نقد و بررسی مشخصات گوشی S20 FE سامسونگ

بررسی گلکسی اس 20 اف ایی سامسونگ

کمپانی سامسونگ با تولید گوشی هوشمند گلکسی S20 FE گل کاشته و با هوشمندی دروازه­ پیشرفت تو این سری محصولاتو به روی خودش باز کرده. این نسخه­ S20 به نام (FE (Fan Edition  یا نسخه­ طرفداران، تو دوم اکتبر 2020 یعنی حوالی مهر 99 عرضه شد اما نکته اینجاست که همراه با پردازنده اسنپ دراگونش قدم به ایران نذاشت. اگر قصد خرید گوشی تو این بازه ­ قیمتی دارین و یا دنبال مقایسه و بررسی گلکسی S20 FE با رقیبش سرسختش یعنی POCO F2 pro شیائومی هستین، مطلب بررسی گلکسی S20 Fe سامسونگ از دست ندید.اجازه بدید همین اول یه توضیح کوچیک درباره­ این گوشی داشته باشیم. S20 FE با اینکه گوشی فوق ­العاده­ ایه اما جزء گوشی­ های پرچم­دار سامسونگ به حساب نمیاد. تمام کمپانی ­ها تو محصولات پرچم ­دارشون، بهترین قطعات و بهترین عملکردها رو قرار میدن که به طبع قیمتشون هم کمی از حالت اقتصادی خارج میشه. به همین دلیل برای داشتن قیمت مقرون به صرفه ­تر تو یک سری از گوشی ­ها از اون قسمت­های خیلی با کیفیت صرفه نظر میشه و دیگه شاهد عالی­ ترین عملکرد تو تمام قسمت ­هاشون نیستیم. گلکسی S20 FE هم از همین نوع محصولاته که لقب پرچم­ دار رو با خودش یدک نمیکشه اما چیزی هم از اونا کم نداره.بررسی گلکسی S20 FE

طراحی و کیفیت ساخت GALAXY S20 FE

تو اولین بخش از بررسی گلکسی S20 FE سراغ طراحی میریم. این گوشی با ابعاد 159.8*74.5 و ضخامت 8.4 میلی­متر، حدوداً 190 گرم وزن داره. قاب پشتی پلاستیکیه و یه سه­ گانه­ ی دوربین به همراه یک فلش LED تو قاب مستطیلی سمت چپ بالا قرار داره. استایل طراحی S20 FE به طراحی S20 plus خیلی شباهت داره و از خوشگلی و خوش ­دستی تو این بخش اینو بگم که حس دست گرفتنش، احساس شگفت ­انگیزی به آدم منتقل میکنه. جنس بدنه از نوع پلاستیک ماته و جای اثر انگشت تا حدودی روش میمونه. رنگ­ های عرضه شده ازش هم شامل: آبی (Cloud navy)، بنفش کم رنگ (Cloud lavender)، قرمز (Cloud red)، نارنجی (Cloud orange)، سفید (Cloud white) و سبز (Cloud mint) میشه. لبه­ زیرین گوشی درگاه تایپ سی شارژر (Type C)، اسپیکر و یه میکروفون رو تو خودش جا داده. حاشیه­ سمت راست با دکمه پاور و دکمه­ ی تغییر ولوم صدا و بالای گوشی هم با خشاب سیم کارت و میکروفون دوم تزئین شده. و در نهایت لبه­ سمت چپ گلکسی S20 FE هم مثل کویر خالیه. فریم دور گوشی آلومینیومیه و با توجه به رنج قیمتش، بر خلاف سری A سامسونگ دیگه پلاستیکی نیست. بالای پنل جلویی، اسپیکر مکالمه و دوربین سلفی تو پانچ هول قرار گرفته و از یه صفحه­ نمایش تخت تشکیل شده که 83 درصد قاب جلویی رو در بر­میگیره. این نسبت پنل به نمایشگر، تا حدودی به بخش طراحی این گوشی صدمه میزنه و ضعف به شمار میاد. البته چون این گوشی رو تو گپ پرچم دار­ها راه نمیدن، این ضعف کاملا طبیعیه. همه این خصوصیات طراحی S20 FE رو که در نظر بگیریم، میشه گفت از نظر خوش دستی، وزن، اندازه و کیفیت متریال، گوشی خوبیه و گواهی IP68 هم داره. این گواهی ادعا میکنه که گوشی ضد گرد و خاک و آبه و تا نیم ساعت تو عمق یک متری آب مقاومت از خودش نشون میده. در جایگاه مقایسه هم POCO F2 pro با داشتن قاب پشتی شیشه ­ای تا حدودی برتری داره. البته قاب­های محافظ ژله ­ای و غیره این تفاوت جزئی رو کاملا بی ­اثر میکنن. فریم گلکسی S20 FE

نمایشگر GALAXY S20 FE

تو عنوان بررسی گلکسی S20 EF به عبارت شبه پرچم­دار اشاره شد که الان چراشو متوجه میشیم. سامسونگ تو تولید گوشی­های سری S به هیچ وجه از قسمت نمایشگر چشم پوشی نکرده و تو این گوشی شاهد نمایشگری دقیقا مشابه صفحه­ نمایش پرچم ­دار­های تاریخ هستیم. S20 FE از یه پنل 120 هرتزی سوپر امولد (super AMOLED) با قابلیت پشتیبانی از HDR 10+ بهره میبره. رزولیشن این نمایشگر قدرتمند 1080*2400 هستش که این تراکم پیکسلی با نمایش 16 میلیون رنگ فوق ­العاده ­ست و زبان از تعریفش قاصره. تو این محصول سامسونگ شاهد 6.5 اینچ صفحه ­نمایش با تکنولوژی محافظ گوریلا گلس 3 هستیم. مثل روال همیشگی این کمپانی، کیفیت رنگ­ها و اشباع و عمق رنگ مشکی واقعا بی ­نظیره و زاویه­ ی دید خوب و روشنایی عالی از ویژگی­های خوب دیگه­ شه. البته رنگ سفید تو این گوشی یکم تن مایل به زرد داره که زیاد مشخص نمیشه. نقطه­ ضعف بعدی هم نسبت نمایشگر و پنل جلوییه که یه مقدار کمه. عملکرد تاچ یعنی همون عملکرد لمسی روون و راحته و در مجموع نمره ی خیلی خوبی از این بخش به خودش اختصاص میده. نمایشگر POCO F2 pro رزولیشن مشابه و حاشیه ­ کمتر داره اما دیگه 120 هرتز نیست و تو مقایسه این دو گوشی، S20 EF  گوی برتری رو میدزده. صفحه نمایش S20 FE

باتری و شارژدهی GALAXY S20 FE

ظرفیت باتری غیر قابل تعویضِ لیتیوم پلیمری این گوشی با باتری S20 plus تفاوتی نداره. این مقدار ظرفیت، طبق چیزی که ازش انتظار میره، یک روز کامل شارژدهی داره. آداپتور عرضه شده تو جعبه­ 25 واته اما چیزی که تو ایران به دست ما میرسه، یه آداپتور 15 واته که حدودا 1 ساعت و 40 دقیقه برای فول شارژ کردن زمان میخواد. در حالی که اون شارژرِ 25 واتی کارشو نیم ساعت زودتر تموم میکنه. قابلیت وایرلس شارژ 15 وات (شارژ بی سیم) به علاوه ریورس شارژ 4.5 وات (reverse charge) هم تو این گوشی به چشم میخوره. اگه براتون جای سوال پیش اومد که ریورس شارژ چیه، بذارید توضیح بدم که تقریباً مثل پاوربانک عمل میکنه و میشه باهاش ساعت­ های هوشمند و این چنین گجت­ها رو شارژ کرد.در مجموع در مورد باتری S20 FE، بر خلاف نمایشگرش که از رقیب بهتر بود، رقیب هم رده شیائومی برتری جرئی­ تری داره اما به این معنی نیست که این گوشی نمیتونه راضی­تون کنه. عملکرد باتری خوبه اما نسخه ­­ای که از این گوشی تو ایران هست، به خاطر نبود پردازنده­  اسنپ ­دراگون و جانشینی پردازنده­ اگزینوس، عملکرد خیلی ضعیفی داره. به طوری که تو بازی کال آف دیوتی حدود یک ساعت بازی، 25 درصد شارژ تحلیل میره و عملکرد باتری به شدت افت پیدا میکنه. باتری S20 FE

امنیت GALAXY S20 FE

حسگر اثر انگشت تو این گوشی، زیر نمایشگر جا خوش کرده.  مثل بقیه ­ی گوشی­ های سامسونگ، عملکرد این سنسور خیلی سریع و عالی نیست و تو این رده قیمت شاید تو ذوق بزنه. اما اونقدر­ها هم بد نیست و نمره­ ی توصیفیش قابل قبول رو به بالاست. طرف دیگه­ ی امنیت این گوشی هم سیستم تشخیص چهره­ ی 2 بعدیه که تو نور کم عالی عمل میکنه. از سری سنسور­های دیگه­ هم میشه به شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورت و قطب نما اشاره کرد. تو این گوشی یه دستیار صوتی به نام BixBy هم حاضره تا از فرمان­های صوتی شما اطاعت کنه. امنیت گلکسی S20 FE

دوربین GALAXY S20 FE

­­ قسمت جذاب بررسی گلکسی S20 FE دوربینه، تو این گوشی یه سه­ گانه­ ی دوربین پشت قاب به همراه یه فلش LED و یه دوربین سلفی توی پاچ هول تو پنل جلویی خودنمایی میکنن.

  •  سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنز واید اصلی
  • سنسور 8 مگاپیکسلی برای لنز تله فوتو
  • سنسور 12 مگاپیکسلی برای لنز اولترا واید
  • سنسور 32 مگاپیکسلی برای لنز سلفی

دوربین S20 FE

  • سنسور اصلی

تصاویر گرفته شده با این سنسور که دیافراگم 1.8 داره، واقعا کیفیت خوبی دارن. این سنسور از قابلیت فوکوس خودکار و لرزش گیر اپتیکال هم بهره میبره. نمیشه ازش انتظار عملکرد مشابه دوربین گوشی­های پرچم­ دار رو داشت اما به نسبت رنج قیمت خودش، تجربه­ ی عکاسی دلنشینی رو بهمون میده. کمپانی سامسونگ هم مثل همیشه و بر خلاف شرکت­ه ای دیگه، درگیر اعداد و ارقام فضایی برایِ رزولوشن سنسور دوربین ­هاش نیست و این سنسور 12 مگاپیکسلی که تقریبا مشابه سنسور اصلی S20 پلاسه، عملکرد خوبی داره. کیفیت عکس ­ها عالیه، روشنایی خوب و داینامیک رنج مطلوب هم از ویژگی ­های سنسور این لنزه. وایت بالانس این سنسور هم هم نه اغراق رنگی زیادی به عکس­ها میده و نه بی روحشون میکنه و به طور متعادل رنگ ها رو تنظیم میکنه. اما گاهی اوقات تو نور کم، شارپنس افت عملکردی داره و داشتن یه مقدار کمی نویز نسبت به دوربین گوشی­ های پرچم ­دار تو این رنج قیمت طبیعیه. در مجموع این لنز نسبت به رقبای خودش کیفیت خوبی داره و انتظارات رو برآورده میکنه.

سنسور لنز اصلی لنز اصلی گلکسی S20 FE
برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی کلیک کنید.
  • سنسور تشخیص عمق میدان

این لنز تو حالت لایو فوکوس (پرتره) به خوبی از عهده­ ی ثبت عکس­ ها برمیاد. از هر 10 عکس، تو 2 تاش عملکرد عالی نداره و تو 8 تای دیگه هم به خوبی سوژه­ ی اصلی رو تشخیص میده و پس زمینه رو بلر میکنه. این نسبت 80% راندمان واقعا درصد فوق ­العاده­­ ایه؛ و با توجه ب اینکه شارپنس سوژه­ی اصلی خیلی خوبه و مقدار تار کردن پس زمینه هم اختیاریه، این بخش دوربین S20 FE نمره ­ی عالی میگیره. 

دوربین پرتره گلکسی S20 FE
برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی کلیک کنید.

عملکرد حالت شب این دوربین هم کاملا معمولیه. گرچه اکسپوژر عکس­ها تو این حالت افزایش پیدا می­کنه اما خبری از کم شدن نویز­ها نیست. با این احوال تو نور کم و روشن کردن کردن حالت شب، میشه تصویر­های خوبی رو با S20 FE  ثبت کرد و کاملا راضی کننده­ ست.

  • سنسور اولترا واید 

این سنسورهم مثل سنسور لنز اصلی S20 FE کارشو خوب انجام میده اما روشنایی کمتری داره. اعوجاج عکس­ ها خیلی زیاد و اذیت کننده­ نیست و عکس رو بهم نمی­ریزه. دیافراگم این سنسور 2.2 هست و با زاویه­ ی 123 درجه عکس­برداری میکنه. اگه بخوایم کلی بگیم، عملکرد این سنسور نه اونقدرا خوف و خفنه که بشه توقعات بالایی ازش داشت و نه اونقدرا فاجعه­ ست که نشه سمتش رفت. مثل تمام گوشی­ها یه سنسور اولترا واید رو پکیج دوربین­های این گوشیه و کارش رو تا جایی که بتونه، درست انجام میده.

لنز الترا واید گلکسی S20 FE
برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی کلیک کنید.
  • سنسور تله فوتو

تو بخش بررسی دوربین گلکسی S20 FE، این سنسور 8 مگاپیکسلی به ما قابلیت زوم 50 برابری رو میده که تا 5 برابر زوم اپتیکاله و  بقیه­ زوم هیبریدی میشه و آخرش هم زوم دیجیتال بهش اضافه میشه. عملکرد این سنسور تا زوم 10 برابری قابل قبوله و خیلی از جزئیات رو از دست نمیدیم؛ اما بعد از 30 برابر زومی که روی سوژه انجام بشه، با افت کیفیت مواجه میشیم که طبیعیه. با تلسکوپ که طرف نیستیم.

  • فیلم­برداری 

گلکسی S20 FE میتونه با رزولوشن 4K با 60 فریم بر ثانیه و رزولوشن 1080 با 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری کنه. قابلیت 60 فریم بر ثانیه باعث میشه تا ویدیو­های خیلی خوبی باهاش گرفت و از پس کیفیت Full HD 30 فریم و 60 فریم هم برمیاد. تو این بخش استبلایزر به بهترین شکل کارشو انجام میده و با اینکه عملکرد گوشی ­های پرچم­دار خیلی عالی­تره اما تو این بازه قیمتی، این گوشی هم کاملا مناسب فیلم برداریه و ویدیو­های خیلی خوبی رو باهاش میشه ضبط کرد.اگر بخوایم دوربین اصلی این گوشی رو با POCO F2 pro مقایسه کنیم، انتخاب خیلی خیلی سخته و رقابت این 2 رقیب خیلی پایاپایه. البته رزولوشن سنسور لنز اصلی پوکو 64 مگاپیکسله که این رقم در مقایسه با لنز اصلی دوربین سامسونگ زیاد مهم نیست. مهم کیفیت و کارایی دوربین ­هاست که واقعا یکسان و نزدیک به هم هستن و نمیشه تفاوتی بیشنون قائل شد.

  • سنسور سلفی

با اینکه این سنسور 32 مگاپیکسله اما عکس­ها تو حالت پیش­فرض 10 مگاپیکسل ثبت میشن و باید تو تنظیمات این مقدار رو تغییر داد. کیفیت عکس­ های سلفی واقعا خوبه و اگه اهل زیاد سلفی گرفتن هستین، این گوشی براتون گزینه ی مناسبیه. دوربین سلفی با این سنسور میتونه عکس های فوق ­العاده خوبی رو با شارپنس و روشنایی خوب و داینامیک رنج قابل توجه ثبت کنه. کمی نویز هم به چشم میاد که همونطور که گفته شد تو این رنج قیمت طبیعیه و مشکل خاصی به حساب نمیاد.

سنسور سلفی گلکسی S20 FE
برای مشاهده عکس ها در سایز اصلی کلیک کنید.

تو بخش مقایسه با رقیب هم سنسور سلفی S20 FE قطعا و مطمئناً از سنسور سلفی پوکو بهتره و برتری محسوسی داره. اگر دنبال اطلاعات بیشتر از دوربین­ سلفی پاپ آپ POCO F2 pro هستین، اینجا رو هم یه سری بزنید:

سخت افزار و پردازنده GALAXY S20 FE

سامسونگ برای چندمین بار تو تولید گوشی ­های هوشمندش دست از دوگانگی و تفاوت نسخه ­ها برنداشته؛ و نسخه­ ی جهانی این گوشی پردازنده­ ی اسنپ دراگون 865 داره. در حالی که اگزینوس 990 وظیفه­ ی پردازش نسخه ­ای که تو ایران اومده رو به عهده گرفته. این قطعه از نظر عملکردی خیلی پایین­تر از اسنپ ­دراگونه و شاید اگر این گوشی 8 هسته ­ای با همون پردازنده جهانی به دست ما میرسید، یکی از بهترین گزینه ­های خرید گوشی سال میشد. متاسفانه نسخه ­ی اگزینوس تو کار­های سنگین کم میاره و به شدت داغ میکنه و عملکردش هم پایدار نیست.به طوری که بعد از نیم ساعت کار سنگین و بازی، دمای گوشی خیلی بالا میره ، تقریبا تا نزدیکی 40 درجه، و شاهد افت فریم خواهیم شد و به طبع لگ و باگ هم زیاد میشه. البته تو کار­های معمولی و استفاده­ از اپلیکیشن ­های روزانه، روون و راحته و میشه از کار کردن باهاش لذت برد. اما تو این رنج قیمت قطعا انتظار بیشتری از یه گوشی میره. اگزینوس با گذشت زمان تو بخش­های دوربین و اجرای اپ ­های سنگین داغ میکنه و کم میاره و تو جایگاه مقایسه، POCO F2 pro با پردازنده­ ی اسنپ ­دراگونش از رقیب سامسونگ به سرعت پیشی می­گیره.پردازنده گلکسی S20 FE

نرم افزار و رابط کاربری GALAXY S20 FE

گلکسی S20 FE با رابط کاربری one UI 2.5 تو اجرای نرم ­افزار­ها به شدت روونه و راحته. این رابط کاربری به ظاهرِ قشنگ و اجرای روون و قابلیت­های جذاب شخصی­سازیش معروفه. اگه دنبال اطلاعات بیشتر از این نوع رابط کاربری سامسونگ هستین، به بررسی گوشی­های مختلف سامسونگ هم سری بزنید:

عملکرد اسپیکر GALAXY S20 FE

صدای پخش شده از اسپیکر این گوشی قابلیت استریو بودن داره؛ یعنی هم از اسپیکر پایین به گوش میرسه  و هم اسپیکر بالایی خودی نشون میده. اما بلندی صدا به خاطر دریچه ­های تنگ اسپیکر پایینی خیلی زیاد نیست. کیفیت و عملکرد خوبی که اسپیکر گلکسی S20 FE از خودش نشون میده، دور از انتظار نیست اما با توجه به رنج قیمتش، به پای کیفیت خوب و بلندی صدای گوشی ­های پرچم­ دار نمیرسه. اسپیکر گلکسی S20 FE

جمع بندی

تو بررسی گلکسی S20 Fe باید گفت که کانفیگ ­های گوشی ­های پرچم ­دار مثل پردازنده، صفحه نمایش و دوربین رو با قیمت مناسب ­تر در اختیارمون میذاره؛ و اگر طراحی براتون اولویت اوله، قطعا پوکو رقیب قَدَرتری برای این گوشی به حساب میاد و میتونه یه گزینه­ خوشگل و ظریف با متریال بهتر باشه؛ ولی از نظر خوش ­دستی S20 FE نمره­ ی بهتری میگیره. اگر صفحه نمایش ارجحیت داره،S20 FE  با نمایشگر قدرتمند و با کیفیتی که سامسونگ در اختیارش گذاشته، به خواسته­ تون نزدیک­تره. اگر دنبال ظرفیت باطری بیشتر و شارژدهی هستین، پوکو منتظر شماست. چون پردازنده­ ی اگزینوس S20 FE تو کارهای سنگین شارژ خورش بالاست. در رابطه با دوربین هم POCO F2 pro و S20 FE رقابت خیلی پایاپایی دارن؛ ولی اگه کارایی و کیفیت دوربین سلفی بیشتر به کارتون میاد، سامسونگ برتری داره. رابط کاربری هم به سلیقه­ ی هرکس مربوطه و در مورد اسپیکر­ هم، عملکرد S20 FE بهتره از شیائومیه و در نهایت، اگر به صفحه نمایش یکدست علاقه دارین، POCO F2 pro با دوربین سلفی پاپ آپ و اگر به کیفیت نمایشگر اهمیت بیشتری میدین، S20 FE با نمایشگر 120 هرتز انتخاب بهتریه.

خرید گوشی s20 fe
نقاط قوت
عملکرد دوربین ها قابل قبول
نمایشگر با کیفیت
پردازنده پرچمدار
نقاط ضعف
شارژدهی نسبتا ضعیف
کیفیت ساخت معمولی
نویسنده : mehran babaei
تاریخ انتشار ۱۹ دی, ۱۳۹۹

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 94
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

mahdy00

۵

۰۱ آذر ۱۴۰۱
mina2000

من این گوشی رو اردیبهشت ۱۴۰۱ خریدم تو این چند ماهی که استفاده کردم میتونم بگم فوق العادست…پردازنده من کوالکام هستش نه اگزینوس…شارژ دهی عالیه تا یک روز کامل شارژ دارم…عکسها عالی حتی وقتی توی لپ تاپ بازش میکنم کفیت باز هم عالیه….در کل میتونم بگم این گوشی با پردازنده کوالکام به شدت ارزش خرید داره …
گوشی قبلیم شیائومی note 11 pro 5g بود دوربینش افتضاح بود…در کل با رابط کاربری شیائومی نتونستم ارتباط برقرار کنم

۲۷ مهر ۱۴۰۱
1890negah

سلام من میخوام بدونم با توجه به اندروید 10،الان ارزش خرید داره؟ من از ظاهر و اندازه این بیشتر از S21feخوشم میاد ولی میترسم پشیمون بشم

۲۰ مرداد ۱۴۰۱
1890negah

سلام من میخوام بدونم با توجه به اندروید 10،الان ارزش خرید داره؟ من از ظاهر و اندازه این بیشتر از S21feخوشم میاد ولی میترسم پشیمون بشن

۲۰ مرداد ۱۴۰۱
Mjami0511

سلام
خیلی گوشی خوبی هستش نن بیش از یک ساله دارم و واقعا راضی هستم ازش

۲۲ تیر ۱۴۰۱
Sana

من گرفتمش ولی چون باطری برام مهمه اذیتم میکنه

۰۷ تیر ۱۴۰۱
Reza Nozadi

گوشیه خوبیه

۰۷ تیر ۱۴۰۱
amniroo

خیلی گوشیه خوبه الان دارمش و ازش راضیم

۳۱ خرداد ۱۴۰۱
Godarzi

گوشی خوبیه حتی الان نسبت به قیمتش حداقل از a52s و a72 و a53 و a73 بهتره همه چیش ولی خب می ۱۱ تی پرو همین قیمته و خیلییییییی بهتره

۱۷ خرداد ۱۴۰۱
AliNajafiJahani

زمان خودش گوشی خیلی خوبی بود البته الآنم از خیلی گوشی‌ها بهتره ❤👌🏻

۲۳ بهمن ۱۴۰۰
ali_0098

A72 بهتره یا a52s یا s20fe 5g نظر بدید

۰۳ بهمن ۱۴۰۰
    GUARDIAN

    A52s 5G

    ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
    Amirmehdi1401

    A52s 5g

    ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
    Mjami0511

    S20fe

    ۲۲ تیر ۱۴۰۱
ali_0098

S20fe از لحاظ دوبین و نمایشگر فوق‌العاده است ام از لحاظ بدنه اصلا جالب نیست یهنی طراحی خوبی نداره .

۰۳ بهمن ۱۴۰۰
ali_0098

اصلا به نظر شما میان رده جدید یا پرچمدار قدیمی ؟
لطفا نظر بدید

۰۳ بهمن ۱۴۰۰
    GUARDIAN

    میان رده های جدید تک و توک خوب در میان خیلی هاشون قرار نیست عالی در بیان

    ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
ali_0098

من قرار گوشیمو عوض کنم به نظر شما s20fe الان گوشیه خوبیه ؟؟

۰۳ بهمن ۱۴۰۰
    GUARDIAN

    پرچمدار خوبیه ها ولی خوب از نظر نرم افزاری به خاطر سال عرضه اش عقبه

    ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
MohammadAminMehrpour

ولی سامسونگ رو بدنه دقت نداره روی این کار میکنه که زد غرد و غبار باشه

۲۶ دی ۱۴۰۰
MohammadAminMehrpour

ببین الان اس 21 اف ای اومده با همین قیمت اون ارزش بیشتری داره

۲۶ دی ۱۴۰۰
MohammadAminMehrpour

الان a52s دوربینش بهتر

۲۶ دی ۱۴۰۰
MohammadAminMehrpour

اینا دیگه قدیمی شدن ازشون گذشته

۲۶ دی ۱۴۰۰
MohammadAminMehrpour

پوکو اف تری الان از این بهتر

۲۶ دی ۱۴۰۰
    GUARDIAN

    والا اون از نظر نرم افزاری گند زده به تمام نقاط مثبتش

    ۰۶ بهمن ۱۴۰۰
ali kadkhodaee

الان که پوکو اف تیری اومده اصلا خوب نیست این

۲۲ دی ۱۴۰۰
    GUARDIAN

    باشه

    ۰۶ بهمن ۱۴۰۰