انتظارات از GALAXY S22 سامسونگ

انتظارات و شایعات در مورد گلکسی اس 22 سامسونگ

دیگه داریم به آخرای سال 2021 نزدیک میشیم و نوبتی هم باشه نوبت معرفی جدیدترین گوشی های سامسونگ، یعنی سری جدید گلکسی اس ها با اسم GALAXY S22 رسیده! هر سال همین موقع ها کلی حدس و گمان و شایعات در مورد طراحی و مشخصات فنی پرچمدار های سامسونگ توی فضای مجازی و رسانه ای پخش میشه و تمام کاربر ها منتظرن تا ببینن سامسونگ چه محصولی رو قرار روونه بازار بکنه. به همین دلیل تصمیم گرفتیم در مورد حدس و گمان ها و انتظاراتی که کاربر ها از محصول جدید سامسونگ دارن رو با هم بررسی کنیم. اگر از طرفدار های برند سامسونگ هستید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا ببینیم GALAXY S22 ها قراره چه شکل و شمایلی به خودشون بگیرین!

طراحی احتمالی GALAXY S22

همه ما میدونیم که سامسونگ بیخیال تولید سری محبوب NOTE شده و به جای سری نوت قراره سری Z رو جایگزین کنه. در نتیجه خیلی ها احتمال این رو میدن که GALAXY S22 ها توی بخش طراحی ترکیبی از سری S و سری NOTE باشن! امسال هیچ گوشی از سری NOTE معرفی نشده و همین باعث شده حدس و گمان های بیشتری در مورد گلکسی اس 22 مطرح باشه! به احتمال خیلی زیاد قراره شاهد این باشیم که GALAXY S22 شباهت خیلی زیادی به GALAXY NOTE PLUS داشته باشه! قاب پشتی و پنل جلویی قراره لبه های خمیده داشته باشه تا این گوشی رو خوش دست تر بکنه!
طراحی احتمالی گلکسی اس 22مسئله مهمی که وجود داره اینه که آیا GALAXY S22 همراه خودش قلم S Pen رو داره یا مثل سال قبل باید جدا خریداری بشه؟ به احتمال خیلی زیاد قلم هوشمند سامسونگ همراه این گوشی عرضه میشه و همین موضوع باعث میشه گوشی نسبت به نسل قبلی پهن تر باشه تا بتونه قلم رو توی خودش جا بده! البته این موضوع فقط حدس و گمان هست و باید صبر کنیم تا روز رونمایی از گلکسی اس 22 ها تا ببینیم قلم رو همراه خودشون دارن یا نه؟
فریم دوربین ها هم با توجه به کانسپت هایی که بیرون اومده احتمالا یا فاز طراحی گوشی های سال قبل رو داره و فریم بیرون زده بزرگی رو شاهد هستیم یا قراره فقط لنزه ها از قاب پشتی بیرون بزنن و یه چیزی شبیه به گوشی های میان رده سامسونگ باشن! در مورد رنگ بندی GALAXY S22 اولترا هم شایعاتی وجود داره که قراره توی سه تا رنگ سفید، مشکی و قرمز عرضه بشن که GALAXY S22 معمولی و پلاس به احتمال زیاد رنگ بندی مخصوص به خودشون رو دارن!

نمایشگر احتمالی GALAXY S22

سامسونگ همیشه بهترین نمایشگر ها رو برای پرچمدار های خودش در نظر میگیره. به احتمال زیاد از پنل نمایشگر داینامیک امولد با رزولوشن 1440 برای گوشی های نسل جدید خودش استفاده کنه و طبق شایعات GALAXY S22 ها قراراخ به نمایشگر های 144 هرتزی مجهز بشن! البته این موضوع زیاد منطقی نیست و با توجه به سیاست های سامسونگه بعیده که از نمایشگر های 144 هرتزی برای گوشی های نسل جدید خودش استفاده کنه!

باتری احتمالی GALAXY S22

ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته از باتری لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی آمپر استفاده کنه که همین موضوع باعث میشه گوشی عرض و شاید قطر بیشتری نسبت به سال قبل پیدا کنه. نکته ای که وجود داره احتمالا این گوشی هم از شارژ سریع 45 واتی پشتیبانی میکنه اما سرعت شارژ بهینه تر و بیشتری نسبت به گوشی های سال قبل خواهد داشت. سامسونگ ادعا کرده داره که GALAXY S22 توی 35 دقیقا 70 درصد شارژ میگیرن و این اتفاق میتونه دنیای گوشی های هوشمند رو تغییر بده.باتری و شارژدهی گلکسی اس 22

 

دوربین احتمالی GALAXY S22

به احتمال خیلی زیاد سامسونگ به ترکیب و عدد دوربین های سال قبل دست نزنه و GALAXY S22 ها رو هم با همین ترکیب سنسور معرفی کنه. خیلی ها اعتقاد دارن که سامسونگ قصد داره کیفیت و قابلیت های بیشتری رو به نرم افزار دوربین گوشی های جدید خودش اضافه کنه و هنوز جا داره که این ترکیب دوربین ها رو بهینه کنه تا قدرت واقعی دوربین های سامسونگ بیشتر جلوه کنه!در مورد دوربین سلفی هم حدس و گمان هایی وجود داره که احتمالا سامسونگ از دوربین سلفی زیر نمایشگر استفاده کنه که این موضوع زیاد منطقی نیست! چون این تکنولوژی هنوز به پختگی کامل نرسیده و نظر کاربر ها بعد از دیدن دوربین زیر نمایشگر سری Z سامسونگ زیاد مثبت نبوده! مگر اینکه سامسونگ توی این مدت تونسته باشه این طرح رو کامل کنه و جسارت بالایی به خرج بده و بره سراغ دوربین های سلفی زیر نمایشگر!

سخت افزار احتمالی GALAXY S22

احتمالا توی این بخش هم سامسونگ با سیاست سال های قبل خودش پیش بره و گوشی های جدید خودش رو دوباره با دو نسخه سخت افزاری عرضه کنه. نسخه اسنپدراگون و نسخه اگزینوس که به صورت جهانی عرضه میشه. شایعاتی وجود داره که سامسونگ برای بخش گرافیکی تراشه های جدید خودش با کمپانی AMD همکاری داشته تا بتونه پردازنده گرافیکی خودش رو ارتقا بده. خبری هم وجود داره که توی پرچمدار های امسال سامسونگ قراره شاهد تکنولوژی RAM Plus باشیم! با استفاده از این تکنولوژی هر جایی که لازم باشه تا 4 گیگابایت از حافظه داخلی به حافظه رم اضافه میشه تا عملکرد پردازشی بهبود پیدا کنه!پردازنده احتمالی گلکسی اس 22

رابط کاربری احتمالی GALAXY S22

هر سال سامسونگ نسخه جدید رابط کاربری خودش رو با پرچمدار های سری S معرفی میکنه. ONEUI 4 به عنوان رابط کاربری که بر پایه اندروید 12 طراحی شده قراره سیستم نرم افزاری GALAXY S22 ها رو تشکیل بده! همونطور که میدونید اندروید 12 کلی تغییرات ظاهری داشته و امکانات جذابی بهش اضافه شده و از اونجایی که رابط کاربری بر اساس اندروید 12 ساخته احتمالا شاهد تغییراتی بزرگی توی رابط کاربری اختصاصی سامسونگ شاهد هستیم که میتونه حس و تجربه کاربری بهتری رو به کاربر منتقل کنه!رابط کاربری گلکسی اس 22

جمع بندی

در نهایت تمام این حدس و گمان ها تا روز رونمایی از جدیدترین محصول سامسونگ یعنی GALAXY S22 ادامه پیدا میکنه و احتمال داره هیچکدوم از این شایعات به واقعیت نرسه و محصول نهایی شبیه به هیچکدوم از این کانسپت ها نباشه! امیدواریم از خوندن این مطلب لذت برده باشید. توی کامنت ها بهمون بگید شما فکر میکنید پرچمدار های جدید سامسونگ چه شکلی هستن و چه امکاناتی دارن؟! ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۱ آذر, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 1200
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Farshid_84

Tvub

۰۷ آذر ۱۴۰۰
Farshid_84

Tvu

۰۷ آذر ۱۴۰۰
Farshid_84

Tx

۰۷ آذر ۱۴۰۰
Farshid_84

Hey

۰۷ آذر ۱۴۰۰
nima.e

aliiiiieeeeeeee

۰۷ آذر ۱۴۰۰
Mr.Mtr

🔥🔥🔥عالی

۰۷ آذر ۱۴۰۰
ABEDI.HASAN

✌🤩🤩🤩😎🤩🤩🤩😎🤩🤩🤩😎🤩🤩🤩😎✌

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ABEDI.HASAN

✌😎😎😎😎😎😎😎😎✌🤩🤩🤩🤩🤩🤩✌

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ABEDI.HASAN

✌🤩🤩🤩😎😎😎✌

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ABEDI.HASAN

✌🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩😎🤩✌

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ABEDI.HASAN

✌🤩✌

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ABEDI.HASAN

سلام
✌🤩😎🤩✌

۰۶ آذر ۱۴۰۰
nima.e

eyval behet

۰۶ آذر ۱۴۰۰
mobinazargan

❤️

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ma1hdi86

نایس

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ma1hdi86

mobo.news

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ma1hdi86

برو درسته

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ma1hdi86

Pirouzi

۰۶ آذر ۱۴۰۰
ma1hdi86

عاااالللللییی

۰۶ آذر ۱۴۰۰
hosseinahmadi

عاااالللللییی

۰۶ آذر ۱۴۰۰