معرفی نرم افزار صرافی دیجیتال

معرفی اپلیکیشن صرافی دیجیتال

رمز ارزهای یا همون ارز های دیجیتال چند سالی میشه که وارد بازار مالی شدن. این ارز های دیجیتال به سرعت تونستن جای پول های فیزیکی و یا پول های رایج رو بگیرن! شما برای به دست آوردن ارز دیجیتال دو راه دارید، یا با استفاده از ماینر ها ارز دیجیتال تولید کنید یا ارز های دیجیتال رو خرید و فروش کنید. وقتی واحد پولی جدید به وجود میاد باید محلی برای معامله و تبدیل بقیه پول ها به اون واحد پولی جدید هم به وجود بیاد. به همین دلیل شغل و شیوه جدید صرافی به اسم صرافی دیجیتال ایجاد شد. شما توی این صرافی های دیجیتال میتونید ارز دیجیتال مبادله کنید و ارز های دیجیتال مختلف رو به هم تبدیل کنید. توی این مطلب قصد داریم یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال ایرانی رو به شما معرفی کنیم. اگر توی این بازار فعالیت دارید و یا دوست دارید اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال پیدا کنید. حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

صرافی دیجیتال بیت پین

همونطور که اشاره کردیم صرافی های دیجیتال جایی هستن که شما میتونید ارزهای دیجیتال مختلف رو خرید و فروش کنید یا ارز های دیجیتال مختلف رو به هم تبدیل کنید. تا چند وقت قبل تمام صرافی های دیجیتال خارج از ایران فعالیت داشتن! البته چندتا صرافی ارز دیجیتال ایرانی هم وجود داشت که بزرگترین مشکلی که کاربر ها با این صرافی ها داشتن روند احراز هویت بود. شما باید کارت ملی و یه برگه که اطلاعاتتون روش نوشته بود رو دستتون میگرفتید و از خودتون عکاسی یا فیلمبرداری میکردید و برای صرافی میفرستادید تا به شما اجازه معامله توی اون صرافی رو میداد. البته چند روز طول میکشید تا درخواست شما بررسی و تایید بشه.صرافی دیجیتال بیت پینصرافی دیجیتال بیت پین این مشکل رو به خوبی شناسایی کرده بود و برای احراز هویت راه حل به شدت خوبی رو ارائه داد. بیت پین اومد بر اساس حجم معاملات احراز هویت رو سطح بندی کرد! یعنی اگر شما حجم معاملات کوچیکی داشته باشید به راحتی میتونید احراز هویت رو توی چند دقیقه انجام بدید. برای احراز هویت توی سطح اولیه کافیه یه عکس از کارت ملی خودتون رو بفرستید و بعد از چند دقیقه احراز هویت انجام میشه و شما اجازه دارید توی سیستم این صرافی ارز دیجیتال معاملات مربوط به سطح اول رو انجام بدید! همین اتفاق یکی از بزرگترین مزیت های صرافی دیجیتا بیت پین محسوب میشه. همچنین بیت پین سیستم پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته رو هم برای رفع مشکلات احتمالی در نظر گرفته و شما میتونید هر موقع به مشکل خوردید با این سامانه پشتیبانی ارتباط برقرار کنید و مشکلتون رو برطرف کنید.

نرم افزار صرافی دیجیتال بیت پین

تمام صرافی های ارز دیجیتال توی بستر نت و فضای مجازی فعالیت میکنن. لازمه فعالیت توی این بستر داشتن اپلیکیشن یا سایت به شدت قویه! صرافی بیت پین هر دوتای این ابزار رو برای کاربر های خودش فراهم کرده. نرم افزار موبایلی بیت پین برای اندروید و نسخه وب اپلیکیشن برای IOS این امکان رو به شما میده تا به راحتی وارد حساب خودتون بشید و هر لحظه بتونید معامله ارز دیجیتال داشته باشید یا از وضعیت و قیمت ارز های دیجیتال مختلف با خبر بشید!

امکانات نرم افزار بیت پین

وقتی صحبت از نرم افزار موبایلی باشه اولین چیزی که نظر شما رو به خودش جلب میکنه، رابط کاربری و تجربه کاربری یا همون UI و UX اون نرم افزاره. نرم افزار بیت پین رابط کاربری به شدت جذابی داره که شما از کار کردن با این رابط کاربری خسته نمیشید همچنین ادبیات و جمله نویسی ها توی این نرم افزار به شدت خلاقانه و خاص انتخاب و اجرا شده. یکی از بزرگترین مشکلات نرم افزار های صرافی دیجیتال تجربه کاربری یا همون UX محسوب میشه. کار کردن با نرم افزار های صرافی دیجیتال عموما سخته و نیاز به تخصص داره اما نرم افزار بیت پین برای این مشکل هم راه حل داشته و رابط کاربری خودش رو طوری کرده که اگر کسی برای اولین بار وارد این فضا میشه به راحتی میتونه با این رابط کاربری کار کنه و به هدف خودش برسه!علاوه بررابط کاربری جذاب بیت پین سعی کرده با گیمیفیکیشن ها و فیچر ها جذاب این محیط رو از حالت خشک در بیاره و شما به راحتی میتونید با این فیچر ها و گیمیفیکیشن ها به درآمد برسید! قابلیت هایی مثل دعوت از دوستان که بیت پین اسم این بخش رو گذاشته جمهوری رفاقت که این اسم به شدت خلاقانه انتخاب شده. همین توجه به جزئیات نشون میده که کاربر برای بیت پین خیلی اهمیت داشته و تمام سعی خودش رو کرده تا بهترین بستر رو برای کاربر های خودش فراهم کنه.دعوت از دوستان در صرافی دیجیتال بیت پینشما با استفاده از قابلیت خرید آسان به راحتی و فقط با سه تا کلیک میتونید رمز ارز یا ارز دیجیتال مورد نظر خودتون رو خریداری کنید. سیستم خرید آسان بیت پین به قدری ساده طراحی شده که هر کسی با هر سطحی از معلومات میتونه از اون استفاده کنه! البته سیستم خرید آسان یه مقدار کارمزد بیشتری نسبت به خرید معمولی داره که واقعا ارزش داره. شما تصور کنید خیلی فوری میخواید ارز دیجیتالتون رو به ریال تبدیل کنید. یا اینکه با توجه به وضعیت بازار قصد دارید یه ارز دیجیتال خاص رو توی کوتاه ترین زمان ممکن خریداری کنید. فقط کافیه وارد بخش خرید آسان بشید با سه تا حرکت به هدفتون میرسید. بخاطره اینه که میگیم این کارمزد بیشتر ارزشش رو داره!خرید آسان در صرافی دیجیتال بیت پینمزیت بزرگ بعدی بیت پین نسبت به بقیه نرم افزار های صرافی دیجیت پشتیبانی از تقریبا تمام کوین ها و ارز های دیجیتال موجود توی بازاره! بیت پین بیش از 70 نوع کوین رو پشتیبانی میکنه و این امکان رو به شما میده تا بتونید هر کوینی رو که داید به هر کوین دیگه ای تبدیل کنید و داخل کیف پولتون ذخیره کنید. شما وقتی وارد کیف پولتون بشید به راحتی میتونید آدرس کیف پولتون رو برای بقیه شیر کنید تا بنتونن برای شما کوین جابجا کنن.کوین های صرافی دیجیتال بیت پینیکی دیگه از بخش های جذاب نرم افزار بیت پین، بخش آکادمی اونه. شما میتونید توی این بخش اخبار و وضعیت بازار مربوط به هر ارز دیجیتال رو رصد کنید. همچنین توی بخش آکادمی تحلیل از روند رشد یا سقوط ارز های دیجیتال مختلف در اختیار شما قرار میگیره. اگر توی این فضا تازه کار باشید بخش آکادمی به شما کمک میکنه تا بهترین کوین رو توی بهترین زمان ممکن خریداری کنید.

جمع بندی

همونطور که دیدید نرم افزار بیت پین یکی از کامل ترین نرم افزار های ارز دیجیتال ایرانیه! رابط کاربری جذاب و روون،پشتیبانی بیش از 70 کوین، روند احراز هویت سطح بندی شده، آکادمی و کلی قابلیت و فیچر های جذاب از ویژگی های مثبت و نقاط قوت این نرم افزار نسبت به نرم افزار های دیگه محسوب میشه. اگر قصد فعالیت توی بازار ارزهای دیجیتال رو دارید حتما یه سری به نرم افزار بیت پین بزنید و اگر دوست داشتید فعالیتتون رو با این نرم افزار شروع کنید. امیدوارم همیشه و توی هر کاری که وارد میشید موفق باشید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۳۱ شهریور, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 452
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

hossein27

بهتراش هم هست

۰۵ آبان ۱۴۰۰
hossein27

Khobe bad nis

۰۵ آبان ۱۴۰۰
miead11

صرافی که اپ داشته باشه یعنی کارش درسته و بفکر راحتی ماست

۰۵ آبان ۱۴۰۰
alirezanikkhah

شایعه شده شاید مسدود بشه

۰۵ آبان ۱۴۰۰
foad nazari

خفن و عالی

۰۵ آبان ۱۴۰۰
Mustafa.m

بهتون شیبا رایگان میده

۰۵ آبان ۱۴۰۰
Mustafa.m

این صرافی عالیه اینمu7cPQhbw اگه میشه با کد دعوت من ثبن نام کنید

۰۵ آبان ۱۴۰۰
A.Arzandi

من صبت نام کردم توش

۰۵ آبان ۱۴۰۰
mohammad mahdi mobo

یه تیزر باحال خسته نباشید

۰۵ آبان ۱۴۰۰
sinaes

خوبه

۰۵ آبان ۱۴۰۰
mhdi.ip.a

صرافی های ایرانی قابل اعتماد هستن؟؟؟ من میترسم

۰۵ آبان ۱۴۰۰
sarab

🌷🌷

۰۵ آبان ۱۴۰۰
Alihajipour

عالی♥️

۰۴ آبان ۱۴۰۰
erfan.gh10

💛

۰۴ آبان ۱۴۰۰
cloner961

کار باهاش راحته ولی یکم طول میکشه همه گیر بشه ولی در کل اوکیه

۰۴ آبان ۱۴۰۰
    mhdi.ip.a

    شما کاربرش هستین؟

    ۰۵ آبان ۱۴۰۰
._.mobin

❤️❤️👍

۰۴ آبان ۱۴۰۰
paras

👏🏻👏🏻👏🏻👍🏻👍🏻

۰۴ آبان ۱۴۰۰
alijalali

عاللی

۰۴ آبان ۱۴۰۰
amir7745

دمتون گرم

۰۴ آبان ۱۴۰۰
amir7745

ماشالله

۰۴ آبان ۱۴۰۰