معرفی بهترین گوشی ها تا سقف 10 میلیون تومن

راهنمای خرید گوشی های زیر 10 میلیون تومن

گوشی های اقتصادی یا میان رده هایی که ارزش خرید بالایی دارن توی ایران سهم بزرگی از بازار رو برای خودشون کردن! با توجه به اوضاع اقتصادی اکثر کاربرها توی ایران سراغ گوشی های پرچمدار نمیرن! همین موضوع باعث شد تا تصمیم بگیریم بهترین گوشی های میان رده تا 10 میلیون تومن رو معرفی کنیم. اگر قصد خرید گوشی تا سقف 10 میلیون تومن رو دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا بهترین ها رو بهتون معرفی کنیم!

(چند وقتی از انتشار این پست میگذره و شاهد تغییرات زیاد تو بازار موبایل بودیم پس برای تصمیم گیری بهتره به مقاله بروز راهنمای خرید گوشی موبونیوز مراجعه کنید.)

تا 3 میلیون تومن

توی این بازه قیمتی که به گوشی های اقتصادی معروف هستن بهترین انتخابی که میتونید داشته باشید، Redmi 9A از برند شیائومی هستش که پردازنده و کیفیت ساخت بهتری نسبت به رقبای خودش داره. البته اگر بخواید کمتر از 3 میلیون تومن برای خرید گوشی هزینه کنید میتونید سراغ گوشی های GALAXY A02 و GALAXY A01 سامسونگ هم برید که کیفیت ساخت زیاد خوبی ندارن!

3 تا 4 میلیون تومن

توی این بازه قیمتی بهترین انتخاب که میتونید داشته باشید GALAXY M12 سامسونگ هستش که یکی از جدیدترین گوشی های سامسونگ محسوب میشه! نمایشگر 90 هرتزی به همراه 5000 میلی آمپر ساعت ظرفیت باتری و دوربین اصلی 48 مگاپیکسل باعث میشه این گوشی بهترین و کاملترین انتخاب شما توی این بازه قیمتی باشه! البته GALAXY A12 هم توی این بازه قیمتی قرار داره که نسبت به GALAXY M12 قدیمی تره و خریدش زیاد منطقی نیست!

4 تا 5 میلیون تومن

این بازه قیمتی همه چیز به شما و اینکه طرفدار کدوم برند هستید بستگی داره! GALAXY A22 5G یکی از بهترین ها توی این بازه قیمتی محسوب میشه! نمایشگر 90 هرتزی، پردازنده قابل قبول و پشتیبانی از تکنولوژی 5G و همچنین باتری و شارژدهی مطلوب باعث میشه این گوشی رو به بهترین انتخاب شما تبدیل کنه. البته شیائومی هم توی این بازه قیمتی دوتا نماینده داره. گوشی های POCO M3 و REDMI 9T که به تازگی با بعضی از مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری همراه شدن و اگر اهل ریسک کردن باشید میتونید برید سراغ گوشی های شیائومی!طراحی قاب پشتی گلکسی ای 22 5جی

5 تا 6 میلیون تومن

شیائومی با گوشی POCO X3 Pro توی این بازه قیمتی یکه تازی میکنه! اگر اهل بازی کردن و کارهای سنگین گرافیکی هستید بدون شک این گوشی شما رو به وجد میاره. نمایشگر 120 هرتزی، پدازنده اسنپدراگون سری 8 به همراه باتری مناسب این گوشی رو به یکی از بهترین گوشی های میان رده تبدیل میکنه!

6 تا 7 میلیون تومن

توی این بازه قیمتی هم همه چیز به شما بستگی داره. برند شیائومی و. سامسونگ رقبایت خیلی نزدیکی توی این بازه قیمتی باهم دارن. از یه طرف REDMI NOTE 10 شیائومی و از طرفی GALAXY A32 سامسونگ که مشخصات سخت افزاری و فنی تقریبا یکسانی با هم دارن اما ارزش خرید و کیفیت ساخت نماینده شیائومی به سامسونگ میچربه و اگر برند براتون زیاد اهمیت نداره، REDMI NOTE 10 میتونه بهترین انتخاب شما برای این بازه قیمتی باشه!

7 تا 8 میلیون تومن

شیائومی با گوشی REDMI NOTE 10 Pro جای هیچ بحثی رو برای انتخاب بهترین گوشی نذاشته! پردازنده اسنپدراگون سری 7 به همراه دوربین به شدت قوی و طراحی و کیفیت ساخت عالی و همچنین باتری و شارژدهی بدون نقص شما رو مجاب میکنه که توی این بازه قیمتی به جز REDMI NOTE 10 Pro به هیچ گوشی دیگه ای فکر نکنید!

8 تا 9 میلیون تومن

رقابت توی این بازه قیمتی بین سامسونگ و شیائومی خیلی سنگین میشه. POCO F3 شیائومی و GALAXY A52 سامسونگ رقابت به شدت نزدیکی رو با هم دارن. نماینده شیائومی پردازنده پرچمدار رو همراه خودش داره و نمایشگر با کیفیتی که نگاه کردن به این نمایشگر شما رو به وجد میاره! همچنین طراحی جذاب و خوش دست اون میتونه به راحتی شما رو مجذوب خودش کنه! از طرفی نماینده سامسونگ هم چیزی کم نداره و میتونیم به عنوان یکی از کاملترین گوشی های میان رده این گوشی رو دسته بندی کنیم. همه چیز به شما بستگی داره که طرفدار کدوم برند هستید و تجربه کاربری با کدوم رابط کاربری برای شما لذت بخش تره!

9 تا 10 میلیون تومن

رسیدیم به آخرین بازه قیمتی که توی این بازه قیمتی جدیدترین و آخرین گوشی سامسونگ خود نمایی میکنه! GALAXY A52s 5G توی این بازه قیمتی قرار داره که این گوشی نسخه بهبود یافته همون GALAXY A52 5G خودمونه! نمایشگر و پردازنده سریعتر نسبت به نسخه قدیمی باعث میشه این گوشی بهترین و کاملترین گوشی توی این بازه قیمتی باشه. البته اگر طرفدار برند شیائومی هستید، میتونید برید سراغ MI11 Lite 5G که طراحی جذاب و پردازنده قوی باعث میشه این گوشی برای این بازه قیمتی حرفی برای گفتن داشته باشه!طراحی قاب پشتی گلکسی ای 52 اس 5جی

جمع بندی

همونطور که مشاهده کردید توی بازه 3 تا 10 میلیون تومن گوشی های شیائومی و سامسونگ وجود دارن که توی بعضی از بازه ها رقابت به شدت سنگین و پایاپایی با هم دارن. البته توی این بازه قیمتی بهتره طرفداری و تعصب رو کنار بزارید و متناسب با نیازتون بهترین گوشی رو انتخاب کنید. توی این مطلب سعی کردیم بهترین گوشی های موجود توی بازه قیمتی زیر 10 میلیون رو به شما موبوبکس دوست داشتنی معرفی کنیم. اگر گوشی خاصی از قلم افتاده حتما توی کامنت ها با ما به اشتراک بزارید! ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۱۵ آبان, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 1420
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

masood73

تو بازه 4 تا 5 من پوکو رو پیشنهاد میدم به نرم بهتره

۱۱ آذر ۱۴۰۰
masood73

پوکو ایکس 3 پرو هم تو بازه خودش معرکه است

۱۱ آذر ۱۴۰۰
    masood73

    حتی شاید یه لول بالا تر از بازه خودش داره فعالیت میکنه

    ۱۱ آذر ۱۴۰۰
masood73

تا 10 تومن آ52 اس بهترینه شکی نیست توش

۱۱ آذر ۱۴۰۰
masood73

انتخاب ها متفائت

۱۱ آذر ۱۴۰۰
armind2

خوب بود

۱۰ آذر ۱۴۰۰
mohamad__slv55

pocof3 👍👍👍👍👍

۰۶ آذر ۱۴۰۰
mohamad__slv55

perfect

۰۶ آذر ۱۴۰۰
mohamad__slv55

❤❤❤❤❤❤

۰۶ آذر ۱۴۰۰
mohamad__slv55

aliii bod

۰۶ آذر ۱۴۰۰
iman

کاربردی

۰۶ آذر ۱۴۰۰
reza.khr

فقط a52s سامسونگ رو عشقه

۰۲ آذر ۱۴۰۰
Aziz1k

💙❤️

۰۱ آذر ۱۴۰۰
M.NICK

تیویوی

۳۰ آبان ۱۴۰۰
taha.prn

خواهش میکنم هم ریلمی رو بررسی کنید هم تو این پیشنهاداتتچن قرار بدید گوشی های خوبی هستن

۳۰ آبان ۱۴۰۰
    Aziz1k

    👍

    ۰۱ آذر ۱۴۰۰
    mohamad__slv55

    👍👍👍

    ۰۶ آذر ۱۴۰۰
mohammad.r

👋🙏

۳۰ آبان ۱۴۰۰
amir hosein safavi

عالی

۲۹ آبان ۱۴۰۰
dm_engineer

GALAXY A52 سامسونگ

۲۹ آبان ۱۴۰۰
    Aziz1k

    خوب نیست

    ۰۱ آذر ۱۴۰۰
aliqadiri

عالی بود .

۲۹ آبان ۱۴۰۰
M.NICK

للبیز بیی

۲۸ آبان ۱۴۰۰
M.NICK

اابی عتج لبی

۲۸ آبان ۱۴۰۰