گرین لاین برای شما محصولی جذاب، کاربردی و با طراحی خاص و فانتزی داره تا بتونید به راحتی برای فرزند خودتون یک هندزفری بلوتوثی با کیفیت تهیه کنید. این هندزفری با اینکه طراحی فانتزی و کودک پسند داره اما از لحاظ کیفیت و بلندی صدا ضعف خاصی نداره و میتونه صدایی بلند و با کیفیت مناسب پخش کنه. از لحاظ شارژدهی هم مناسبه و میتونه در حدود 5 ساعت شما رو همراهی کنه که با کمک کیس شارژ این عدد حدود 3 الی 4 برابر میشه.

هندزفری بلوتوثی Green Lion Kidz Klips Earbuds

 

موس بیسیم Green Lion Transparent Mouse Lite

موس بیسیم گرین لاین مدل Lite تمامی امکانات مورد نیاز یک موس بیسیم با کیفیت رو در کنار یک طراحی شفاف و جذاب در خودش جا داده و با اینکه مثل باقی محصولات این لیست خیلی طراحی فانتزی ممکنه نداشته باشه اما با توجه به نوع طراحی جذابش میتونه یک گزینه مناسب برای اکثر افرادی که به دنبال یک موس همه کاره برای استفاده روزمره هستن، باشه.

این موس از طریق بلوتوث، دانگل USB و کابل به صورت همزمان میتونه به سه دستگاه متصل بشه و تقریبا یک موس همه چی تمام و چند کاره به شمار میره.. باتری 300 میلی آمپر ساعتی این موس از طریق کابل تایپ سی شارژ میشه و نیازی به تهیه باتری قلمی و مشکل نداشتن شارژ در هنگام کار کردن با این موس نخواهید داشت. امکان تنظیم دقت موس در سه حالت 800، 1200 و 1600 DPI وجود داره تا با توجه به نوع کاری که انجام میدید میتونید عملکرد موس رو تنظیم کنید.

موس بیسیم Green Lion Transparent Mouse Lite

قیمت Green Lion Transparent Mouse Lite موس بی سیم

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

هندزفری بلوتوثی Green Lion Lipstick

هندزفری بلوتوثی گرین لاین مدل Lipstick که مثل اسمش مانند یک رژ لب ساخته شده علاوه بر داشتن امکانات خوب و در خور باقی هندزفری های بلوتوثی بازار یک محصول با طراحی فانتزی و جذابه که میتونه نظر بانوان رو به خودش جلب کنه. این هندزفری با داشتن جواهرهای ریز در ساختش و همچنین رنگبندی مختلف ظاهر جذاب و خاصی داره. کیفیت و تفکیک صدا مناسبه و با داشتن شارژدهی 5 ساعته هندزفری ها که به کمک باکس به حدود 22 ساعت میرسه، یک یار همیشگی شما خواهد بود.

هندزفری بلوتوثی Green Lion Lipstick

قیمت هندزفری بلوتوثی Green Lion Lipstick

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

اسپیکر بلوتوثی Green Lion Audio Pet Mini

اسپیکر Audio Pet Mini از برند گرین لاین یک اسپیکر کوچک و قابل حمل با طراحی فانتزی و طراح حیوانات با مزه است که با داشتن صدایی نسبتا بلند با توجه به اندازه و همچنین شارژدهی مناسب 4 ساعته و قیمت حدودی 600 هزار تومانی یک محصول فانتزی جذاب و کاربردی به شمار میره. از طریق بلوتوث نسخه 5.3 به دستگاه های مختلف متصل میشه و با اتصال دو اسپیکر میتونید به همدیگه صدایی استریو داشته باشید.

اسپیکر بلوتوثی Green Lion Audio Pet Mini 

قیمت اسپیکر بلوتوثی Green Lion Audio Pet Mini

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

هدست بلوتوثی Green Lion GL-400 Kids

هدست های طرحدار و فانتزی بعد از استفاده یوتیوبرها و اینفلونسرهای مختلف در چند سال اخیر محبوبیت نسبی پیدا کردن و اگه خود شما یا فرزندتون دنبال یه هدست با کیفیت صدای مناسب، طراحی نرم گوش ها و طراحی فانتزی و جذاب هستید، هدست GL-400 محصولی مناسب و کاربردی با طراحی خاص و رنگبندی متنوع به شمار میره. در دو بخش این هدست بلوتوثی بخش RGB به کار رفته که باعث جذابیت دو چندان این محصول میشه.

در حالت عادی و با چراغ LED روشن شارژدهی این هدست حدود 8 ساعت و با چراغ LED خاموش حدود 22 ساعت شارژدهی میکنه. کیفیت صدا با توجه به درایور 40 میلی متری مناسبه و حجم صدا و بیس خوب و قابل قبولی داره.

هدست بلوتوثی Green Lion GL-400 Kids

 

جمع بندی

محصولات فانتزی و با طراحی خاص در بین همه اقشار جامعه ممکنه محبوب نباشه اما اگه دنبال محصولاتی خاص با طراحی جذاب و متفاوت از محصولات تکراری و یکسان موجود در بازار هستید، محصولاتی که در بالا از برند گرین لاین معرفی کردیم، در کنار طراحی خاص و جذاب محصولاتی کاربردی و با امکاناتی در حد محصولات هم رده دیگه بازار هستند. اگه شما هم محصول فانتزی و خاصی در بازار دید که به نظرتون جالب و کاربردی بوده حتما توی کامنت ها به اشتراک بزارید.

نویسنده : صابر گلشاهی
تاریخ انتشار 16 ساعت پیش
تعداد نظرات : 0
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید