راهنمای خرید و معرفی محصولات Creative

راهنمای خرید و معرفی محصولات صوتی کریتیو

برند Creative یکی از کمپانی های پرچمدار تو زمینه محصولا صوتیه! برندی که اصالت سنگاپوری داره و فعالیت خودش رو از سال 1981 شروع کرده. کریتیو از اون برند هاییه که به راحتی تونسته جای خودش رو توی بازار محصولات صوتی پیدا کنه. اسم این برند از زمانی شناخته شد که فناوری ها و کارت صدا های اختصاصی خودش رو وارد بازار کرد. به همین دلیل این کمپانی رو یکی از بهترین تولید کننده های کارت صدا و فناوری های صوتی میدونن! کریتیو علاوه بر این فناوری ها و کارت های صدا، محصولاتی مثل هندزفری بلوتوثی و اسپیکر هم تولید میکنه. توی این مطلب قصد داریم 4 محصول از این برند رو معرفی و بررسی کنیم. اگر اهل موزیک گوش دادن هستید یا قصد خرید هندزفری یا اسپیکر بلوتوثی رو دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

هندزفری بلوتوثی Outlier One V2

این هندزفری بلوتوثی کریتیو به صورت دور گردنی طراحی شده. اولین مشخصه این هندزفری سبک بودنه اونه! از اونجایی که هندزفری های دور گردنی بیشتر برای ورزشکار ها ساخته و طراحی شدن مقاومت بالاتری نسبت به هندزفری های معمولی دارن. این هندزفری هم طراحی و کیفیت ساخت به شدت بالایی داره. گوشی ها به صورت ورزشی طراحی شدن و همین باعث میشه به راحتی داخل گوشی قرار بگیرن و به هیچ وجه از گوشی بیرون نمیاد. Outlier One V2 از گواهی IPX5 استفاده میکنه و همین باعث میشه در برابر رطوبت و تعریق مقاوم باشه. کنترلر ها به صورت ریموتی طراحی شدن و روی سیم این هندزفری دیده میشن.هندزفری دورگردنی اوت لیر وانمهم ترین بخشی که توی بررسی هندزفری وجود داره کیفیت صدای هندزفریه! توی این بخش هم کریتیو تونسته بهترین رو تولید کنه. از نظر کیفیت و بلندی صدا موقع موزیک گوشی دادن این هندزفری شما رو به وجد میاره. توی این بازه قیمتی همچین کیفیت صدایی واقعا جذابه. شفافیت و بیس این هندزفری واقعا عالیه و همین باعث میشه توی بخش موزیک گوشی دادن این هندزفری عالی باشه! از اونجایی که هیچ محصولی بی نقص نیست، موقع مکالمه شاید این هندزفری شما رو اذیت کنه! البته این هندزفری طراحی شده تا شما موقع ورزش کردن موزیک گوشی بدید و نباید توقع زیادی ازش برای مکالمه داشته باشید. کیفیت صدا توی مکالمه هم واقعا خوبه اما عملکرد میکروفون ها زیاد خوب نیست و صدا ضعیف میشه! البته به جز عملکرد ضعیف میکروفون ها، تاخیر صدا هم توی این هندزفری دیده میشه که برای بازی کردن اصلا انتخاب خوبی نیست.کنترلر هندزفری اوت لیر وانهدفون های هندزفری اوت لیر واندر مجموع میتونیم بگیم اگر قصد خرید هندزفری بلوتوث توی بازه قیمتی یک میلیون تومن دارید و اولویت تون موزیک گوش دادنه بهترین انتخاب شما همین Outlier One V2 کریتیو هستش چون کیفیت صدای این هندزفری شما رو شگفت زده میکنه! البته اگر زیاد با گوشی بازی می کنید و مکالمه دارید این هندزفری شاید شما رو راضی نکنه! در ضمن از نظر شارژدهی و باتری هم عملکرد به شدت خوبی داره اما سرعت شارژ زیاد بالایی نداره و دلیلش استفاده از درگاه شارژ USB هستش. در مجموع باید بگیم این هندزفری ارزش خرید بالایی داره و حتما قبل خرید هندزفری بلوتوثی یه نگاهی به این هندزفری کریتیو بندازید، پشیمون نمیشید!

هندزفری بلوتوثی Outlier Air V2

همونطور که توی مقدمه این مطلب اشاره کردیم برند کریتیو گستردگی محصولات زیادی داره. یکی دیگه از محصولات کریتیو هندزفری های ترو وایرلس یا همون ایرپاد ها هستن که کاملا بی سیم طراحی شدن. اولین چیزی که نظر شما رو جلب میکنه طراحی خاص و جذاب کیس شارژ Outlier Air V2 هستش! کیس شارژ این هندزفری به صورت کشویی طراحی شده و حس کاربری جالبی رو موقع باز و بسته کردن کیس به شما منتقل میکنه. گوشی های این هندزفری به کنترلر های لمسی مجهز شدن. گوشی ها با سری سیلیکونی طراحی شدن و همین باعث میشه کاملا توی گوش قرار بگیره و با اینکه این هندزفری نویز کنسلینگ اکتیو نداره اما با این طراحی از نویز کنسلینگ پسیو استفاده میکنه و عملکرد واقعا خوبی داره و تا حد زیادی نویز های اطراف رو کم میکنه! در ضمن این هندزفری امبینت مود هم داره که میتونه صدای محیط رو به شما برسونه!هندزفری بلوتوثی اوت لیر ایر 2از نظر کیفیت صدا این هندزفری هم امضای مخصوص محصولات کریتیو رو داره و کیفیت صدای به شدت خوبی رو در اختیار شما قرار میده. این هندزفری برای مکالمه طراحی و ساخته شده در نتیجه مکالمه خیلی بهتری از هندزفری دورگردنی Creative داره! البته تاخیر توی این هندزفری هم دیده میشه که زیاد اذیت کننده نیست و قابل قبوله! Outlier Air V2 گواهی IPX5 رو همراه خودش داره و شما میتونید زیر بارون هم از این هندزفری استفاده کنید. در ضمن قابلیت مکالمه دوگانه هم توی هندزفری دیده میشه که این هندزفری رو کاربردی تر میکنه.هدفون های هندزفری بلوتوثی اوت لیر ایر 2درگاه شارژ هندزفری بلوتوثی اوت لیر ایر 2در مجموع میتونیم بگیم این هندزفری با توجه به قیمت، امکانات به شدت خوبی رو در اختیار کاربر قرار میده. Outlier Air V2 تقریبا 3 میلیون و 500 هزار تومن قیمت داره و نسبت به رقبای خودش چیزی کم نداره و میتونه یکی از بهترین انتخاب های شما توی این بازه قیمتی باشه. در ضمن اگر کیس و هدفون ها به صورت کامل شارژ باشن میتونه تا 40 ساعت شارژدهی داشته باشه که واقعا عالیه!

هندزفری بلوتوثی Outlier Gold

اگر بخوایم توی یه جمله Outlier Gold توصیف کنیم باید بگیم همون Outlier Air V2 رو کریتیو برداشته و طلایی کرده! این هندزفری دقیقا شبیه هندزفری قبلی طراحی شده با این تفاوت که کیس شارژ این هندزفری تقریبا طلایی و همچنین روی گوشی ها هم از همین رنگ استفاده کرده. تفاوت بعدی توی بخش کنترلر های این هندزفریه. کنترلر های این هندزفری به صورت تاچ طراحی نشده و برای کنترل کردن باید از دکمه های فیزیکی استفاده کنید و موقع فشار دادن دکمه ها گوشی ور اذیت میکنه و همین باعث میشه توی بخش طراحی نسبت به Outlier Air V2 ضعیف تر باشه.هندزقفری بلوتوثی اوت لیر گلداز نظر کیفیت صدا موقع موزیک گوش دادن و مکالمه واقعا عملکرد جذابی داره و توی این بازه قیمتی میتونه شما رو به وجد بیاره. تفاوت بعدی توی بخش باتری و شارژدهی دیده میشه. این هندزفری شارژدهی بیشتری داره. تقریبا 4 ساعت بیشتر میتونه به شما شارژدهی داشته باشه که در مجموع میتونه تا 44 ساعت شما رو همراهی کنه! این هندزفری هم از درگاه شارژ Type-C استفاده میکنه و همین باعث میشه سرعت شارژ قابل قبولی داشته باشه و همچنین از شارژ سریع و شارژ وایرلس هم پشتیبانی میکنه.هدفون های هندزفری اوت لیر گلدکیس شارژ هندزفری اوت لیر گلددر نهایت باید بگیم با توجه به توضیحاتی که دادیم این هندزفری هم ارزش خرید بالایی داره و نسبت به قیمتی که داره امکانات به روز و خوبی رو به شما ارائه میکنه. Outlier Gold در حال حاضر تقریبا 3 میلیون و 200 هزار تومن قیمت داره که نسبت به Outlier Air V2 ارزون تره و اگر بتونید با دکمه های فیزیکی و طراحی این هندزفری کنار بیاید میتونید این هندزفری رو انتخاب کنید!

 

 

اسپیکر بلوتوثی Muvo Play

چهارمین محصولی که از برند کریتیو معرفی میکنیم، یه اسپیکر بلوتوث جمع و جوره! این اسپیکر بلوتوث توی دسته بندی personal sound قرار میگیره و همین دسته بندی مشخص میکنه که نباید توقع حجم و بلندی صدایی از این اسپیکر داشته باشیم. این اسپیکر به صورت استوانه ای طراحی شده و کیفیت ساخت به شدت قابل قبولی داره! پلاستیک فشرده به همراه توری های کنفی باعث شده با یه اسپیکر جذاب طرف باشیم. این اسپیکر کریتیو از گواهی IPX7 استفاده میکنه که باعث میشه به راحتی این اسپیکر رو همه جا همراه خودتون ببرید و از موزیک گوشی دادن لذت ببرید!اسپیکر بلوتوثس کریتیوکیفیت صدا مثل تمام محصولات کریتیو واقعا عالیه! البته کریتیو و بیشتر کمپانی های تولید کننده محصولات صوتی هیچوقت کیفیت صدا رو فدای بلندی صدا نمیکنن! کریتیو هم همین سیاست رو داشته و کیفیت رو فدای حجم و بلندی صدا نکرده! در نتیجه نباید توقع صدای خیلی زیاد از این اسپیکر داشته باشید اما کیفیت عالیه. این اسپیکر به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده. همچنین قابلیت مکالمه توی این اسپیرک وجود داره که موقع موزیک گوش دادن میتونید از این قابلیت به خوبی استفاده کنید. این اسپیکر تقریبا 1 میلیون و 300 هزار تومن قیمت داره و توی این رنج قیمتی رقبای جدی داره که Muvo Play به راحتی میتونه با رقبای هم قیمت خودش رقابت کنه!طراحی و کیفیت ساخت اسپیکر Muvo Playدرگاه شارژ اسپیکر Muvo Play

جمع بندی

همونطور که مطالعه کردید توی این مطلب در مورد برند جذاب Creative و محصولات فوق العادش صحبت کردیم. برند کریتیو یکی از بهترین برند های تولید کننده محصولات صوتی هستش که گستردگی محصولات زیادی داره و ما فقط تونستیم 4 تا از محصولات این برند رو معرفی و بررسی کنیم. امیدواریم موقع خرید اسپیکر یا هندزفری بلوتوثی این مطلب به کارتون بیاد و توی خرید بهتر شما رو کمک کنه. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۲۰ مهر, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 1309
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

azizimm3

عالی

۰۵ آبان ۱۴۰۰
ali asghar

مثل همیشه 👌👌👌👍👍👍

۰۵ آبان ۱۴۰۰
Mustafa.m

عالی بود

۰۵ آبان ۱۴۰۰
_mahan_

ولی خفنی بچه پایین با خت نمیده

۰۵ آبان ۱۴۰۰
_mahan_

اسپیکر بیشتر بررسی کن لطفا

۰۵ آبان ۱۴۰۰
navid.py

مثل همیشه خفن😍😍❤️❤️

۰۵ آبان ۱۴۰۰
ALI ZAREI

👍

۰۵ آبان ۱۴۰۰
رنگین کمانی ها

کاستا

۰۵ آبان ۱۴۰۰
رنگین کمانی ها

اینیستا

۰۵ آبان ۱۴۰۰
رنگین کمانی ها

دمبله

۰۵ آبان ۱۴۰۰
iam_____snok

از قدیم عالی بوده این برند مخصوصا کارت صوتی هاش

۰۵ آبان ۱۴۰۰
amir Maghroen

خوشمان امد

۰۵ آبان ۱۴۰۰
ArTroi

عالی💛

۰۵ آبان ۱۴۰۰
ma1hdi86

عالی♥☺

۰۵ آبان ۱۴۰۰
Reza_farsi7

خیلی خوبه

۰۵ آبان ۱۴۰۰
Abolfazl.A.M.T

عالی

۰۵ آبان ۱۴۰۰
amirzahed9

خوشمان آمد

۰۵ آبان ۱۴۰۰
arokoo

بنظرم باحاله

۰۵ آبان ۱۴۰۰
matinzojaji

آقا مهدی عالی هستید

۰۵ آبان ۱۴۰۰
mohammad_92472

مگه داریم بهتر مهدی

۰۵ آبان ۱۴۰۰