موبوکوین چیست؟

برای فعالیت کاربران در سایت موبونیوز امتیازهایی در نظر گرفته شده که به این امتیازها که توسط کاربران فعال سایت یا همون موبوبکس جمع آوری میشه به اصطلاح موبوکوین گفته میشه. از موبوکوین ها برای دریافت خدمات و امتیازهای مختلف و بالا بردن سطح کاربری تو سایت موبونیوز میتونی استفاده کنی که تو ادامه بیشتر در موردش توضیح میدیم.

چجوری موبوکوین جمع کنم؟

برای این که بتونی موبوکوین جمع آوری کنی اول باید داخل سایت ثبت نام کنی. بعد از ثبت نام در سایت با انجام دادن فعالیت هایی مثل سر زدن روزانه به سایت، گذاشتن نظر، مورد پسند قرار گرفتن نظر ثبت شده توسط سایر کاربران موبونیوز، تکمیل پروفایل کاربری و ... میتونی موبوکوین جمع آوری کنی. نحوه امتیازدهی هر فعالیت، موبوکوین های کسب شده تا حالا و اطلاعات بیشتر تو این زمینه رو میتونی با ورود به بخش پروفایل کاربری سایت مشاهده کنی.

موبوکوین ها رو چجوری خرج کنم؟

خوب شاید سوال پیش بیاد که این موبوکوین ها جمع آوری شده به چه دردی میخوره؟ در جواب باید بگیم موبوکین یه گنجه! به زودی از موبوکوین های کسب شده تو سایت موبونیوز، میتونی برای ثبت نام تو دوره های آموزشی موبوکالج، افزایش اعتبار یا کد تخفیف خرید از سایت های معتبر فروشگاهی و خدماتی، دریافت هدایای مختلف یا خرید اکانت های بازی های آنلاین و ... استفاده کنی. البته ممکنه پروسه آماده سازی زیرساخت فروشگاه موبوکوین کمی طول بکشه اما بهتره تا اون زمان تا میتونی موبوکوین جمع آوری کنی!

منظور از ارتقا سطح کاربری چیه؟

همونجوری که گفتیم برای فعالیت در سایت موبونیوز و تقدیر از موبوبکس فعال توی سایت برنامه های زیادی داریم که به زودی عملیاتی میشن. برای این که بتونیم یه بازخورد و دسته بندی بهتری از کاربران فعال سایت داشته باشیم به زودی بر اساس میزان فعالیت کاربران سایت به سطح های مختلفی تقسیم میشن. هر چی که سطح کاربری بالاتر باشه، کاربر امکانات و مزایای بیشتری (که بعدا تو مراسم رونمایی از سایت درباره اش کامل توضیح میدیم) رو بهش دسترسی داره. علاوه بر اون سعی میکنیم در همایش های حضوری موبوبکس از کاربران برتر سایت بیشتر کمک بگیریم و قطعا هواشون رو هم خواهیم داشت!